E-biznes

7. Kongres Online Marketing – wygraj wejściówki

19. marca 2014 r. w Warszawie odbędzie się siódma edycja legendarnego już Kongresu Online Marketing organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. To wydarzenie skierowane do osób, które poszukują skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów przez Internet. 20 świetnych prelegentów opowie ponad 400 uczestnikom o innowacyjnych sposobach na większy obrót z kanału online.

Wystąpią m.in. tak znane osoby jak Natalia Hatalska, Marcin Maj, Yuri Drabent, Tomasz Karwatka, Maciej Lewiński, czy Marcin Kordowski.

Kongres Online Marketing to jedyna taka konferencja, której program jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Temu celowi poświęcony będzie specjalny panel “narzędziownia e-marketera”. Nowością będzie także “Case Study Show”, podczas którego na czynniki pierwsze rozłożona zostanie cała kampania internetowa znanej polskiej marki i udziałem osób, które odpowiadały za kolejne etapy jej realizacji. Po raz pierwszy w tak kompleksowy sposób zostanie pokazane case study.

Organizatorzy, jak co roku, szykują mnóstwo dodatkowych niespodzianek, a jedną z nich nam jako pierwszym zdradził twórca Kongresów oraz Magazynu Arkadiusz Widawski.

Na poprzedniej edycji po raz pierwszy zorganizowaliśmy strefę technologii, gdzie uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się jak w praktyce działają rewolucyjne okulary Google Glass oraz wirtualna rzeczywistość Oculus Rift. Jedną z niespodzianek najbliższej edycji będzie możliwość zobaczenia, jak w rzeczywistości działa technologia, która może całkowicie zrewolucjonizować rynek, czyli drukarki 3D. Krzesło, kubek, rower? Co wydrukujemy oraz co uczestnicy będą mogli zabrać ze sobą do domu, niech na razie pozostanie małą tajemnicą.

Tradycyjnie tematyka Kongresu skupi się także wokół tematów, gdzie następują bardzo dynamiczne zmiany, jak promocja w wyszukiwarce Google (pozycjonowanie, Google Adwords), czy na Facebooku, który wprowadził ostatnio bardzo poważne zmiany dla firm, polegające na ograniczeniu widoczności postów. Oprócz tego m.in. e-commerce, PR w sieci, czy analityka internetowa. 19. marca to prawdziwe święto dla wszystkich tych, dla których promocja w sieci jest już teraz lub ma być w niedalekiej przyszłości ważnym miejscem do promocji swoich produktów i usług.

Zniżka dla klientów home.pl

Na stronie kongres-online.pl/home możesz do końca lutego zarezerwować swój udział w Kongresie po obniżonej cenie 777 zł. Jeśli więc nie uda się wygrać w poniższym konkursie, nic straconego, wciąż można skorzystać ze zniżki dla klientów home.pl.

Wygraj wejściówkę na Kongres Online Marketing

Wspólnie z magazynem Marketing Online przygotowaliśmy dla Was konkurs. Do wygrania są 4 wejściówki na 7. edycję Kongresu Marketingu Online.

Aby wziąć udział w konkursie uzasadnij w komentarzu pod tym artykułem: dlaczego chcesz wziąć udział w Kongresie? Wśród komentarzy wybierzemy 4 najciekawsze odpowiedzi. Ich autorzy zostaną nagrodzeni wejściówkami na to wydarzenie. Pamiętaj, aby podać swój prawidłowy e-mail (nie zostanie on pokazany innym użytkownikom). Konkurs trwa do 25 lutego.

Regulamin konkursu dostępny jest pod linkiem blog.home.pl/regulamin-konkursu-marketing-online/

11 komentarzy
  • home.pl
    3 marca 2014 at 14:32
    Dodaj komentarz

    Dziękujemy wszystkim za udział w naszym konkursie. Przyznajemy, że niektóre prace bardzo pozytywnie nas zaskoczyły. Wszyscy zwycięzcy zostali już poinformowani pocztą elektroniczną. Poniżej lista osób, które wygrały wejściówki na 7. Kongres Online Marketing:
    Michał – który stworzył infografikę,
    Paweł – który stowrzył prezentację,
    Ewa Wyszomirska,
    Michał Krzysztoń.

