Dla wielu osób zbieranie pojedynczych upominków to hobby, ale nie tylko kolekcjonerzy kupują pamiątki. Każdy z nas stara się przywieźć fajny suwenir z innego miasta czy kraju. Nie wszystkie gadżety są jednak pomysłowe i estetyczne. W przypadku projektowania lub produkcji przedmiotów pamiątkarskich warto wyróżnić się oryginalnym wzorem, kolorem lub tekstem. Z takiego założenia wyszedł sklep internetowy Szczeciński Town Shop, który dzięki home.pl sprzedaje unikatowe i zabawne pamiątki w miejskim klimacie.
Skąd wziąć pomysł na nową koszulkę oraz kubek i czy luźne nawiązania do lokalnych zwyczajów to gotowy przepis na sukces? Zapytaliśmy o to właścicielkę szczecinski.com.pl.
SZCZECIŃSKI Town Shop to firma, która powstała z miłości do miasta. – tak opisuje swoją działalność bohater cyklu #MistrzowieeCommerce. I tę miłość do Szczecina zdecydowanie czuć podczas przeglądania oferty sklepu internetowego. Sami zresztą żyjemy, pracujemy w tym mieście i widzimy w pamiątkach idealnie odzwierciedlony klimat szczecińskich ulic oraz języka, w którym pojawia się wiele ciekawych zwrotów nieznanych w innych rejonach kraju. Ważna jest również jakość samych dzieł, które wychodzą z pracowni firmy. Każda koszulka, kubek, torba czy nawet poduszka prezentują się „w realu” lepiej niż na zdjęciach. Sami mogliśmy się o tym przekonać!
Przygoda z ecommerce dla szczecinski.com.pl zaczęła się już kilka lat temu i, co ważne, home.pl nie było tutaj pierwszym wyborem. Niezadowolenie z obsługi oraz funkcjonowania aplikacji zewnętrznego operatora spowodowało, iż Szczeciński postanowił zaufać właśnie nam. Z usługi eSklepu firma zaczęła korzystać w lipcu 2017 roku, a szybka praca specjalistów home.pl umożliwiła przeniesienie całej oferty do nowego narzędzia. W sklepie pojawiła się również nowa szata graficzna dostosowana do urządzeń mobilnych, a dla bezpieczeństwa transakcji aktywowano płatności online od PayU oraz certyfikat SSL szyfrujący połączenie ze stroną internetową.
---
23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl. Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innego narzędzia do prowadzenia sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
---
CIEKAWOSTKA
Nasze pamiątki są tworzone z miłości do miasta! Cały proces tworzenia przechodzi przez nasze ręce – od pomysłu, doboru materiału, detali, po pakowanie produktu. Każdy produkt jest przez nas testowany, tak by spełnił oczekiwanie naszych klientów. Wiele naszych produktów jest w ilościach limitowanych.
home.pl: Skąd pomysł na taki biznes?
szczecinski.com.pl: Wszystko potoczyło się dość szybko, choć sam pomysł na założenie firmy z miejskimi gadżetami siedział w głowie od paru lat. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam tworzyć, a swoje hobby postanowiłam połączyć z miłością do swojego rodzinnego miasta. Olśnienia związanego z zestawieniem tych dwóch rzeczy doznałam wraz przyjazdem mojej koleżanki ze Stanów Zjednoczonych. Chciałam podarować jej szczecińską pamiątkę, ale jak się okazało – nie było to takie łatwe. Propozycje, które udało mi się znaleźć w tamtym momencie nie do końca były w mojej opinii przekonujące i interesujące, co uświadomiło mi zapotrzebowanie na szczecińskie pamiątki. Szczecin jest miastem charakterystycznym, które ma swoją tożsamość, tradycje. Chcę o tym przypominać poprzez swoje produkty.
Szczecin jest miastem charakterystycznym, które ma swoją tożsamość, tradycje. Chcę o tym przypominać poprzez swoje produkty.
Jak wspomina Pani pierwsze zamówienie w sklepie? Co to było?
Sklep na home.pl wystartował równo rok temu! Właśnie sprawdziłam, że był to lipiec. Przy starcie nowego sklepu bardzo się stresowałam, ponieważ nie wiedziałam czego się spodziewać i czy wszystko prawidłowo zadziała. Na szczęście moje wątpliwości szybko minęły i już tego samego dnia wpłynęło pierwsze zamówienie. Skoro wakacje i lato to naszym pierwszym zamówieniem była torba z napisem „Aloha Szczecin” – było to zamówienie z naszego miasta.
Jakim kryterium się Pani kieruje, wybierając produkty do swojego sklepu?
Wymyślając produkt głównie kieruję się użytecznością i aktualnymi trendami. Staram się, aby te rzeczy były „na czasie” oraz użyteczne na co dzień. Jestem przeciwniczką nudnych pamiątek, które chowa się w głąb szuflady lub stawia na półce w oczekiwaniu na kurz. Lubię rzeczy minimalistyczne, w stonowanych kolorach. Można powiedzieć, że tworzę w zgodzie z własną estetyką, są to produkty które sama chciałabym mieć (i często mam) w domu.
Staram się, aby te rzeczy były „na czasie” oraz użyteczne na co dzień. Jestem przeciwniczką nudnych pamiątek, które chowa się w głąb szuflady lub stawia na półce w oczekiwaniu na kurz.
Dlaczego zdecydowała się Pani na sklep w home.pl?
Zdecydowałam się na współpracę, ponieważ doceniam lokalne firmy i w taki też sposób staram się działać. O sklepie usłyszałam wiele dobrego od koleżanki, która używała eSklep. Ze względu na negatywne doświadczenia z poprzednimi sklepami stwierdziłam, że jest to rozwiązanie którego szukam – bez wpadek, profesjonalna obsługa, intuicyjny panel, czynna infolinia, pomoc bez zbędnych wymówek.
O sklepie usłyszałam wiele dobrego od koleżanki, która używała eSklep.
Wyzwania i plany na najbliższe miesiące?
W najbliższym czasie planujemy otwarcie kolejnego punktu stacjonarnego, który ma być jednym z większych. Czeka nas przy tym wiele pracy i zaangażowania. Wraz z rozwojem firmy jesteśmy również zmuszeni do przeprowadzki, ponieważ w aktualnej siedzibie, która jest naszą pracownią i magazynem nie mamy już wystarczającej ilości miejsca. To wszystko przeplecione nowymi projektami oraz pomysłami na kolejne produkty. Ten rok niesie nam wiele zmian.
===
Sylwetka Mistrza Ecommerce – Szczeciński
Nazwa sklepu: Szczeciński TownShop
W home.pl od: lipiec 2017
Adres sklepu: https://szczecinski.com.pl
Branża e-commerce: wakacyjna
Wyzwanie: stworzenie pomysłowych pamiątek
Cechy sprzedawanych produktów: wysoka jakość, kreatywność, unikalność
===
Poznaj inne sklepy internetowe działające w home.pl, które są Mistrzami eCommerce TUTAJ.