Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Reklamuj swój biznes w Internecie – co potrzebujesz, by zacząć?

Reklamuj swój biznes w Internecie – co potrzebujesz, by zacząć?

Każdego dnia powstają nowe sklepy internetowe. W tym samym czasie, do sieci przenosi się wiele firm, które do tej pory działały stacjonarnie. W obu tych przypadkach ważny jest dobry start, aby e-biznes stał się rozpoznawalny. Co zrobić, aby być widocznym dla potencjalnych klientów, mając do dyspozycji skromny budżet? Mamy dla Ciebie gotowe rozwiązanie. Przedstawiamy Reklamę Na Start przygotowaną we współpracy z Google.

Dlaczego warto inwestować biznes online?

To ułatwienie dla przedsiębiorców, którzy działają lokalnie i chcą promować swoje usługi w najpopularniejszej wyszukiwarce Google, a mają niewielki budżet. Nawet jeśli Twoja firma nie jest znana, to ludzie wpisują w wyszukiwarkę nazwę usług lub produktów, które pewnie posiadasz w swojej ofercie.

Twój sklep internetowy czy serwis www może również być znany i odwiedzany przez wielu klientów. Sekret tkwi w dobrze przygotowanej reklamie internetowej i pozycjonowaniu strony. W tym chcemy Ci w tym pomóc.

„Reklama na start” dla MŚP w internecie

Dla jakich firm skierowana jest reklama? Jak stworzyć dobrą kampanię? O szczegóły zapytaliśmy Alicję Racką, kierownika produktu Reklama na Start w home.pl.

Czy taką kampanię może przygotować osoba, która posiada niewielkie doświadczenie lub jest to dopiero jej pierwszy biznes?

Jak najbardziej. Sam proces tworzenia kampanii reklamowej jest bardzo prosty i nie trzeba posiadać żadnej wiedzy w zakresie reklamy w wyszukiwarce Google (SEM). Jest to narzędzie dla tych, którzy nie mieli nigdy bezpośredniego kontaktu z tworzeniem reklamy internetowej, a chcą mieć możliwość na zaistnienie w sieci.

Od czego zacząć budując kampanię?

W pierwszym etapie klient w 3 prostych krokach definiuje wstępne założenia reklamy: wybiera branżę, w której działa, określa miasto, na terenie którego jego firma wykonuje usługi. Na koniec definiuje budżet miesięczny, który chce przeznaczyć na reklamę w Google.

A jeśli przedsiębiorca nie wie, jak oszacować budżet i jakie realne wyniki może osiągnąć reklamując się w Google?

Dla łatwiejszego wyboru udostępniono narzędzie, które w trakcie budowania kampanii podpowie, jaki budżet będzie najbardziej optymalny dla działań klienta, a także wskaże szacunkową liczbę kliknięć, przekładających się de facto na ilość potencjalnych klientów, którzy skorzystają z usług czy produktów danej firmy.

Budżet jest ustalony, co trzeba zrobić dalej?

Przedsiębiorca nie zostaje sam z kampanią. Na tym etapie eksperci z zakresu reklamy internetowej kontaktują się z nim i wspólnie definiują treść reklamy. Po tych ustaleniach reklama jest uruchamiania i na bieżąco optymalizowana, aby przyniosła jak największy efekt sprzedażowy.

Gdzie dokładnie wyświetlają się reklamy?

Utworzona kampania wyświetla się przede wszystkim w wyszukiwarce Google oraz na mapach Google. Reklamy będą się wyświetlały użytkownikom komputerów, jak również urządzeń mobilnych. Oprócz prostoty tworzenia kampanii reklamowej ważną cechę tej usługi jest glokalizacja. Tworzone reklamy będą wyświetlały się tylko tym użytkownikóm, którzy zainteresowani są naszym produktem czy usługą w określonym obszarze, np. szukają dobrej pizzy w Poznaniu czy długo otwartej kwiaciarni w Szczecinie.

Skuteczne reklamy dla biznesu w Google

  1. Wybierasz swoją branżę i dodajesz produkt z Twojej oferty, który chcesz promować.
  2. Określasz miesięczny budżet. Masz pełną kontrolę nad swoimi wydatkami – opłaty za reklamę są pobierane tylko wtedy, gdy internauci w nią klikną. W każdej chwili możesz zwiększyć budżet, wstrzymać lub zmienić kampanię – zapłacisz za uzyskane wyniki.
  3. Samodzielnie lub przy wsparciu specjalistów ustalasz treść reklamy.
  4. Sprawdzasz jak działa kampania, zmieniasz parametry, budżet.

To wszystko. Tylko tyle potrzebujesz, aby utworzyć ofertę promocyjną za pomocą reklamy na start. Warto być tam, gdzie jest konkurencja. Dzięki temu także oszczędzisz czas – ustawiasz kampanię i skupiasz się na innych działaniach. Działania reklamowe warto także wspierać przez dodatkowe czynności, jak pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach.

Usłyszą o Twojej firmie w tych częściach miasta czy powiatu, do których nie masz możliwości dotrzeć za pomocą innych sposobów reklamowych. Pamiętaj, że na każdym etapie możesz liczyć na wsparcie zespołu specjalistów.