Płatność elektroniczna Masterpass w home.pl
E-biznes

Masterpass w eSklepie home.pl – szybkie i bezpieczne płatności za zakupy w Internecie

Bezpieczeństwo to wciąż aktualny temat dla klientów dokonujących zakupów przez Internet. Według badania Ystats w 2017 roku aż 42% użytkowników sieci z krajów Unii Europejskiej podało ten argument jako decydujący przy realizacji płatności online. Sklepy internetowe muszą zainwestować w rozwiązania, które takowe bezpieczeństwo gwarantują. W innym przypadku stracą szansę na pozyskanie nowych odbiorców.  Jednym z pomysłów na zapewnienie w pełni bezpiecznej oraz szybkiej transakcji za zakupy w Internecie jest Masterpass, który wprowadziliśmy również w usłudze eSklep.

Czym jest Masterpass?

To wirtualny portfel, w którym użytkownik dodaje swoje karty płatnicze (debetowe / kredytowe). Raz zapisane i potwierdzone karty pozwalają na szybkie płacenie za zakupy w każdym sklepie internetowym, który taką płatność oferuje. Jak to działa w praktyce? Klient dodaje w sklepie produkty do koszyka i wybiera płatność Masterpass. W kolejnym kroku potwierdza dane do wirtualnej portmonetki Masterpass (login oraz PIN) i … to wszystko. Nie musi każdorazowo podawać danych karty (numeru, ważności itd.) ponieważ dane te zapisane są na jego koncie.

Uruchom Masterpass w eSklepie i odbierz benefity!

URUCHAMIAJĄC MASTERPASS  w eSklepie home.pl otrzymasz poniższe benefity:

– darmowy certyfikat homeSSL Start na 2 lata,

– darmową usługę eKsięgowosć Biznes na 2 lata,

– rabat 10% na abonament sklepu (roczny lub miesięczny),

– rabat 10% na SEO dla sklepu na 12 miesięcy.

Aktywowałeś/aś płatność Masterpass i chcesz otrzymać powyższe prezenty? Skontaktuj się z naszymi specjalistami pod numerem telefonu 504 502 500 (wybierz cyfrę 3 jako temat rozmowy). Pomożemy Ci również w uruchomieniu płatności PayU w eSklepie.

Co daje Masterpass z perspektywy właściciela sklepu internetowego?

Masterpass to rozwiązanie, które zdobywa coraz większą popularność na polskim rynku. Oznacza to, że w e-commerce pojawia się coraz więcej klientów ceniących przede wszystkim bezpieczeństwo i szybkość transakcji. Dlatego też oferując Masterpass w swoim eSklepie zyskujesz dodatkowe możliwości pozyskania klientów, dla których zakupy w Internecie to codzienność. Masterpass wchodzi w skład gotowej już integracji PayU – oznacza to, że z tytułu aktywacji nie ponosisz żadnej dodatkowej opłaty.

Tak jak klienci lubią robić zakupy online, tak samo oczekują, aby płatność była szybka, wygodna i bezpieczna. Takim rozwiązaniem jest Masterpass – portfel cyfrowy, w którym użytkownik może zapisać dane swoich kart płatniczych. W momencie płatności loguje się do swojego konta Masterpass, wybiera jedną z zarejestrowanych kart, którą chce obciążyć, i realizuje płatność. Wymaga to tylko kilku kliknięć, a użytkownik nie musi każdorazowo wpisywać danych z karty płatniczej. Jest to więc rozwiązanie wygodne, do którego coraz bardziej przekonują się konsumenci, zachęcające ich do płacenia kartą w sieci. Wg danych NBP, w I kw. 2018 r. w internecie zrealizowano o ponad 60% więcej transakcji kartą (18,9 mln) niż rok wcześniej. – komentuje Kamila Kaliszyk, Vice President Mastercard Europe

Czy płatność Masterpass jest bezpieczniejsza od płatności za pobraniem?

Płatność za pobraniem wymaga od użytkownika podjęcia działań, które wydłużają czas realizacji zamówienia. Awaria bankomatu lub zamknięta placówka banku powodują, że za zapłacony towar nie będziemy w stanie zapłacić kurierowi, a ten z kolei będzie zmuszony zostawić paczkę w punkcie odbioru (do którego musimy udać się samodzielnie). W tym aspekcie ta metoda płatności przegrywa z nowoczesną bankowością internetową, ponieważ dzięki Masterpass środki są przekazywane błyskawicznie, a sprzedawca może od razu przejść do pakowania produktu i wysyłki.

Osoby preferujące metodę za pobraniem bardzo często jako powód takiego wyboru wskazują kwestię bezpieczeństwa (np. możliwość przejęcia danych karty płatniczej) oraz chęć sprawdzenia przy kurierze, czy towar jest zgodny z opisem. Dzięki Masterpass takie obawy nie mają miejsca – Konsument zyskuje poprzez płatność Masterpass prawo do dodatkowej reklamacji tzw. chargeback, z której może skorzystać, jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem lub w ogóle nie dotarł do odbiorcy. – dodaje Kamika Kaliszyk.

Masterpass to – oprócz szybkości w dokonywaniu płatności – także pewność, że transakcja jest przeprowadzana w bezpieczny sposób. Dane kart płatniczych przechowywane w elektronicznym portfelu są chronione, szyfrowane i zastępowane odpowiednikami tzw. tokenami. Większa wygoda i poczucie bezpieczeństwa dzięki Masterpass odpowiadają na kluczowe potrzeby kupujących online.

Jak dodać płatność Masterpass w usłudze eSklep w home.pl?

Aktywacja płatności Masterpass w eSklepie home.pl jest prosta i sprowadza się do kilku kroków:

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego swojego sklepu.
  2. Przejdź do zakładki Konfiguracja – Sprzedaż – Płatności i przejdź do edycji płatności PayU
  3. W sekcji Ustawienia PayU (z lewej) znajdziesz opcję widoczną na zrzucie poniżej – włącz ją i zapisz zmiany w ustawieniach PayU.

 

Ważne – płatność Masterpass wymaga włączonej integracji z operatorem PayU. Nie oferujesz swoim klientom tej formy płatności? Dzięki naszej ofercie założysz konto w PayU na preferencyjnych warunkach z prowizją 1,5% od transakcji – https://home.pl/payu