home.pl

Zapytaj specjalistów home.pl o program polecania usług [AMA home.pl #2]

To już druga odsłona cyklu „Zapytaj specjalistów z home.pl”. Tym razem pod lupę bierzemy nasz program afiliacyjny polecaj.home.pl Na Twoje pytania odpowiadać będzie Konrad Wujecki i Kazimierz Merklejn z Działu Sprzedaży i Marketingu, którzy zajmują się właśnie programem afiliacyjnym.

Grono afiliantów polecających nasze usługi cały czas się powiększa. Może i Ty dołączysz do tego grona? Jeśli natomiast już polecasz nasze usługi, możesz wypytać nas o szczegóły.

Będziesz mógł się dowiedzieć na temat samego programu polecaj.home.pl, warunków przystąpienia, sposobów pozyskiwania klientów, jak i zaawansowanych funkcjonalności.

  • Jak przekonywać klientów do skorzystania z Twoich linków lub banerów?
  • Na co zwracają uwagę osoby zainteresowane poszczególnym typem usług np. hosting, domeny?
  • Jak sprzedawać aktywnie i pasywnie?
  • Jak działa system SalesMedia, z którego korzystamy?

Zadaj swoje pytanie w komentarzach poniżej

Zadaj pytanie w komentarzach poniżej, jeśli wpiszesz swojego maila, dostaniesz automatycznie powiadomiony o naszej odpowiedzi i dalszej dyskusji. Twój mail będzie niewidoczny dla innych użytkowników, ani też nie będzie przez nas w żaden sposób wykorzystywany.

Jeśli chcesz przejść do strony naszego programu, kliknij polecaj.home.pl

36 komentarzy
  • Max
    14 maja 2014 at 21:18
    Dodaj komentarz

    Mam takie pytanie odnośnie technologii ASP.NET MVC 4. Uważam że powinien być to standard jeśli chodzi o usługi, więc czy będzie to wprowadzone? Sam jestem klientem home.pl, ale jeśli tego nie będzie to nie wiem czy sam przedłużę umowę, a co dopiero kogoś zachęcić.

    • home.pl
      15 maja 2014 at 13:07
      Dodaj komentarz

      W najbliższym czasie nie planujemy takiej funkcjonalności na hostingu współdzielonym. Jeśli coś się zmieni w tym temacie, będziemy informować na bieżąco na naszych kanałach komunikacyjnych. [Paweł Krzych]

  • Piotr
    13 maja 2014 at 19:43
    Dodaj komentarz

    Jakiś czas temu zarejestrowałem się w programie partnerskim jako osoba fizyczna. Wówczas nie znalazłem na stronie SalesMedia informacji o sposobie rozliczania. Gdzie mogę znaleźć te informacje? Kto będzie moim partnerem Home.pl czy SalesMedia ? Czy jest wymagana jakaś umowa o współpracy ?

    • home.pl
      14 maja 2014 at 09:45
      Dodaj komentarz

      Piotrze, wszystkie informacje o sposobie rozliczenia uzyskasz pod linkiem http://salesmedia.freshdesk.com/support/home. Twoim bezpośrednim partnerem jest home.pl. Salesmedia.pl jest operatorem afiliacyjnym który udostępnia wszelkie potrzebne narzędzia sprzedażowe, panel administracyjny a w końcowym etapie to salesmedia.pl przelewa pieniądze za polecone usługi home.pl. Nie ma wymogu podpisania żadnej umowy. Aby rozpocząć współpracę należy w procesie rejestracji do polecaj.home.pl zaakceptować regulamin naszego programu http://polecaj.home.pl/regulamin/
      /Konrad

      • Piotr
        14 maja 2014 at 22:44
        Dodaj komentarz

        SalesM edia wymaga rachunku od osoby nieprowadzącej działalności i to jest ok. A czego dotyczy w takim razie zapis w regulaminie ?:
        5. Wydawca nieprowadzący działalności gospodarczej w celu uzyskania
        autoryzacji, o której mowa w § 3 ust. 1 lit. d), zobowiązany jest do
        podania podczas procesu rejestracji swojego imienia i nazwiska, adresu
        zameldowania na pobyt stały oraz adresu do korespondencji, jeśli jest
        inny od adresu zameldowania, numeru PESEL, NIP, adresu e-mail oraz
        przesłania kopii stron dowodu tożsamości umożliwiających identyfikację
        osoby przez SM, a także do złożenia oświadczenia, czy korzysta on ze
        zwolnienia od podatku VAT, na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy z dnia 11
        marca 2004 roku o podatku od towarów i usług. Dodatkowo Wydawca prześle
        drogą elektroniczną wszystkie wymagane przez SM dokumenty
        potwierdzające autentyczność przekazanych przez Wydawcę danych.

