home.pl

Kolejne nowości w e-sklepach na platformie Click Shop

Szybkie i bezpieczne płatności z PayU, poprawki w formularzu Apaczka, korekta liczenia kosztów – to tylko część nowości wprowadzonych do nowej wersji 1.7.3.

O tej pory możesz w swoim sklepie wybrać płatności PayU w atrakcyjnych warunkach. Udostępniliśmy także 3 sposoby płatności: karta płatnicza, pay-by-link, przelew tradycyjny. O tym, na czym polegają płatności i jak je wprowadzić do swojego sklepu pisaliśmy TUTAJ.

Oprócz tego wprowadziliśmy poprawki w formularzu rejestracji Apaczka. Ze względu na sugestie naszych klientów zdecydowaliśmy się zmienić sposób prezentacji listy płatności w panelu administracyjnym sklepu. Wykonaliśmy także korektę przy liczeniu kosztów dostawy w zależności od przedziałów cenowych i wagowych. Poprawiliśmy także funkcję wprowadzanie numeru do pola Numer Telefonu.

Wszystkie zmiany będą widoczne w panelu sklepów  najpóźniej do 5 listopada 2015 roku.

Nie masz jeszcze sklepu a chcesz zacząć sprzedawać?

Każdy moment jest dobry, aby zacząć przygodę z e-biznesem. Na początku przygotuj produkty i ich  szczegółowe opisy. Zdecyduj, czy wybierzesz szablon z np. taki jak na zdjęciu poniżej. Pamiętaj, że to tylko przykład. Szablony łatwo modyfikować na wiele sposobów i dzięki temu dostosować je do charakteru sklepu i jego asorytymentu.

FireShot Screen Capture #1981 - 'Click Shop' - click-szablon11_home_pl

Gotowe realizacje, które powstały na podstawie szablonów sprawdzisz TUTAJ.

Jeśli nie masz czasu na przygotowanie sklepu – zleć agencji interaktywnej przygotowanie indywidualnej grafiki. Jak to działa? Logujesz się do swojego panelu administracyjnego w home.pl, wybierasz usługę sklepu i przechodzisz do jej konfiguracji. Tam w zakładce dodatki zaznaczasz opcję “indywidualna grafika”. Wybierasz pakiet, który Cię interesuje i wysyłasz te dane przez formularz zgłoszeniowy. W ciągu tygodnia od wysłania zgłoszenia skontaktuje się z Tobą osoba z wybranej agencji. TUTAJ sprawdzisz realizacje e-sklepów wykonanych przez agencje.

Masz obawy przed prowadzeniem e-sklepu? Wykorzystaj 14 dni okresu próbnego. Taka opcja nie zobowiązuje do przedłużania umowy. Jeśli po dwóch tygodniach stwierdzisz, że e-commerce nie jest dla Ciebie – nic się nie stanie. Jednak warto samemu się  przekonać, jak działa ta stale rozwijająca się gałąź rynku.

button-oferta