E-biznes

Aktualizacja sklepów Click Shop do wersji 1.8.11 – lista zmian

Dzisiaj rozpoczęliśmy kolejny etap aktualizacji sklepów Click Shop w home.pl, tym razem do wersji 1.8.11. Proces wprowadzania nowej wersji potrwa 3 dni, tak, aby zapewnić wszystkim abonentom ciągły dostęp do platformy sprzedażowej. Do administratorów sklepów został również wysłany stosowny komunikat widoczny po zalogowaniu do zaplecza.

Nowości w wersji 1.8.11

Najważniejszą zmianą w wersji 1.8.11  jest dodanie opcji logowania do sklepu poprzez konto Google oraz Facebook. Dzięki temu użytkownik sklepu (klient) nie musi za każdym razem podawać loginu i hasła.

Co ważne, korzystając z tej opcji, z konta na Facebook/Google pobrany zostanie tylko adres e-mail. Dane do wysyłki i wystawienia faktury muszą zostać uzupełnione samodzielnie na etapie zakupu i uzupełniania zamówienia. Zarejestrowani w ten sposób klienci zostaną odpowiedni oznaczeni w bazie sklepu.

Usprawnienia w wersji 1.8.11

  •  Modyfikacja nazwy sekcji “Porównywarki cenowe” na “Baza produktów” (w sekcji Konfiguracja -> Integracje),
  • Dodane powiadomienia e-mail o nieudanym logowaniu administratora (dodatkowo planowana jest możliwość skonfigurowania tego komunikatu po kolejnej aktualizacji),
  • Poprawa w wyświetlaniu modułów – przy dużej liczbie modułów w sekcji Konfiguracja -> Wygląd -> Aktywny styl graficzny -> Moduły edycja/zarządzanie pojawił sie scroll, który ułatwiał ich przeglądanie,
  • Usunięto błąd powodujący usunięcie subskrybenta od przypisanej grupy w momencie edycji jego danych,
  • Poprawiono generowanie pliku XML dla Google Merchant Center (Google Shopping),
  • Poprawiono mechanizm dla eksportu/importu danych pliku CSV z innych wersji językowych sklepu niż polska,
  • W widoku mobilnym skórki RWD poprawiono wyświetlanie etykietek Nowość i Promocja.