        Czy ten punkt jest aktualny ? Komu trzeba wysłać te kwity

        • home.pl
          16 maja 2014 at 15:07
          Dodaj komentarz

          Wszystkie te dane muszą zostać udostępnione po rejestracji do programu partnerskiego. Dane o których mowa należy uzupełnić w zakładce “Konto” która znajduje się w panelu administracyjnym . Zapraszam również do zgłoszenia się na szkolenie z obsługi panelu administracyjnego przez formularz na stronie polecaj.home.pl
          /Konrad

          • Piotr
            16 maja 2014 at 17:20

            Na poczatku mojego wątku zapytałem kto będzie moim partnerem home.pl czy może SalesMedia. Po Twojej odpowiedzi zaczynam wątpić czy moje konto w SalesMedia jest tym samym kontem o którym piszesz czyli tym o którym mowa w regulaminie. Niestety nie mam tam możliwości uzupełnienia danych o które pytam. Oby to było moje niedopatrzenie bo jestem Waszym klientem 10 lat i zaczynam podzielać opinie innych waszych klientów o pogorszeniu się jakości obsługi :(.

          • home.pl
            19 maja 2014 at 13:03

            Każdy Wydawca przystępując do programu polecaj.home.pl staje się Partnerem home.pl. SalesMedia udostępnia technologię, za pomocą której program jest obsługiwany oraz zajmuje się kwestią rozliczeń z Wydawcami.

            W przypadku danych, o których mówisz, wymagane jest jedynie podanie informacji umożliwiających rozliczenia (można je uzupełnić w zakładce Konto>>Moje Konto). Zapis w regulaminie został umieszczony na wypadek, gdyby ktoś chciał się podszyć pod jakąś firmę lub osobę czy też w inny sposób naruszyć regulamin. W takich sytuacjach SalesMedia może wymagać podania informacji z pkt. 5 w celu weryfikacji danych Wydawcy.

            Chciałbym również zaznaczyć, że cieszymy się bardzo z faktu, że współpracujemy już z Tobą od 10 lat. Zapewniam, że zależy nam na dalszej współpracy oraz jak najwyższej jakości obsługi naszych Partnerów. Jeśli miałbyś jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące programu zachęcamy do kontaktu – zawsze chętnie odpowiemy:)/Kazik

  • dsg
    13 maja 2014 at 19:41
    Dodaj komentarz

    12 lat temu podpisałem umowę z home.pl, zebrałem grupę klientów, po kilku latach home.pl zlikwidował system prowizji, przez co część klientów straciłem bezpowrotnie, a część musiałem przerzucać na serwery konkurencyjnych firm mających konta reselerskie.
    Potem wprowadzono punkty za które można było częściowo opłacać usługi…
    To działało jeszcze krócej, potem następny pomysł…
    Jednocześnie na infolinii zatrudniane są osoby nie mające zielonego pojęcia o hostingu od zaplecza – znają tylko formułki i nauczyli się na pamięć dokumentów ze strony pomoc.
    Jakość wiedzy obsługi spadła już dawno poniżej poziomu wiedzy przeciętnego informatyka, więc staje się bezużyteczna.
    Kiedyś jeśli czegoś nie wiedział klient dzwonił do mnie, jeśli nie wiedziałem dzwoniłem do home.pl, obecnie są klienci których przejął home.pl i bezradni dzwonią do mnie iż na infolinii nie potrafią im pomóc, może ja im pomogę…
    Konkludując Jakość spada, ceny nie nadążają za konkurencją…
    W związku z powyższym
    Jak się ma obecna promocja programu do stabilności układu, jaką mamy gwarancję iż za rok home.pl znowu nie wypnie się na nas ?

    • home.pl
      14 maja 2014 at 09:49
      Dodaj komentarz

      Na wstępie chciałbym powiedzieć, że jest nam przykro z powodu Pańskiego niezadowolenia z obsługi. Jakość obsługi Klienta zawsze była dla nas priorytetem i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby takie sytuacje w przyszłości nie pojawiły się ponownie.

      Program partnerski polecaj home.pl istnieje od ponad 3 lat i jest on dla nas bardzo ważnym obszarem sprzedażowym. Zależało nam na stworzeniu programu, który będzie spełniał oczekiwania naszych Partnerów i przynosił im duże korzyści z polecania usług home.pl. Program jest cały czas rozwijany i obiecujemy, że proces ten będzie nieustannie kontynuowany.

