II Śląski Kongres Marketingu Internetowego

II Śląski Kongres Marketingu Internetowego

13 czerwca 2014 r. odbędzie się największe wydarzenie na Śląsku dotyczące e-marketingu. Spotkanie zapowiada się bardzo ciekawie, wystarczy zobaczyć, kto będzie prowadził prezentacje. Wśród prelegentów znajdziemy Pawła Tkaczyka, Michała Sadowskiego, Macieja Lewińskiego, Macieja Skrzypczaka oraz Tomasza Stopkę. Będzie to okazja do dyskusji na temat następującej zmiany myślenia o działaniach marketingowych, analityce danych, monitoringu social media oraz niezwykle istotnym pozycjonowaniu w Google. Kongres organizowany jest w Auli Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej zlokalizowanej w Katowicach-Piotrowicach przy ul. Kostki Napierskiego 38.

home.pl jest partnerem tego wydarzenia.

Udział w Kongresie będzie doskonałą okazją, by spotkać się ze specjalistami marketingu, przedyskutować z nimi nurtujące problemy i spróbować wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązania. Rozmowy kuluarowe pomiędzy prezentacjami są zawsze bardzo burzliwe i przynoszą nowe znajomości, pomysły, współprace.

Jakie prezentacje nas czekają?

  • Paweł Tkaczyk – „Cefałka brand managera A.D. 2014”
  • Maciej Skrzypczak – „Cele działań w mediach społecznościowych”
  • Tomasz Stopka – „Simon Says – czyli Internet według Google”
  • Maciej Lewiński – „Analityka internetowa z wykorzystaniem Google Analytics, trendy”
  • Michał Sadowski: „Budowa i promocja biznesu w sieci”

Szczegółową agendę oraz formularz do rejestracji znajdziecie pod linkiem II Śląski Kongres Marketingu Internetowego. Udział w konferencji kosztuje 100 zł.

slaski-konkgres-marketingu-internetowego-2014

Zobacz jak było rok temu

W I edycji Śląskiego Kongresu Marketingu Internetowego uczestniczyło prawie dwustu gości, a wśród nich wielu specjalistów z branży marketingu internetowego. Swoje prezentacje przedstawili Tomasz Karwatka – prezes zarządu Divante, Natalia Hatalska – ekspert branży mediowo-reklamowej, Maciej Mazurek „Zuch” – bloger i rysownik, Krzysztof Winnik – Social Media Director OS3 multimedia, Artur Strzelecki – specjalista marketingu internetowego.