• Jak wykorzystać social media w promocji sklepu internetowego?

    Umiejętnie użyte media społecznościowe mogą być istotnym kanałem komunikacji z klientem i kluczowym elementem strategii marketingowej, zwłaszcza w branży e-commerce. Aby w pełni wykorzystać ich potencjał, należy poznać specyfikę i przeanalizować opcje najbardziej przydatne dla właścicieli sklepów internetowych. Ogólne strategie (np. publikacja postów z aktualnymi promocjami) nie wystarczą, aby...
  • Google Speed Update – czy szybkość strony wpłynie na pozycję w Google?

    Algorytmy w wyszukiwarce Google zmieniają się praktycznie co kilka miesięcy. Zazwyczaj są to zmiany kosmetyczne, ledwo widoczne z perspektywy pozycjonera witryn. Zdarzają się jednak i takie modyfikacje, które potrafią wywrócić filozofię optymalizowania stron do góry nogami. Nowa propozycja Google, nazwana roboczo jako Speed Update, znajduje się gdzieś na środku...
  • Reklama firmy w Internecie – od czego zacząć?

    Chociaż wiele osób – będących głównie odbiorcami treści w sieci – nie przepada za migającymi wszędzie reklamami, rynek reklamy internetowej notuje co roku wzrost nakładów oraz bardzo dynamiczny rozwój. Oczywiście reklama internetowa nie sprowadza się tylko do irytujących banerów, choć i te mają swoje zalety. Wszystko zależy od tego,...
  • Jak zacząć biznes w sieci? cz.1

    Jak zacząć biznes w sieci – Fanpage, Kreator, a może WordPress? cz. 1

    Planujesz założyć firmę i zastanawiasz się, jak wystartować ze swoim biznesem w Internecie? Masz duże szczęście, bo dziś każdy przedsiębiorca posiada wiele możliwości przedstawienia swojej oferty użytkownikom z całego świata. Wystarczy odrobina wysiłku, dobry pomysł i technologia. A ta otacza nas z każdej strony. Korzystamy z niej na co...
  • Millenialsi vs Seniorzy – czego pragną klienci?

    Millenialsi vs seniorzy – czego pragną klienci?

    Internet to najbardziej uniwersalna i otwarta przestrzeń na świecie. Koegzystują w niej ludzie z różnych środowisk, różnych wyznań i w różnym wieku. Tak długo jak są podłączeni mogą się komunikować ze sobą, chwalić swoimi dokonaniami, korzystać z usług i dokonywać zakupów. Sklepy online korzystają bardzo na tej różnorodności (pisząc...
  • Ecommerce w 3 krokach

    Ecommerce z Marketing Automation w trzech krokach

    Autorem artykułu jest Justyna Zapłata – Social Media and Content Manager w  SALESmanago  Współczesny odbiorca to osoba mająca ciągły dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. Niezależnie od okoliczności – będąc na wakacjach, chodząc po sklepie czy oglądając telewizję, w przeciągu kilku sekund jest on w stanie wyszukać odpowiedzi na swoje pytania. Wszystko, czego...