• Marketing w sieci – czy outsourcing się opłaca?

    Outsourcing marketingu internetowego to spore wsparcie dla firm z każdej branży.  W ten sposób poszczególni pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach im poleconych, w których się specjalizują. Outsourcing pozwala również na zaoszczędzenie środków, które można wykorzystać w inny sposób niż na zatrudnienie całego grona specjalistów. Nawet jeśli posiadasz...
  • Kampania Google Ads dla początkujących – jak poprawnie ustawić cel i grupę odbiorców?

    Reklama w Google Ads obok innych metod reklamowania (np. pozycjonowania strony, reklamy w mediach społecznościowych, e-mail marketingu) jest narzędziem, dzięki któremu pozyskasz więcej klientów rzeczywiście zainteresowanych usługami lub produktami z Twojej oferty. Działania reklamowe są jednak złożonym procesem – wymagają nieustannej analizy konkurencji, wiedzy o kreowaniu grup docelowych i...
  • Google i Facebook ograniczają reklamy dla branży medycznej – co się zmieniło?

    W maju tego roku Google zmienił zasady reklamowania treści, które związane są z terapią osób uzależnionych od narkotyków i alkoholu. Osoby promujące usługi związane z leczeniem uzależnień nie mogą już publikować nowych reklam, a dotychczasowe kampanie stopniowo są wygaszane. Dlaczego tak się stało i w jaki sposób nadal można...
  • Google Analytics od podstaw – Twoja strona WWW bez tajemnic!

    Gdyby każdy przedsiębiorca lub właściciel sklepu wiedział dokładnie czego szukają jego klienci, prowadzenie biznesu pewnie byłoby łatwiejsze. Gdybyśmy dokładnie znali naszych odbiorców – kim są, czym się interesują, czego oczekują od naszej oferty – można by znacznie lepiej dopasować produkt do ich potrzeb. Z Google Analytics jest to osiągalne....
  • Profilowanie klientów, rozporządzenie RODO

    Jak zainstalować (i po co) kod Google Analytics na stronie WWW?

    Już od paru lat specjaliści związani z marketingiem internetowym podkreślają, że tzw. big data będą odgrywać coraz większą rolę w kształtowaniu się branży. Co oznacza ten termin? Wyobraź sobie, że na Twoją stronę internetową zaglądają setki użytkowników, a każdy z nich posiada pewne cechy demograficzne (płeć, wiek), geograficzne (miasto,...
  • 11 aplikacji do pozycjonowania stron WWW

    Pozycjonowanie stron WWW czy też szeroko zakrojone działania SEO wymagają nie tylko wiedzy, ale także użycia odpowiednich narzędzi do wprowadzenia swoich planów w życie. Tych jednak jest na rynku bardzo dużo i mają różne przeznaczenie. Które aplikacje do poprawy SEO warto spróbować w krótszej i dłuższej perspektywie, które wpływają...