Domeny

Twoja .pizza może być najlepsza w sieci – domeny gastronomiczne oraz rozrywkowe

Kiedy rejestrujesz domenę internetową dla własnej restauracji lub kawiarni – starasz się, aby nazwa była przyjazna dla oka i łatwa do zapamiętania. Nie musi być ona koniecznie krótka (choć jest to niezaprzeczalna zaleta). Często adresy www to połączone słowa, które tworzą zdanie lub chwytliwe treści reklamujące dany produkt. Jest to częste zjawisko dla firm, które poprzez kampanie marketingowe w sieci starają się pokierować swoich klientów na dedykowaną stronę z konkursem. Ale na pierwszym miejscu zawsze pozostaje domena dla twojej głównej witryny. Dlatego warto rozejrzeć się za końcówką, która idealnie pasuje do branży.

Z pomocą przychodzą tutaj nowe typy domen, które zwiększają możliwości rejestracji adresów. Duża swoboda (brak dodatkowych restrykcji np. ze względu na miejsce zamieszkania) zamawiania wybranych fraz powoduje, że ten jeden „właściwy” adres dla strony firmowej wybierzesz w ciągu kilku minut. O wdrożeniu nowych końcówek NTLD pisaliśmy już w październiku. Warto jednak tematowi przyjrzeć się bliżej. Ostatnie tygodnie pokazały, iż kilka branż zostało potraktowanych szczególnie. Mowa tutaj zwłaszcza o firmach prowadzących właśnie działalność rozrywkową i gastronomiczną.

Portfolio domen dla podmiotów świadczących gastronomiczne usługi jest obecnie znacznie szersze niż jeszcze 12 miesięcy temu. Co to konkretnie oznacza dla polskiego przedsiębiorcy? Znacznie większe szanse na pozyskanie przyszłościowego i dobrego adresu dla swojej strony www oraz poczty. Wspomniana wyżej swoboda w rejestracji może naturalnie spowodować, że pozyskaniem adresów zainteresują się również klienci indywidualni (z przeznaczeniem na odsprzedanie), dlatego też ofertę NTLD powinny poważnie rozważyć restauracje, kluby, puby oraz ośrodki oferujące zintegrowaną rekreację w ramach jakiejś przestrzeni. Powód? Łatwo kojarzone końcówki, które ułatwiają naprowadzenie na Twoją ofertę.

Wykonaj prosty eksperyment. Wyobraź siebie w roli szefa restauracji, nadaj jej nazwę. Pomyśl o 3 głównych składnikach Twojej kuchni, które będą regularnie gościć na talerzach klientów. A teraz postaraj się znaleźć domenę z zakończeniem .pl, która uwzględniałaby jeden z tych elementów. Trudne? Łatwe? Na pewno wymagało od Ciebie pójścia na kompromis. Atrakcyjne adresy są już od dawna zarezerwowane na kilka lat, a Ty usilnie potrzebujesz nazwy, która będzie rozpoznawalna w sieci. Dlatego właśnie powinieneś rozważyć domeny .pub, .menu, .club, .pizza oraz .bar. Jest to o tyle ciekawe rozwiązanie, że w ramach frazy możesz zaproponować zarówno rzeczownik (nazwisko, nazwę firmy, produkt) jak i przymiotnik – idealnie podsumowujący Twoją ofertę. gigantyczna.pizza? warszawski.pub? Nie ograniczaj się tylko do przewidywalnych określeń, bądź odważny i proponuj polecenia, które od razu wpadną użytkownikowi do głowy przeglądającemu stronę internetową pod adresem wybierz.menu.

Sprawdź nasze aktualne promocje domenowe