• Profilowanie klientów, rozporządzenie RODO

    Jak zainstalować (i po co) kod Google Analytics na stronie WWW?

    Już od paru lat specjaliści związani z marketingiem internetowym podkreślają, że tzw. big data będą odgrywać coraz większą rolę w kształtowaniu się branży. Co oznacza ten termin? Wyobraź sobie, że na Twoją stronę internetową zaglądają setki użytkowników, a każdy z nich posiada pewne cechy demograficzne (płeć, wiek), geograficzne (miasto,...
  • 11 aplikacji do pozycjonowania stron WWW

    Pozycjonowanie stron WWW czy też szeroko zakrojone działania SEO wymagają nie tylko wiedzy, ale także użycia odpowiednich narzędzi do wprowadzenia swoich planów w życie. Tych jednak jest na rynku bardzo dużo i mają różne przeznaczenie. Które aplikacje do poprawy SEO warto spróbować w krótszej i dłuższej perspektywie, które wpływają...
  • 10 pomysłów na skuteczną reklamę w Internecie

    Statystyczny Polak spędza w Internecie średnio 2 godzinny dziennie. Jak sprawić, aby stał się Twoim klientem? Poznaj 10 sposobów na skuteczną reklamę w sieci, dzięki której dotrzesz do użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej strony www lub sklepu....
  • Blog firmowy czy fanpage na Facebooku – w jaki sposób zbudować aktywną społeczność?

    Dzisiejsze narzędzia internetowe pozwalają właściwie każdemu zabrać głos w sprawach, które są dla niego istotne. Popularność blogów poświęconych praktycznie każdej tematyce nikogo już nie dziwi – co więcej, autorzy blogów stają się często autorytetami w swojej dziedzinie, a ich opinie są dla odbiorców bardzo inspirujące np. w kwestii gotowania,...
  • Reklama w internecie – abonament czy opłata za efekt?

    Osoby fizyczne i przedsiębiorcy decydujący się na zlecenie usługi obsługi marketingowej zazwyczaj stają przed wyborem dotyczącym nie tylko ostatecznego kształtu oferty, ale także modeli rozliczania się z wykonawcą. Najpopularniejsze rozwiązania to rozliczanie abonamentowe oraz płatność za efekt. Która z tych dwóch opcji jest korzystniejsza? Czy w każdej sytuacji oba...
  • Pierwsza kampania tekstowa w Google Adwords – jak zacząć?

    Wykorzystanie Google AdWords w marketingu internetowym jest świetny rozwiązaniem jeżeli zależy nam na precyzyjnym, dobrze ukierunkowanym przekazie, który dotrze do osób aktywnie poszukujących informacji o produkcie/usłudze którą oferujesz. Z naszego poradnika dowiesz się jak przygotować pierwszą kampanię tekstową....