• Google Display Network – jak reklamować się dzięki Google?

    Możliwości reklamy z Google są dziś naprawdę ogromne, a wynikają one z ilości danych jakie są przetwarzanie w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. To, co wpisujemy w słynnym polu z lupą jest dla Google bardzo cenne – na podstawie naszych zapytań jest w stanie szybko odpowiedzieć, co jest nam w tej...
  • Jak reklamować się na Facebooku i dlaczego nie musi to być od razu reklama sprzedażowa?

    Badania z 2017 roku firmy Delloite mówią, że 25,71 mln osób w Polsce aktywnie korzysta z Internetu, a z social media około 14 mln (dane z 2016 roku). Dla osób, które chcą reklamować swoją firmę, produkty, działalność w Internecie – to ogromne pole do działań. Kampanie reklamowe na Facebooku...
  • Marketing w sieci – czy outsourcing się opłaca?

    Outsourcing marketingu internetowego to spore wsparcie dla firm z każdej branży.  W ten sposób poszczególni pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach im poleconych, w których się specjalizują. Outsourcing pozwala również na zaoszczędzenie środków, które można wykorzystać w inny sposób niż na zatrudnienie całego grona specjalistów. Nawet jeśli posiadasz...
  • Kampania Google Ads dla początkujących – jak poprawnie ustawić cel i grupę odbiorców?

    Reklama w Google Ads obok innych metod reklamowania (np. pozycjonowania strony, reklamy w mediach społecznościowych, e-mail marketingu) jest narzędziem, dzięki któremu pozyskasz więcej klientów rzeczywiście zainteresowanych usługami lub produktami z Twojej oferty. Działania reklamowe są jednak złożonym procesem – wymagają nieustannej analizy konkurencji, wiedzy o kreowaniu grup docelowych i...
  • Google i Facebook ograniczają reklamy dla branży medycznej – co się zmieniło?

    W maju tego roku Google zmienił zasady reklamowania treści, które związane są z terapią osób uzależnionych od narkotyków i alkoholu. Osoby promujące usługi związane z leczeniem uzależnień nie mogą już publikować nowych reklam, a dotychczasowe kampanie stopniowo są wygaszane. Dlaczego tak się stało i w jaki sposób nadal można...
  • Google Analytics od podstaw – Twoja strona WWW bez tajemnic!

    Gdyby każdy przedsiębiorca lub właściciel sklepu wiedział dokładnie czego szukają jego klienci, prowadzenie biznesu pewnie byłoby łatwiejsze. Gdybyśmy dokładnie znali naszych odbiorców – kim są, czym się interesują, czego oczekują od naszej oferty – można by znacznie lepiej dopasować produkt do ich potrzeb. Z Google Analytics jest to osiągalne....