home.pl partnerem 7. Kongresu Online Marketingu

home.pl partnerem 7. Kongresu Online Marketingu

19. marca 2014 r. w Warszawie odbędzie się siódma edycja legendarnego już Kongresu Online Marketing organizowanego przez redakcję Magazynu Online Marketing. To wydarzenie skierowane do osób, które poszukują skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów przez Internet. 20 świetnych prelegentów opowie ponad 400 uczestnikom o innowacyjnych sposobach na większy obrót z kanału online.

Wystąpią m.in. tak znane osoby jak Natalia Hatalska, Marcin Maj, Yuri Drabent, Tomasz Karwatka, Maciej Lewiński, czy Marcin Kordowski.

Kongres Online Marketing to jedyna taka konferencja, której program jest na bieżąco dostosowywany do profilu zgłaszających się uczestników, co daje pewność, że każdy wróci do swojej firmy z głową pełną inspiracji, jak i gotowych rozwiązań. Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Temu celowi poświęcony będzie specjalny panel „narzędziownia e-marketera”. Nowością będzie także „Case Study Show”, podczas którego na czynniki pierwsze rozłożona zostanie cała kampania internetowa znanej polskiej marki i udziałem osób, które odpowiadały za kolejne etapy jej realizacji. Po raz pierwszy w tak kompleksowy sposób zostanie pokazane case study.

Organizatorzy, jak co roku, szykują mnóstwo dodatkowych niespodzianek, a jedną z nich nam jako pierwszym zdradził twórca Kongresów oraz Magazynu Arkadiusz Widawski.

Na poprzedniej edycji po raz pierwszy zorganizowaliśmy strefę technologii, gdzie uczestnicy mogli na własnej skórze przekonać się jak w praktyce działają rewolucyjne okulary Google Glass oraz wirtualna rzeczywistość Oculus Rift. Jedną z niespodzianek najbliższej edycji będzie możliwość zobaczenia, jak w rzeczywistości działa technologia, która może całkowicie zrewolucjonizować rynek, czyli drukarki 3D. Krzesło, kubek, rower? Co wydrukujemy oraz co uczestnicy będą mogli zabrać ze sobą do domu, niech na razie pozostanie małą tajemnicą.

Tradycyjnie tematyka Kongresu skupi się także wokół tematów, gdzie następują bardzo dynamiczne zmiany, jak promocja w wyszukiwarce Google (pozycjonowanie, Google Adwords), czy na Facebooku, który wprowadził ostatnio bardzo poważne zmiany dla firm, polegające na ograniczeniu widoczności postów. Oprócz tego m.in. e-commerce, PR w sieci, czy analityka internetowa. 19. marca to prawdziwe święto dla wszystkich tych, dla których promocja w sieci jest już teraz lub ma być w niedalekiej przyszłości ważnym miejscem do promocji swoich produktów i usług.