Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Od 17 lat zmieniamy polski rynek usług hostingowych

Od 17 lat zmieniamy polski rynek usług hostingowych

O sukcesie firmy home.pl zadecydowała wspólna pasja jej twórców. Trójka młodych ludzi jeszcze na etapie studiów postanowiła wystartować z unikalnym w skali kraju projektem. Wykorzystanie niszowej branży okazało się strzałem w dziesiątkę. Mała (kiedyś;)) szczecińska firma z biegiem czasu zaczęła się dynamicznie rozwijać i jest dzisiaj polskim liderem usług hostingowych. Obsługuje ponad 800 tysięcy domen internetowych. Jednocześnie jest jednym z najlepiej rozwijających się rejestratorów domen w Unii Europejskiej – zajmując obecnie 7 miejsce wśród rejestratorów domen z końcówką .eu.

home.pl powstało w 1997 roku jako wizja nowoczesnej firmy odpowiadającej na potrzeby rynku, a przede wszystkim klientów. Przez 17 lat stała się największym dostawcą usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw w Europie Środkowo-Wschodniej. Specjalizując się w rejestracji domen internetowych, hostingu serwisów WWW, utrzymaniu kont poczty elektronicznej oraz udostępnianiu aplikacji biznesowych przez Internet. Dzisiaj home.pl obsługuje na co dzień ponad 2 mln użytkowników. Stała współpraca z takimi partnerami jak Google, OX, Parallels i HP pozwala na wdrażanie innowacyjnych projektów, skrojonych na miarę potrzeb klientów.

homepl-logo-biale-tlo

Do grona abonentów usług home.pl należą zarówno klienci indywidualni, mikro i małe firmy, jak również międzynarodowe koncerny, instytucje finansowe czy jednostki administracji publicznej. W firmie zatrudnionych jest ponad 200 pracowników.  Jesteśmy jednym z największych pracodawców z branży IT w regionie.

W home.pl dbamy nie tylko o bezpieczeństwo usług klientów, ale również stabilność. Dlatego też jako jedna z niewielu firm teleinformatycznych cały czas inwestujemy w infrastrukturę umożliwiającą obsługę przyrastającej ilości danych. Dodatkowo korzystamy z autorskich rozwiązań w zakresie oprogramowania, co pozwala na uniknięcie niedogodności technicznych o charakterze globalnym. Stanowi to o sile marki home.pl oraz jakości usług, które stały się synonimem niezawodności.