• Google Speed Update – czy szybkość strony wpłynie na pozycję w Google?

    Algorytmy w wyszukiwarce Google zmieniają się praktycznie co kilka miesięcy. Zazwyczaj są to zmiany kosmetyczne, ledwo widoczne z perspektywy pozycjonera witryn. Zdarzają się jednak i takie modyfikacje, które potrafią wywrócić filozofię optymalizowania stron do góry nogami. Nowa propozycja Google, nazwana roboczo jako Speed Update, znajduje się gdzieś na środku...
  • Reklama firmy w Internecie – od czego zacząć?

    Chociaż wiele osób – będących głównie odbiorcami treści w sieci – nie przepada za migającymi wszędzie reklamami, rynek reklamy internetowej notuje co roku wzrost nakładów oraz bardzo dynamiczny rozwój. Oczywiście reklama internetowa nie sprowadza się tylko do irytujących banerów, choć i te mają swoje zalety. Wszystko zależy od tego,...
  • Nowa wersja Google Chrome – dlaczego warto zabezpieczyć stronę certyfikatem SSL?

    Według danych Google, w 2017 roku aż 68% ruchu w Internecie odbywało się poprzez szyfrowany, bezpieczny protokół HTTPS (statystyka dotyczy urządzeń z systemami Windows i Androidem). Liczba stron używających certyfikatów SSL rośnie z każdym dniem, ponieważ https jest podstawowym elementem do zapewnienia bezpieczeństwa przy przesyłaniu wrażliwych danych w e-sklepie...
  • Skalowanie zasobów w chmurze – jak zapewnić odpowiednią moc w usłudze Pro Cloud

    W branży dostawców usług IT, którzy specjalizują się w hostingu i szeroko pojętym IaaS, coraz większą popularnością  szczycą się usługi Cloud Computing, czyli popularnie nazywane „chmury”. Własną interpretacją takiego rozwiązania może pochwalić się także homecloud.pl, jest to oczywiście w naszym wydaniu usługa Pro Cloud....
  • Jak wdrożyć RODO w e-sklepie i firmie – zarejestruj się na szkolenie internetowe

    Już tylko dni dzielą nas od wejścia w życie nowego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych (RODO). To idealny moment na sprawdzenie, czy Twoja strona WWW lub sklep internetowy, w którym przetwarzasz dane klientów spełnia nowe wymogi. Wspólnie ze specjalistami Rzetelna Grupa zapraszamy do rejestracji na szkolenie internetowe “Jak wdrożyć...
  • Kiedy należy stosować zgody na przetwarzanie danych według RODO

    Na stronie sklepu internetowego sprzedawcy udostępniają wiele formularzy za pośrednictwem których, klient może podać swoje dane osobowe w różnych celach np. założenia konta klienta, złożenia zamówienie, zapisania na Newsletter, skontaktowania się ze sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego, rejestracji na szkolenie online/webinar itp. Jak powinna wyglądać zgoda przy tego typu...