  • Kris
    25 lutego 2014 at 22:26
    Dodaj komentarz

    Kilka tygodni temu mój szef został moim… teściem.
    Dlatego muszę w tym roku wydatnie zwiekszyć liczbę UU w jego sklepie, a konwersje podnieść do około 200% 😉 Inaczej będzie ze mną źle, bardzo źle… A udział w kongresie znacznie zwiększyłby moje szanse 😉

  • Michał
    25 lutego 2014 at 03:10
    Dodaj komentarz
  • Maciek
    24 lutego 2014 at 17:01
    Dodaj komentarz

    Bardzo chętnie pojechałbym na 7. Kongres Online Marketing ponieważ staram się cały czas rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie m.in. właśnie poprzez uczestnictwo w tego typu wydarzeniach, niestety koszt tego konkretnego przewyższa moje możliwości finansowe, stąd moja nadzieja na wygranie wejściówki. Oby, do zobaczenia na miejscu 🙂

  • Paweł
    24 lutego 2014 at 15:35
    Dodaj komentarz
  • Ewa Wyszomirska
    24 lutego 2014 at 11:55
    Dodaj komentarz

    Pojechałabym na kongres z dwóch powodów: z uwagi na własne zainteresowania i chęć poszerzania wiedzy, ale także z powodu odciążenia budżetu firmy, w której pracuję. Firma byłaby pod wrażeniem, że wykazałam inicjatywę i że znalazłam możliwość, aby uczestniczyć w czymś nowym.
    Jesteśmy sklepem internetowym, więc każda reklama i każde działanie w sieci jest dla nas na wagę złota.

  • Marcin Balana
    24 lutego 2014 at 00:41
    Dodaj komentarz

    Myślę, że byłby to ukłon z Państwa strony za te wszystkie awarie których doświadczam na co dzień korzystając z Waszego hostingu.

  • Michał Krzysztoń
    19 lutego 2014 at 02:24
    Dodaj komentarz

    chętnie pojechałbym na ten kongres zdobył trochę wiedzy spotkał się z załogą home.pl 🙂 23 marca mam urodziny takze bylby to taki przed prezent 🙂 nie ukrywam takze,ze zaintrygowal mnie ten druk 3d zobaczyc drukarke 3d w akcji zapewne bezcenne 🙂

  • Damian Zięba
    18 lutego 2014 at 22:34
    Dodaj komentarz

    Prowadzenie swojej działalności ograniczyłem wyłącznie do reklamy w internecie. Poznanie nowych ciekawostek i sposobów na temat marketingu online z pewnością pomogłoby lepiej i skuteczniej dotrzeć do mojego klienta. Dlatego też z wielką przyjemnością wziąłbym udział w tym wielkim marketingowym święcie 🙂

  • Rafał Drzał
    18 lutego 2014 at 15:00
    Dodaj komentarz

    Poznać sposoby docierania do wielu klientów, tych na których najbardziej mi zależy, to bezcenna wiedza, która może procentować na całe życie.

  • Jacek Grudniewski
    18 lutego 2014 at 13:16
    Dodaj komentarz

    Marketing Internetowy to nie tylko sposób na zwiększenie sprzedaży, to także okazja do wykazania się kreatywnością i możliwość wdrożenia unikalnych rozwiązań dla nieograniczonej ilości odbiorców. Od kilku lat staram się na bieżąco modyfikować swoją strategię, ewoluując ze zwykłego pozycjonowania (za pomocą zaplecz i linkbuildingu), poprzez social media i na content marketingu kończąc. Jednak marketing internetowy to nie tylko Internet. Ostatnia kampania portali “Rankomat.pl” i “Comperia.pl” to dowód na to, że marketing internetowy wykracza poza Internet, wspomagając budowanie brandu portali i świadomości marki – offline; a w którym kierunku zmierza, tego mam zamiar dowiedzieć się na marcowej konferencji 🙂 Mam również nadzieję, że mając okazję do uczestnictwa w Kongresie, wymiany doświadczeń będę bardziej efektywny i uda mi się zrealizować cele szybciej niż zakładałem.

  • Dodaj komentarz

    *

    *