Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Zarabiaj więcej dzięki opiniom klientów – warsztaty dla sklepów internetowych

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Zarabiaj więcej dzięki opiniom klientów – warsztaty dla sklepów internetowych

Dziękujemy za Twój udział w Akademii home.pl. Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane pytania podczas webinaru „Zarabiaj więcej dzięki opiniom klientów – warsztaty dla sklepów internetowych„.

Jak uzyskać gwiazdki?

Gwiazdki pojawią się automatycznie po tym jak opinie zostaną wyświetlone na widgetach w ramach sklepu. Wystarczy zainstalować aplikacje, zebrać opinie, uruchomić widgety i gotowe! Po około 2 tygodniach powinny pojawić się gwiazdki w Google.

Ile za te gwiazdki z opiniami i pozycjonowanie?

Wszystkie rozwiązania TrustMate są dostępne w każdym pakiecie – również tym darmowym. Pakiety są zależne od tego jak duży jest sklep i jak szybko chce zbierać opinie. Cennik TrustMate odnajdą Państwo pod linkiem trustmate.io/pricing.

A co jeśli opinia jest nieprzychylna (np. działanie konkurencji)?

Zachęcamy do skorzystania z modułu mediacji lub zgłoszenia nam nadużycia na support@trustmate.io. Zapoznamy się ze sprawą i usuniemy opinie.

Czy można to zastosować do wszystkich platform dostarczających usługi np. sklepu?

Tak, TrustMate posiada szereg automatycznych integracji: PrestaShop, eSklep home, WooCommerce, Shopify, OpenCart oraz Shoper.

Czy TrustMate jest darmowe?

Tak, posiadamy darmowy pakiet z dostępem do wszystkich usług. Jest on dostępny do 20 zamówień miesięcznie. Kolejne zamówienia kolejkują się i czekają na swoją kolej do wysyłki.

Czym różni się TrustMate od Opineo?

To pytanie bardzo często zadają nam klienci. Odpowiedzieliśmy na nie szczegółowym porównaniem dostępnym pod linkiem: https://trustmate.io/porownanie/trustmate-vs-opineo

Czy w opiniach muszą się znajdować dane klienta – imię i nazwisko?

To zależne od klienta i właściciela sklepu. Najczęściej stosowanym rozwiązaniem jest zbieranie imion/nicków  kupujących (bez nazwisk).

A jeśli w sklepie mam zamówienia ze sklepu i z np. Allegro – to jest filtrowane?

Tak – TrustMate nie zaprasza ani nie pobiera z pakietu zaproszeń do klientów pochodzących z Allegro.pl. Maile są zaszyfrowane i nie ma takiej możliwości technicznej.

Jeśli klient kupi produkt offline – czy TrustMate ma np. okno do wpisania maila klienta i włączenia go w strefę wystawiania opinii?

Tak, można zebrać mailie klientów i wgrać je za pomocą pliku do panelu TrustMate. Jak to zrobić? Możecie zobaczyć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=tYj4EbQC8Mg

Czy można zaczytać opinie z innego systemu?

Tak, jest to możliwe. TrustMate wgrywa opinie dostarczone przez klientów. Wystarczy przygotować odpowiednio plik. Instrukcje przygotowanego pliku odnajdziecie Państwo w panelu TrustMate w zakładce opinie/import opinii. Przykład: https://www.youtube.com/watch?v=t88NuUQQJkc

Jakie przełożenie ta aplikacja daje dla np. świeżo otwieranego sklepu?

Wzrost wiarygodności w ecommerce jest szczególnie ważny na początku drogi. Klient musi mieć pewność, że warto zaufać sklepom mniej znanym i móc bez obaw zostawić u nich swoje pieniądze.

W Opineo klienci muszą podpisać zgodę na przesłanie linku do wystawienia opinii. Czy na TrustMate również klient musi wyrazić zgodę?

TrustMate sugeruje dodanie do regulaminu zwrotu pozwalającego na pytanie klienta o opinie. Zwrotka dostępna jest w pliku we wtyczce TrustMate w Twoim sklepie.

Czy po zainstalowaniu musimy sami jeszcze coś robić? Gdzie to dodajemy?

Po instalacji wszystko już zaczyna działać! Jedyne, co musisz zrobić to wybrać widget, włączyć go i czekać na opinie klientów :)!

Czy zainstalowanie aplikacji wiąże się z koniecznością zmiany regulaminu sklepu?

Nie jest to wymóg. Zalecamy dodanie do regulaminu formułki do zbierania zgód marketingowych, która jest dostępna w każdej wtyczce TrustMate.io.


Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach Akademii home.pl