• Jak zacząć biznes w sieci? cz.1

    Jak zacząć biznes w sieci – Fanpage, Kreator, a może WordPress? cz. 1

    Planujesz założyć firmę i zastanawiasz się, jak wystartować ze swoim biznesem w Internecie? Masz duże szczęście, bo dziś każdy przedsiębiorca posiada wiele możliwości przedstawienia swojej oferty użytkownikom z całego świata. Wystarczy odrobina wysiłku, dobry pomysł i technologia. A ta otacza nas z każdej strony. Korzystamy z niej na co...
  • Millenialsi vs Seniorzy – czego pragną klienci?

    Millenialsi vs seniorzy – czego pragną klienci?

    Internet to najbardziej uniwersalna i otwarta przestrzeń na świecie. Koegzystują w niej ludzie z różnych środowisk, różnych wyznań i w różnym wieku. Tak długo jak są podłączeni mogą się komunikować ze sobą, chwalić swoimi dokonaniami, korzystać z usług i dokonywać zakupów. Sklepy online korzystają bardzo na tej różnorodności (pisząc...
  • Ecommerce w 3 krokach

    Ecommerce z Marketing Automation w trzech krokach

    Autorem artykułu jest Justyna Zapłata – Social Media and Content Manager w  SALESmanago  Współczesny odbiorca to osoba mająca ciągły dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Niezależnie od okoliczności – będąc na wakacjach, chodząc po sklepie czy oglądając telewizję, w przeciągu kilku sekund jest on w stanie wyszukać odpowiedzi na swoje pytania. Wszystko, czego...
  • Pozycjonowanie strony WWW - dlaczego warto reklamować się w Internecie

    Wpływ pozycji marki na pozycjonowanie

    Działania SEO określa się również jako pozycjonowanie. Często prowadzi to do uproszczonego poglądu, że działania SEO dotyczą tylko i wyłącznie pozycji w rankingu wyszukiwania. Search engine optimization jest jednak złożonym procesem, na który składają się działania poza stroną internetową jak na przykład linkowanie oraz działania na stronie oraz tworzenie...
  • Czy Google konkuruje z Facebookiem? Gdzie najlepiej reklamować swój biznes?

    Z Facebooka korzysta w Polsce już 14 milionów osób, a prawie 80% z nich robi to codziennie. Nie dziwi też fakt, że firma Google włada najpopularniejszą wyszukiwarką na całym świecie. Chociaż mówi się o nich jak o konkurentach, my sprawdzamy, jak to działa w praktyce. Autorem wpisu jest Anna...
  • Sport i biznes w social media – jak wykorzystać futbolowe szaleństwo do zwiększenia zysków?

    Obserwacja ważnych wydarzeń sportowych w telewizji “na żywo” świetnie wpływa na komunikację z klientami. Odpowiednia reakcja może przynieść długofalowe korzyści, co zauważa coraz więcej przedsiębiorców. Jak wykorzystać potęgę sportowego święta w kontekście zbliżających się Mistrzostw Europy we Francji?...