home.pl

Poznaj home.pl w nowej odsłonie. Zmieniamy się na lepsze!

Zupełnie nowy serwis WWW dostosowany do urządzeń mobilnych, szybka wyszukiwarka domen i prostsze logowanie – to tylko niektóre nowości, które już niedługo będzie można zauważyć w home.pl. Jako prawdziwy numer 1 wśród operatorów hostingowych w Polsce zmieniamy się i wkraczamy w nową erę. Zapraszamy, abyście byli w niej razem z nami.

W nowym serwisie już wkrótce znajdzie się kilkadziesiąt usług dla osób prywatnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. To, co pozostanie niezmienne, to bezpieczeństwo i stabilność dla ponad 2 milionów użytkowników korzystających na co dzień z usług home.pl. A co zmienimy na lepsze?

Szybciej, bardziej intuicyjnie i mobilnie

Użytkownicy, którzy wkrótce odwiedzą serwis WWW home.pl, poznają go na nowo. Szykowane przez nas zmiany to m.in:

  • nowy design serwisu internetowego,
  • nowa, intuicyjna i bardzo szybka wyszukiwarka domen, która podpowie ciekawe rozwiązania w przypadku, gdy wyszukiwana domena jest już zajęta,
  • nowy, przyjaźniejszy i szybszy proces transakcyjny,
  • wprowadzenie elastycznych abonamentów miesięcznych na wiele usług.
Nowy wygląd serwisu home.pl

Nowy wygląd serwisu home.pl

Nowa jakość Panelu Klienta

Zmiany obejmą jednak nie tylko to, co da się zauważyć na pierwszy rzut oka. Udostępnimy także nowy Panel Klienta home.pl oferujący wiele usprawnień, które ułatwią zarządzanie swoimi usługami. Nasz nowy panel to m.in.:

  • nowa, intuicyjna obsługa domen oraz hostingu,
  • nowy wygląd i prosta obsługa,
  • szybki dostęp do wszystkich usług,
  • nowy, przejrzysty system powiadomień o fakturach,
  • wygodna obsługa poprzez przeglądarki mobilne na urządzeniach z systemami iOS i Android,
  • możliwość dodawania nowych użytkowników do panelu z dostępem do konkretnych usług.

Nowy serwis internetowy home.pl oraz panel administracyjny powstały w oparciu o sugestie oraz pomysły, które zbieraliśmy w ostatnich latach za pośrednictwem mediów społecznościowych, zgłoszeń w Biurze Obsługi Klienta oraz forum home.pl. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z faktu, że przy testowaniu nowych rozwiązań czynny udział brali zarówno wieloletni Klienci, jak i użytkownicy, którzy wybrali markę home.pl jako najbardziej godną zaufania podczas uruchomiania pierwszej firmowej strony WWW.

 

 

22 komentarze
  • Gość
    19 września 2018 at 17:27
    Dodaj komentarz

    Wczoraj zamówiłem i zapłaciłem za certyfikat SSL. Wymuszono to w nowym (durnym !!!) panelu. Po 24 godzinach nie ma śladu w starym panelu ani certyfikatu, ani płatności. Do nowego nie można się zalogować. Po 30 minutach wiszenia na słuchawce zrezygnowałem. Wysłałem formularz ale znając życie może odpowiedzą za 3 dni. Za to samouwielbienie home w swoich reklamach na stronie przerażające. TRAAGEEDIAA

  • Jan Nowak
    10 sierpnia 2018 at 13:10
    Dodaj komentarz

    To jest jakiś kosmos – jestem zalogowany w starym panelu > chcę dokupić nowy hosting > na siłę jestem rejestrowany w nowym panelu > kupuję w nim hosting i UWAGA UWAGA – nie mogę podpiąć domeny ze starego panelu – do hostingu który własnie kupiłem… Zgłaszając chęć migracji przez dział techniczny dostaję taką wiadomość: ” Niestety taka migracja będzie niemożliwa ze względu na sporą ilość usług wygasających, oraz domenę ***** przypisaną do serwera na innym koncie.” … Czy to aby ma tak działać? Już 4 domeny przeniesione do konkurencji… te wygasające, reszta za moment też poleci…

  • Joanna Lazer
    10 lipca 2018 at 23:19
    Dodaj komentarz

    Szanowni Państwo proszę o pilną odpowiedź na wiadomości wysłane z formularza pomoc. Jak mam się dostać do zasobów poprzedniego panelu ???

  • dzikipaw
    2 lipca 2018 at 14:57
    Dodaj komentarz

    Tragedia. Jak kupuje nowe domeny to login chce mnie przeniesc do nowego panelu do ktorego juz nawet niemoge sie zalogowac. Wiem ze powinienem uzyc emaila. Znam haslo. I tak nie nie moge sie zalogowac. Wniosek jest taki ze musze kupic domene gdzie indziej. Zegnaj home.pl. Wine ponosi nowy nieudany panel ktory nie dziala. Po co to bylo ?

  • Inżynier
    26 czerwca 2018 at 23:24
    Dodaj komentarz

    same błędy. po 1 blad 404 w domeny> zobacz profil klienta i to niezależnie od przeglądarki oraz SO. po 2 po rejestracji nowej domeny bez serwera, dodawana jest do serwera ale nie jest do niego przypisana i nie wrzuca automatycznie DNSów. Gdy przypisujesz do serwera jest komunikat nie może zostać przypisana skonfiguruj DNS, ale nie możesz ich skonfigurować bo ich nie wrzuca serwer 🙂 po 3 co chwilę wywala każdego sesja, wystarczy przełączyć zakładki na sekundę w każdej przeglądarce i już musisz się logować od nowa. 4 sprawa – miało być łatwo, intuicyjnie a wyszło jak wyszło. klikniesz – rejestracja usług i już sesja cię wywala z panelu do strony głównej – tzreba na siłę pamiętać która to była zakładka. i te rzeczy są do poprawy – na serio? to jest praca testerów – za to im płacicie a nie konsumentów. To kim są ci testerzy skoro tyle bugów jest na wstępie? za co biorą pieniądze? i kto to wogóle wypuścił, zrobiłem zrzuty, jak jest kominukat prosimy czekać kilka minut a serwer 2 godziny przetwarza rejestrację domeny i cisza..

