Rozporządzenie RODO a profilowanie klientów w sklepach internetowych

Każdy rozwijający się sklep internetowy pragnie jak najlepiej dopasować ofertę do swoich stałych klientów. Unikalne rabaty, kilkudniowe promocje i akcje specjalne (np. rozpakowywanie nowych produktów, czyli unboxing video) stają się powszechnym standardem. Aby jednak to się stało, sklep potrzebuje zebrać kilka ważnych informacji o klientach, a także monitorować czynności wykonywane na stronie WWW. Dzięki takim informacjom oferta dla danego klienta może być mocno spersonalizowana np. w formie komunikacji email. Powyższe działanie nazywane jest profilowaniem, czyli określeniem typu klienta na podstawie podanych przez niego danych. SPIS TREŚCI Profilowanie klientów w praktyceRozporządzenie RODO – profilowanie z nową definicjąCo musi wiedzieć Administrator Danych Osobowych?Profilowanie zautomatyzowane i dostęp do informacjiJak RODO wpłynie na profilowanie klientów w sklepach internetowych? Profilowanie klientów w praktyce Profilowanie jest … Czytaj dalej Rozporządzenie RODO a profilowanie klientów w sklepach internetowych