      Bardzo ważna jest dla nas opinia naszych Partnerów, także jeśli miałby Pan jakiekolwiek uwagi to chętnie ich wysłuchamy i wykorzystamy do dalszej rozbudowy programu. /Kazik

    • Andrzej
      15 maja 2014 at 10:47
      Dodaj komentarz

      “Jak się ma obecna promocja programu do stabilności układu, jaką mamy gwarancję iż za rok home.pl znowu nie wypnie się na nas ?”

      Żadnej gwarancji, ale to chyba oczywiste po doświadczeniach z pierwszego programu prowizyjnego 😉

      • home.pl
        15 maja 2014 at 11:03
        Dodaj komentarz

        polecaj.home.pl działa od 2011r. Program ten cały czas się rozwija i na chwilę obecną współpracuje z nami ponad 1100 wydawców. Pierwszy program prowizyjny miał zupełnie inny charakter stąd też decyzja o zmianie. Mogę zapewnić że afiliacyjny model współpracy będzie kontynuowany w home.pl cały czas.
        /Konrad

  • Jarek
    13 maja 2014 at 16:13
    Dodaj komentarz

    Jak odróżnić nowy zakup od upgrade ? Zawsze to jest nowa usługa. Np teraz klient jest na starej usłudze jakiś serwer biznes i chciałby przejść na nową Cloud. Otrzymuje proformę za Buisness PRO i pisze lub dzwoni do home.pl iż nie chce odnawiać tej usługi – tylko zamiast tego chce mieć usługę zafakturowaną usługę Cloud. gdyż zapłaci mniej a będzie miał więcej. Jak zostanie to potraktowane w systemie prowizyjnym? Czy jest to upgrade czy nowa usługa?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 16:41
      Dodaj komentarz

      Upgrade w tej sytuacji traktowany jest jako stara usługa i naliczona będzie prowizja za odnowienie. Taki Klient będzie miał zafakturowaną usługę Cloud, natomiast nie będzie to nowa usługa lecz upgradeowana lub downgreadowana usługa. Prowizja zostanie naliczona zawsze jako odnowienie a jest wysokość będzie uzależniona od kwoty opłacenia.

      Nowy zakup ma miejsce wyłącznie wtedy, gdy usługa jest rejestrowana i pojawia się w naszym systemie. Późniejsze zmiany rodzaju usługi nie są traktowane jako powstanie nowej usługi. /Kazik

  • Jarek
    13 maja 2014 at 14:17
    Dodaj komentarz

    Klient zakłada sobie serwer poprzez mój baner, opłaca ją i płaci wiele lat. Co roku otrzymuję prowizję i jest OK. W penym momencie okazuje się iż usługa jest za mała na jego rozwój więc dzwoni do home.pl i zamawia większy/inny pakiet za większe pieniądze. Czy od tej nowej usługi (stara nie jest już opłacana) również dostajemy prowizje za odnowienie?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 14:36
      Dodaj komentarz

      W przypadku gdy dokonuje upgrade’u usługi (np. z Business Cloud Startera na Business Cloud Unlimited) to w dalszym ciągu w naszym systemie usługa będzie oznaczona jako polecona przez Ciebie. Oznacza to, że prowizja będzie naliczana w dalszym ciągu i będzie wynosiła 20% kwoty netto opłacenia. Jeśli natomiast Klient końcowy zrezygnuje z usługi i zamiast niej zarejestruje nową, to żeby naliczała się za nią prowizja konieczne jest dokonanie zakupu po skorzystaniu z linka trackingowego. /Kazik

  • Arek
    13 maja 2014 at 12:17
    Dodaj komentarz

    Czy można otrzymać od Państwa wzór umowy afiliacyjnej – jest to dostępne gdzies na stronie?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 12:26
      Dodaj komentarz
      • Tres.
        15 maja 2014 at 13:09
        Dodaj komentarz

        A umowa?

        • home.pl
          15 maja 2014 at 13:10
          Dodaj komentarz

          Nie podpisujemy umowy z wydawcami. Aby rozpocząć współpracę należy podczas rejestracji zaakceptować regulamin naszego programu partnerskiego.
          /Konrad

  • P.
    13 maja 2014 at 10:48
    Dodaj komentarz

    Czy polisy OC odpowiedzialności za błedy Strażników Miejskich można opłacać ze środków publicznych.

