home.pl

Jesienny zapas energii od home.pl, PayU i Visa – jak przeszliśmy z online do offline?

Nic tak nie wzmacnia odporności jak zapas witamin. Im więcej energii w biznesie, tym lepiej. Tylko wtedy jesteśmy w stanie osiągnąć sukces. Postanowiliśmy więc zadbać o Wasze zdrowie i przeniknęliśmy z reklamą internetową do rzeczywistości. Jak?

W nowej promocji rozpoczęliśmy jesienne zbiory najlepszych usług z naszej oferty. To czas, kiedy polscy przedsiębiorcy myślą już o planach na kolejny rok. Na uginających się od owoców gałęziach każdy odnajdzie to jedno jabłko, które będzie dla jego firmy prawdziwą inspiracją i krokiem naprzód. Wyróżni go na tle konkurencji:

jabłkaCOVER

Stwierdziliśmy, że idea świetnie nadaje się na akcję wykraczającą poza Internet. Dzięki bardzo udanej współpracy z PayU oraz Visa “zasadziliśmy” w centrum Warszawy drzewko i zachęcaliśmy polskich przedsiębiorców do degustacji jabłek. Efekt? Owoce poprawiły mieszkańcom stolicy w pochmurny poranek humor, a na niejednej twarzy pojawił się uśmiech. Taki widok zawsze nastraja nas pozytywnie do kolejnych działań. Najważniejsze jednak jest to, że soczystość i słodycz jabłek dorównała jakości usług home.pl jak i partnerów 🙂

Po takim zastrzyku witamin warto rozejrzeć się za szansami na rozwój firmy. Szukacie najlepszych, sprawdzonych rozwiązań? Sprawdźcie koniecznie: