• Pozycjonowanie sklepu internetowego w branży odzieżowej - case study home.pl

    Pozycjonowanie sklepu internetowego z odzieżą – jak trafić na pierwszą stronę w Google?

    Pozycjonowanie sklepu z odzieżą dla kobiet może być wyzwaniem nawet dla najlepszych specjalistów SEO. Z ogromną konkurencyjnością i słowami kluczowymi obsadzonymi tak silnie jak w branży modowej, wybicie się do TOP 20 wymaga połączenia sił wielu narzędzi marketingu internetowego, czasu i cierpliwości. Gdy podejmowaliśmy współpracę z naszym klientem w...
  • Pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami – jak osiągnąć cel po 6 miesiącach?

    Zbudowanie widoczności dla sklepu internetowego z zabawkami i odzieżą dla dzieci to wyzwanie, którego podjęliśmy się w listopadzie 2017 roku na prośbę jednego z naszych klientów. Branża, w jakiej operuje jest niezwykle specyficzna, dlatego też niezwykle kluczową rolę odegrały tu nie pojedyncze działania marketingowe, a wykorzystanie wspólnych możliwości wielu...
  • Google Display Network – jak reklamować się dzięki Google?

    Możliwości reklamy z Google są dziś naprawdę ogromne, a wynikają one z ilości danych jakie są przetwarzanie w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. To, co wpisujemy w słynnym polu z lupą jest dla Google bardzo cenne – na podstawie naszych zapytań jest w stanie szybko odpowiedzieć, co jest nam w tej...
  • Jak reklamować się na Facebooku i dlaczego nie musi to być od razu reklama sprzedażowa?

    Badania z 2017 roku firmy Delloite mówią, że 25,71 mln osób w Polsce aktywnie korzysta z Internetu, a z social media około 14 mln (dane z 2016 roku). Dla osób, które chcą reklamować swoją firmę, produkty, działalność w Internecie – to ogromne pole do działań. Kampanie reklamowe na Facebooku...
  • Marketing w sieci – czy outsourcing się opłaca?

    Outsourcing marketingu internetowego to spore wsparcie dla firm z każdej branży.  W ten sposób poszczególni pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach im poleconych, w których się specjalizują. Outsourcing pozwala również na zaoszczędzenie środków, które można wykorzystać w inny sposób niż na zatrudnienie całego grona specjalistów. Nawet jeśli posiadasz...
  • Kampania Google Ads dla początkujących – jak poprawnie ustawić cel i grupę odbiorców?

    Reklama w Google Ads obok innych metod reklamowania (np. pozycjonowania strony, reklamy w mediach społecznościowych, e-mail marketingu) jest narzędziem, dzięki któremu pozyskasz więcej klientów rzeczywiście zainteresowanych usługami lub produktami z Twojej oferty. Działania reklamowe są jednak złożonym procesem – wymagają nieustannej analizy konkurencji, wiedzy o kreowaniu grup docelowych i...
  • Google i Facebook ograniczają reklamy dla branży medycznej – co się zmieniło?

    W maju tego roku Google zmienił zasady reklamowania treści, które związane są z terapią osób uzależnionych od narkotyków i alkoholu. Osoby promujące usługi związane z leczeniem uzależnień nie mogą już publikować nowych reklam, a dotychczasowe kampanie stopniowo są wygaszane. Dlaczego tak się stało i w jaki sposób nadal można...
  • Google Analytics od podstaw – Twoja strona WWW bez tajemnic!

    Gdyby każdy przedsiębiorca lub właściciel sklepu wiedział dokładnie czego szukają jego klienci, prowadzenie biznesu pewnie byłoby łatwiejsze. Gdybyśmy dokładnie znali naszych odbiorców – kim są, czym się interesują, czego oczekują od naszej oferty – można by znacznie lepiej dopasować produkt do ich potrzeb. Z Google Analytics jest to osiągalne....
  • Profilowanie klientów, rozporządzenie RODO

    Jak zainstalować (i po co) kod Google Analytics na stronie WWW?

    Już od paru lat specjaliści związani z marketingiem internetowym podkreślają, że tzw. big data będą odgrywać coraz większą rolę w kształtowaniu się branży. Co oznacza ten termin? Wyobraź sobie, że na Twoją stronę internetową zaglądają setki użytkowników, a każdy z nich posiada pewne cechy demograficzne (płeć, wiek), geograficzne (miasto,...
  • 11 aplikacji do pozycjonowania stron WWW

    Pozycjonowanie stron WWW czy też szeroko zakrojone działania SEO wymagają nie tylko wiedzy, ale także użycia odpowiednich narzędzi do wprowadzenia swoich planów w życie. Tych jednak jest na rynku bardzo dużo i mają różne przeznaczenie. Które aplikacje do poprawy SEO warto spróbować w krótszej i dłuższej perspektywie, które wpływają...
  • 10 pomysłów na skuteczną reklamę w Internecie

    Statystyczny Polak spędza w Internecie średnio 2 godzinny dziennie. Jak sprawić, aby stał się Twoim klientem? Poznaj 10 sposobów na skuteczną reklamę w sieci, dzięki której dotrzesz do użytkowników potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej strony www lub sklepu....
  • Blog firmowy czy fanpage na Facebooku – w jaki sposób zbudować aktywną społeczność?

    Dzisiejsze narzędzia internetowe pozwalają właściwie każdemu zabrać głos w sprawach, które są dla niego istotne. Popularność blogów poświęconych praktycznie każdej tematyce nikogo już nie dziwi – co więcej, autorzy blogów stają się często autorytetami w swojej dziedzinie, a ich opinie są dla odbiorców bardzo inspirujące np. w kwestii gotowania,...