  • T.
    13 maja 2014 at 10:21
    Dodaj komentarz

    Sory że tak wprost, ale czy możecie powiedzieć ile zarabiają najlepsi?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 10:39
      Dodaj komentarz

      Najlepsi generują sprzedaż na poziomie klikudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie. Oczywiście z tego 30% prowizji za rejestrację, 20% za odnowienia. Domeny to 10% za rejestrację oraz 10% za odnowienie. / Konrad

  • T.
    13 maja 2014 at 09:57
    Dodaj komentarz

    Ile na takim polecaniu można zarobić? Czy jest to praca dla studenta, czy mówimy o poważnych pieniądzach?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 10:03
      Dodaj komentarz

      Płacimy 30% za pierwszą rejestrację oraz 20% za usługę odnowioną na kolejny rok ( za odnowienia płacimy tak długo jak klient odnawia daną usługę)
      Jedynym odstępstwem są domeny. W tym przypadku płacimy 10% za rejestrację i 10% za odnowienie.To od Was zależy czy współpraca będzie traktowana jako główne źródło dochodu czy tylko jako dodatkowe

  • Blejk
    13 maja 2014 at 09:45
    Dodaj komentarz

    Witam! Czy tylko można promować przez banery, czy macie też kody rabatowe na usługi, gdzie klient dostaje lepszą cenę, a ja też mogę na tym zarobić.

    • home.pl
      13 maja 2014 at 09:52
      Dodaj komentarz

      Poza banerami dostępny jest również link trakujący oraz kreacje pod mailing. Standardowo nie udostępniamy kodów rabatowych. /Konrad

  • Krzysztof P.
    13 maja 2014 at 09:42
    Dodaj komentarz

    Tak trochę offtopic, ale zachęciło mnie “Zapytaj specjalistów home.pl” 😉
    Czy od lutego poradziliście już sobie z faktury24.pl (część grupy home.pl)

    Czy system posiadł wreszcie możliwość ustawienia numeru konta jaki ma się pojawiać na fakturach przelewowych? 😉 Czy to jakieś niesamowite udziwnienie i zarzuciliście prace? Trochę wstyd, nie sądzicie?

    • home.pl
      13 maja 2014 at 09:55
      Dodaj komentarz

      Dziękuję za pytanie. Bezpośrednio nie zajmuję się serwisem faktury24.pl Najlepszą drogą do uzyskania takiej odpowiedzi jest formularz znajdujący się na stronie https://faktury24.pl/kontakt [Paweł Krzych]

  • Anonim
    13 maja 2014 at 09:35
    Dodaj komentarz

    Jak często są zlecane wypłaty? Czekam już drugi tydzień.

    • home.pl
      13 maja 2014 at 09:47
      Dodaj komentarz

      Walidacja wszystkich transakcji dokonywana jest raz w miesiącu.Termin naliczenia prowizji zamykany jest do 20 każdego miesiąca. Po zatwierdzeniu otrzymania rachunku/faktury termin płatności wynosi 21 dni /Konrad

  • Wiktor Syc
    13 maja 2014 at 09:16
    Dodaj komentarz

    Podstawowe pytanie, czy muszę mieć działalność gospodarczą, czy działać w takich programach? Bo jeśli tak, to znacznie się ograniczacie…

    • Konrad
      13 maja 2014 at 09:27
      Dodaj komentarz

      Nie
      ma potrzeby zakładania działalności gospodarczej. Uczestnictwo w
      polecaj.home.pl jest traktowane jako umowa cywilno-prawna. Można
      traktować jako dodatkowe źródło dochodu i regularny sposób na
      zarabianie. Nie powoduje to jednak konieczności zakładania działalności
      gospodarczej. /Konrad

    • home.pl
      13 maja 2014 at 09:29
      Dodaj komentarz

      Nie ma potrzeby zakładania działalności gospodarczej. Uczestnictwo w
      polecaj.home.pl jest traktowane jako umowa cywilno-prawna. Można je
      traktować jako dodatkowe źródło dochodu i regularny sposób na
      zarabianie. Nie powoduje to jednak konieczności zakładania działalności
      gospodarczej. /Konrad

      • Wiktor Syc
        13 maja 2014 at 09:42
        Dodaj komentarz

        No okej…a jak z podatkiem, czy wypłacana jest kwota netto/brutto? Czy zapewniacie roczne rozliczenia PIT? Jak urząd skarbowy traktuje takie zarobki?

        • home.pl
          13 maja 2014 at 09:58
          Dodaj komentarz

          Kwota na rachunku jest kwotą brutto. Osoby fizyczne otrzymują 100% zarobionych środków ale muszą samodzielnie rozliczyć podatek w Urzędzie Skarbowym. W rozliczeniu rocznym przychody z afiliacji rozliczać należy jako dochód z innego źródła. Salesmedia przesyła rozliczenie roczne na wskazany przez wydawcę adres. /Konrad

    Dodaj komentarz

    *

    *