Mistrzowie Ecommerce

reGAŁKA to #MistrzowieeCommerce – sklep internetowy z home.pl, który nadaje meblom charakter

Polacy coraz chętniej wyposażają swoje mieszkania w meble i dodatki zakupione przez Internet, a blisko 50% klientów sklepów meblowych weryfikuje najpierw ceny towarów właśnie w e-sklepach. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez firmę IQS (źródło). Tak duża aktywność branży meblarskiej nie mogła umknąć naszej uwadze, ponieważ jednym z wyróżniających się sklepów na platformie home.pl jest regalka.pl. Nie wahaliśmy się ani trochę i zaprosiliśmy go do naszej akcji #MistrzowieeCommerce. Przeczytaj, skąd wziął się w ogóle pomysł na sprzedaż gałek meblowych i uchwytów, a także jak może w tym pomóc Instagram lub Youtube.

Sklep internetowy reGAŁKA działa w home.pl od marca 2015 roku. W branży ecommerce to kawał czasu, ale dla bohatera naszego artykułu nie oznaczało to wielkich zmian w swojej ofercie. Od samego początku sprzedaje on mocno wyspecjalizowane przedmioty o konkretnej charakterystyce. Po wizycie w e-sklepie w oczy rzucają się przede wszystkim 2 główne kategorie, w których możemy dokonywać zakupów: gałki i uchwyty. Każdy z produktów został dokładnie opisany i co jest ważne dla klientów – ma podane dokładne parametry tj. wymiar czy rodzaj materiału, z którego został wykonany. W ten sposób zakup przez Internet jest bardziej przemyślany. Sklep reGAŁKA oferuje ponadto wygodne formy płatności za zakupy tj. przelew online, przelew tradycyjny, płatność kartą.

CIEKAWOSTKA

Czy wiesz, że każda gałka i uchwyt do mebli w sklepie reGAŁKA zostały wykonane ręcznie? Dzięki temu zakupiony przedmiot ma swój unikalny charakter. Podkreśla to również właściciel sklepu, który przygotował stosowną informację na karcie produktu.

 

home.pl: Skąd pomysł na taki biznes? Dlaczego gałki?

reGAŁKA: Kiedy parę lat temu kupowaliśmy nasze pierwsze mieszkanie, zorientowaliśmy się, że na naszym rynku brakuje sklepu z fajnymi, designerskimi uchwytami. Propozycje dużych sieciówek budowlanych zupełnie nam nie odpowiadały. Uznaliśmy je za nudne i sztampowe. Mając nadzieję, że znajdzie się wiele innych osób, którym również propozycje sieciówek nie będą odpowiadać, otworzyliśmy reGAŁKĘ 🙂

Propozycje dużych sieciówek budowlanych zupełnie nam nie odpowiadały. Uznaliśmy je za nudne i sztampowe.

Od pomysłu do gotowego produktu – jak powstała pierwsza gałka?

Nie jesteśmy manufakturą, lecz sprzedawcą detalicznym. Obecnie mamy kilku różnych dostawców, zaczynaliśmy jednak od jednego. Na początku nasz asortyment był dość ubogi. Eksperymentowaliśmy, staraliśmy się wyczuć klienta i trendy we wnętrzarstwie, uczyliśmy się na błędach. Po jakimś czasie zorientowaliśmy się, jaka kolorystyka i wzory najbardziej trafiają w gust Polaków i na tej podstawie zaczęliśmy rozszerzać asortyment.

Eksperymentowaliśmy, staraliśmy się wyczuć klienta i trendy we wnętrzarstwie, uczyliśmy się na błędach.

Najciekawsze lub najbardziej nietypowe zamówienie, jakie kiedykolwiek pojawiło się w sklepie?

Nasi klienci wykazują się niebywałą kreatywnością jeśli chodzi o zastosowanie naszych gałek. Robią z nich wieszaki, klamki do drzwi, a nawet… uchwyty na pokrywki garnków! Bardzo nas to cieszy i chętnie udostępniamy zdjęcia takich nietypowych rozwiązań na naszym firmowym Facebooku i Instagramie.

Dlaczego zdecydowali się Państwo na sklep w home.pl?

Preferencyjne warunki cenowe, atrakcyjne layouty stron internetowych, intuicyjny panel i dobra obsługa klienta były dla nas kluczowe. Bardzo pomocnym narzędziem jest dla nas również forum, z którego często korzystamy i dzięki któremu w łatwy oraz szybki sposób można otrzymać odpowiedź na każde pytanie.

Preferencyjne warunki cenowe, atrakcyjne layouty stron internetowych, intuicyjny panel i dobra obsługa klienta były dla nas kluczowe.

Wyzwania i plany na najbliższe miesiące?

Obecnie pracujemy na zwiększeniu marży, skupiamy się więc na poszukiwaniach nowych dostawców. W okresie wakacyjnym chcemy również zintensyfikować naszą współpracę z blogerkami i vlogerkami. Dalekosiężnie natomiast marzymy o własnym kanale na Youtubie – mamy nadzieję, że będzie to możliwe w perspektywie 2 lat.

===

Sylwetka Mistrza Ecommerce – reGAŁKA

Nazwa sklepu: reGAŁKA

W home.pl od: marzec 2015

Adres sklepu: https://regalka.pl

Branża Ecommerce: dekoracje i akcesoria do domu

Wyzwanie: sprzedawać designerskie uchwyty do mebli, które są pozbawione nudy

Cechy sprzedawanych produktów: unikalność (produkty są składane ręcznie), różnorodność, styl

===

Poznaj inne sklepy internetowe działające w home.pl, które są Mistrzami eCommerce TUTAJ.