  • Jan
    29 maja 2018 at 14:37
    Dodaj komentarz

    Jak przekierować domenę??? w panelu klienta nie ma takiej opcji.

    • home.pl
      30 maja 2018 at 13:30
      Dodaj komentarz

      Przekierowanie domeny może Pan wykonać za pomocą zakładki Domeny->Proszę kliknąć na wybranej domenie–>Opcje–>Zarządzaj rekordami w strefie DNS . Dodanie lub edycja istniejącego rekordu A spowoduje, że domena zostanie skierowana na inny serwer.

  • dzikipaw
    28 maja 2018 at 09:25
    Dodaj komentarz

    Czemu sprzedsjecie domain privacy jezeli weszlo w zycie RODO / GDPR ?

    • home.pl
      28 maja 2018 at 11:52
      Dodaj komentarz

      Domeny globalne są obecnie obsługiwane w różny sposób przez rejestry, część z nich inaczej traktuje dane związane z konkretnym abonentem (np. nie ukrywa nazwy firmy, ale ukrywa adres email kontaktowy lub numer telefonu). Jeżeli rejestry ujednolicą w tym zakresie politykę z pewnością usuniemy tę opcję. Obecnie jednak wciąż jest ona dostępna, co pozwala na zachowanie pełnej anonimowości – bez względu na status abonenta.

      • Kamil Ziółkowski
        27 czerwca 2018 at 23:44
        Dodaj komentarz

        Przekierowanie domeny na inny serwer w HOME było kiedyś w zakładce konfiguracji domeny. Dlaczego ta opcja jest teraz wycięta?

  • dzikipaw
    27 maja 2018 at 22:55
    Dodaj komentarz

    zarejestrowalem nowa domene i teraz mam jedna w nowym panelu i ze 30 starych i serwer w starym panelu, co jest grane ?????

    • home.pl
      28 maja 2018 at 09:19
      Dodaj komentarz

      Proszę o kontakt z naszym biurem obsługi pod numerem 504 502 500. Docelowo usługi będą przenoszone do nowego panelu.

      • dzikipaw
        28 maja 2018 at 09:24
        Dodaj komentarz

        Wiec dopoki nie przeniesiecie wszystkiego naraz chcialbym miec wszystko w jednym. To dziwne ze odpowiadacie szybciej na publiczne posty niz na wewnetrzne tickety.

        • RozdwojenieJaźni
          26 czerwca 2018 at 16:28
          Dodaj komentarz

          Popieram. Również mam rozdwojenie jaźni i mam dwa panele, dwa login i ogólny bałagan: w starym panelu prawie 30 usług, a w nowym dwa… Takiego bałaganu to moglibyście nie robić.

  • clicweb
    26 maja 2018 at 19:43
    Dodaj komentarz

    szkoda tylko że w tym nowym panelu nie można się zalogować 🙁 Notorycznie wyskakuje błąd

    • home.pl
      28 maja 2018 at 09:18
      Dodaj komentarz

      Proszę pamiętać, że nowy panel posiadać będzie nowy login – ma on format adresu email, a nie jak do tej pory nazwy konkretnej usługi. Proszę o ponowne sprawdzenie lub kontakt z naszym biurem obsługi klienta pod numerem 504 502 500.

  • Littleboobslover
    17 maja 2018 at 15:17
    Dodaj komentarz

    Tylko, żeby obok cen promocyjnych były widoczne również ceny standardowe. To jest plaga, że trzeba się wczytywać w regulaminy, żeby dowiedzieć się ile tak naprawdę kosztuje podstawowa usługa.

  • GrzebykK
    15 maja 2018 at 13:59
    Dodaj komentarz

    A starzy klienci będą mieli szansę potestować?

    • SiB
      26 maja 2018 at 18:47
      Dodaj komentarz

      tylko gdy wymigrują do konkurencji i zdecydują się wracać.
      Klient żaden nie powinien być testerem, testerów to home.pl już powinno dawno lata temu zatrudnić.

      • home.pl
        28 maja 2018 at 09:19
        Dodaj komentarz

        Panel oraz strona były testowane od kilku miesięcy przez wielu testerów, w tym klientów którzy zdecydowali się zakupić usługi dobrowolnie przez nowy serwis internetowy.

  • GOLDWEB
    7 maja 2018 at 15:03
    Dodaj komentarz

    Flat Redesign zdecydowanie na plus 😉 Najważniejsze jednak co mnie interesuje to zmiany w panelu. Mając kilkadziesiąt usług na jednym koncie i za każdym razem wracając jak muszę rozwijać tego “plusika” to mnie trafia 😛 Mam nadzieję, że to poprawiliście 🙂

    • Adam [home.pl]
      8 maja 2018 at 09:21
      Dodaj komentarz

      Nowy system będzie bardziej przyjazny, przede wszystkim jednak będzie działać szybciej przy większej liczbie usług utworzonych na hostingu (np. mailboxów), no i “plusik” nie pojawi się ponieważ rozdzieliliśmy to na poszczególne usługi (subdomeny są w subdomenach – także te delegowane z zewnątrz -, a skrzynki email w skrzynkach email. Zachęcam do przetestowania nowego panelu już teraz na beta.home.pl

    Dodaj komentarz

    *

    *