• Kampania Google Adwords od podstaw – wyświetlanie, optymalizacja i słownik pojęć

    Płatna reklama w wyszukiwarce Google pozwala przede wszystkim zająć Twojej stronie bardzo atrakcyjne miejsce – tuż pod paskiem wyszukiwania. Jednak narzędzia Google AdWords dostarczają także inne możliwości do skutecznej promocji biznesu. Aby korzystać z kampanii AdWords wystarczy aktywne konto w którejś z usług Google (np. poczta Gmail) oraz wiedza,...
  • Jak dotrzeć do zagranicznych klientów poprzez reklamę w Internecie?

    Reklamowanie swoich usług za granicą było kiedyś dla polskich przedsiębiorców sporym wyzwaniem finansowym, w dodatku takim, którego rentowność trudno zawsze przewidzieć. Odkąd nasz rynek staje się coraz bardziej otwarty na współpracę z klientem zagranicznym, coraz więcej osób interesuje się możliwościami docierania do potencjalnych odbiorców poza granicami Polski. Mogą to...
  • Reklama firmy w Internecie – od czego zacząć?

    Chociaż wiele osób – będących głównie odbiorcami treści w sieci – nie przepada za migającymi wszędzie reklamami, rynek reklamy internetowej notuje co roku wzrost nakładów oraz bardzo dynamiczny rozwój. Oczywiście reklama internetowa nie sprowadza się tylko do irytujących banerów, choć i te mają swoje zalety. Wszystko zależy od tego,...
  • Reklama dla drukarni internetowej w Google – sprawdź, jak zwiększyliśmy ruch na stronie klienta o 216%

    Inwestycja w reklamę Google to dla wielu firm z niszowych branż wciąż zagadka – czy taka inwestycja jest w ogóle opłacalna i przede wszystkim, ile musi ona trwać, aby uznać ją za sukces? Specjaliści od reklamy internetowej w home.pl stanęli przed wyzwaniem, związanym z uruchomieniem kampanii dla firmy reklamydrukarnia.pl....
  • Pozycjonowanie strony WWW - dlaczego warto reklamować się w Internecie

    Wpływ pozycji marki na pozycjonowanie

    Działania SEO określa się również jako pozycjonowanie. Często prowadzi to do uproszczonego poglądu, że działania SEO dotyczą tylko i wyłącznie pozycji w rankingu wyszukiwania. Search engine optimization jest jednak złożonym procesem, na który składają się działania poza stroną internetową jak na przykład linkowanie oraz działania na stronie oraz tworzenie...
  • Czy Google konkuruje z Facebookiem? Gdzie najlepiej reklamować swój biznes?

    Z Facebooka korzysta w Polsce już 14 milionów osób, a prawie 80% z nich robi to codziennie. Nie dziwi też fakt, że firma Google włada najpopularniejszą wyszukiwarką na całym świecie. Chociaż mówi się o nich jak o konkurentach, my sprawdzamy, jak to działa w praktyce. Autorem wpisu jest Anna...