Głosy klientów zdecydowały o I miejscu w kategorii „Firmy hostingowe”ogólnopolskiego programu Konsumencki Lider Jakości 2014. Z badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Jagielloński wyłania się obraz spółki z tradycjami, dbającej o dobre kontakty z klientami. A jak w poszczególnych kategoriach wypadł home.pl na tle podobnych firm?
Aż 45,7 proc. badanych zna home.pl. Mężczyźni poniżej 34. roku życia to grupa, która najlepiej rozpoznaje nasze produkty i usługi. 22,6 proc. badanych korzysta z naszych usług. Czujemy się wyróżnieni, że aż 35,9 badanych proc. poleca je innym.
O tym, jak wyglądały badania z perspektywy Uniwersytetu Jagielońskiego opowiedział Pełnomocnik Rektora UJ ds. ewaluacji jakości systemu kształcenia:
Badania w ramach projektu są realizowane zgodnie z kanonem metodologii badań socjologicznych. W zakresie realizacji projektu dużą rolę odgrywa wsparcie ze strony naszego biznesowego partnera, redakcji Strefy Gospodarki. KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI to nie tylko wiarygodny projekt badawczy realizowany przez zespół ekspertów z Instytutu Socjologii, Uniwersytetu Jagiellońskiego, ale również przyszłościowa inwestycja i prestiż środowiskowy – Dr Grzegorz Bryda, Kierownik projektu Konsumencki Lider Jakości2014
Badanie zostało zrealizowane przez UJ na zlecenie redakcji Strefy Gospodarki. Celem corocznego badania jest wyłonienie najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Dzięki takiemu badaniu klienci mogą poznać opinię innych na temat firm hostingowych. O przyznaniu Złotego Godła zdecydowała przede wszystkim niezawodność świadczonych usług, dbałość o klienta i nieprzerwanie atrakcyjne ceny domen.
Respondenci podkreślali, że na ich decyzję miały wpływ pozytywne opinie usatysfakcjonowanych znajomych, którzy korzystają z usług hostingowych. Tradycja, przyjazność – takie opinie przeważały w ankietach uczestników badania. Dziękujemy za zaufanie.