Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Tworzysz strony na WordPressie dla swoich klientów? Sprawdź, jak zarabiać więcej na każdym zleceniu – odpowiadamy na pytania z webinaru

Tworzysz strony na WordPressie dla swoich klientów? Sprawdź, jak zarabiać więcej na każdym zleceniu – odpowiadamy na pytania z webinaru

Za nami kolejny webinar organizowany przez home.pl w ramach Akademii home.pl. Tematem spotkania online było zarabianie na zleceniach związanych z tworzeniem stron na WordPressie i polecaniem niezbędnych do tego usług.  Webinar poprowadził Marcin Kowalik – head of partners program w home.pl. Poniżej publikujemy odpowiedzi naszego prelegenta na pytania zadane przez uczestników podczas szkolenia online.

Czy klient, który skorzysta z polecającego kupno usługi linku, ma jakieś profity w stosunku do klasycznej oferty serwisu?

Klient, decydując się na kupno usługi z Waszego polecenia, korzysta z ogólnej promocji, która w danej chwili dostępna jest w serwisie home.pl dla wszystkich. Korzysta zatem z ceny promocyjnej, ale nie różni się ona od ceny, za którą tę samą usługę kupiłby bez Waszego polecenia.

Klient może dojść do wniosku, że w sumie po co kupić przez polecający link, skoro można kupić wszystko normalnie na Waszej stronie internetowej. Dlaczego zatem miałby skorzystać z polecenia?

Na początku odpowiedzi na to pytanie należy zaznaczyć, że celem programu partnerskiego jest stworzenie możliwości dodatkowego zarobku dla web developerów.

Owszem, klient może wejść na stronę home.pl i kupić wybraną usługę lub produkt w takiej samej cenie, ale wierzymy, że polecenie profesjonalnego web developera znaczy dla niego więcej, niż „sucha” oferta na stronie internetowej. Postrzegamy web developerów, jako osoby mające dobry kontakt ze swoimi klientami. Dlatego, jeśli znajomy specjalista podsyła swojemu klientowi rekomendację usługi, ten zapewne będzie przekonany, że korzysta z naprawdę dobrej oferty. Zależy nam na tym, by Państwa klienci nie kupowali w ciemno, ale mieli wsparcie ekspertów, czyli Państwa. Stąd prowizje, które Wam oferujemy.

Jeśli nie niższą ceną, to może można by skusić klienta jakąś dodatkową usługą w stosunku do oferty klasycznej?

Będziemy nad tym pracować. Jednak aby dać klientowi jakąś dodatkową usługę, musielibyśmy pomniejszyć prowizję dla partnera.

Jak rozwiązać sytuację, w której klient decyduje się na skorzystanie z Waszego hostingu za pomocą naszego linka polecającego, ale nie zna się na tym i chce, byśmy to my zakupili usługę w jego imieniu?

Każda sprzedaż hostingu WordPress (i wszystkich innych polecanych usług i produktów), która przyjdzie z Waszego polecenia i jest objęta programem, będzie przypisana do polecającego i kwalifikuje się do wypłaty prowizji.

Często spotykamy sytuacje, w których klienci zlecają kupno usług web developerom, z którymi współpracują. Nic nie stoi na przeszkodzie, by we współpracy z klientem dobrać i zamówić usługę, którą klient następnie opłaci. Ta sprzedaż (z linku partnera) jest przypisana do polecenia web developera. Klient może oczywiście także kupić (z linku partnera) polecaną usługę sam i następnie przekazać dane do zarządzania nią polecającemu web developerowi. Tutaj prowizja, oczywiście, także zostanie wypłacona.

Wysokość prowizji i wykaz usług dostępne są na stronie internetowej https://polecaj.pl/prowizje/

Czy przewidziane są specjalne ceny dla polecających z linku referencyjnego?

Dla partnerów mamy wiele benefitów, również w postaci zniżek na wybrane usługi. Ze szczegółami tego tematu można zapoznać się na https://polecaj.pl/benefity.

Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach home.pl