Zapraszam Was dziś do przeczytania wpisu gościnnego Macieja Tarsińskiego z serwisu kodyrabatowe.pl
„Z zainteresowaniem przeczytałem wpis pt. “Zapytaj specjalistów home.pl o program polecania usług #2”. Poświęciłem tekstowi tym większą uwagę, ponieważ jestem odpowiedzialny za promocję programu polecającego home.pl na portalu kodyrabatowe.pl. Warto więc pokrótce streścić, jak wygląda to z punktu widzenia wydawcy, odpowiadając na pytania zamieszczone w tekście.
Jak przekonywać klientów do skorzystania z Twoich linków lub banerów?
home.pl jest promowany na naszym portalu na podstronie kodyrabatowe.pl/home-pl. Zamieszczamy tam informacje o wszystkich dostępnych promocjach z dokładnym opisem i rabatem – co jest bardzo istotne dla naszych użytkowników, którzy oczekują od nas rzetelnych i sprawdzonych informacji. Często można skorzystać z kodów rabatowych dedykowanych tylko nam, co daje jeszcze większe możliwości promocji.
W kontekście kodów rabatowych jestem w stałym kontakcie z Konradem Wujeckim z home.pl i na podstawie naszych wspólnych raportów i statystyk jesteśmy w stanie określić, na jaką usługę zaoferować rabat. Warto zaznaczyć, że nasze działania są relacją win-win: udostępniając pewne informacje drugiej stronie, wszyscy zyskujemy. Jestem przekonany, że właśnie na tym polega dobra promocja – konkretna informacja, promocja lub kod rabatowy na dobrze dopasowaną usługę.
Oczywiście szczegóły są również istotne, jak zaprezentowanie graficzne na banerze czy w formie tekstowej – jednak najważniejsze to przekazać użytkownikowi maksimum informacji w przystępnej formie. Wszystko to wydaje się proste, jednak często wydawcy zapominają o tak podstawowych rzeczach, jak np. jasny przekaz o okresie trwania promocji.
Na co zwracają uwagę osoby zainteresowane poszczególnym typem usług, np. hosting, domeny?
Z naszego punktu widzenia oczywiście rabatem, jaki home.pl może zaoferować 🙂 Jak już wspomniałem wyżej, zainteresowane osoby zwracają uwagę na cenę, czas trwania promocji oraz jej zakres.
Jak sprzedawać aktywnie i pasywnie?
Użytkownicy zapisani do naszego newslettera otrzymują oferty promocyjne domen czy hostingów – jest to efektywna droga komunikacji. Dodatkowo, często zamieszczamy oferty hostingowe na głównej stronie naszego portalu (w formie kuponu lub na sliderze) – tutaj konwersja jest więcej niż zadowalająca.
Jak wygląda system SalesMedia, z którego korzystamy?
Z naszego punktu widzenia jest to jeden z lepiej zaprojektowanych systemów – mamy dostęp do wielu statystyk i raportów. Co równie istotne, system jest też intuicyjny – UX dobrze się spisał.
home.pl jest naszym istotnym partnerem także dlatego, że oferuje dożywotnią prowizję. Jest to działanie niespotykane, akurat w naszej branży walczymy o każde ciasteczko, więc jest to ogromna zaleta dla takich portali, jak nasz.”
Jak stać się wydawcą w programie polecaj.home.pl?
Wystarczy zarejestrować się na naszej stronie programu partnerskiego polecaj.home.pl