Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Jak samodzielnie pozycjonować stronę WWW małej firmy?

Jak samodzielnie pozycjonować stronę WWW małej firmy?

Przedsiębiorcy z sektora MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) podczas zarządzania swoimi firmami zmagają się z nie lada wyzwaniem. To wyzwanie objawia się pod postacią konkurencji z wielkimi markami, a także korporacjami w podobnej branży. Otwierając kawiarnię musimy liczyć się z tym, że rywalizujemy z takimi potentatami jak Starbucks czy Costa Coffee. Te firmy do tego stopnia zaszyły się w naszej popkulturze, że poza kawą oferują również ubrania i akcesoria, które są chętnie kupowane przez miliony ludzi na świecie.

Jak zatem zwyciężyć z Goliatem, samemu będąc Dawidem i pozyskiwać klientów, nie będąc znaną na świecie marką? Na ratunek przychodzi pozycjonowanie. W przypadku promowania własnej marki na rynku lokalnym takie działanie ma bardzo duży sens. Pytanie brzmi – czy można robić to samodzielnie?

Jak osiągnąć wyższą pozycję w Google, kiedy prowadzimy małe lub średnie przedsiębiorstwo?

Prowadzenie biznesu, zwłaszcza na początku, wiąże się z niskimi budżetami na marketing. Mało którą mikrofirmę na starcie przygody stać na płatnych doradców oraz ekspertów od pozycjonowania. Dlatego nie dziwi trend, który na przedsiębiorczej mapie Polski daje się coraz częściej – właściciele firm próbują promować swoją markę samodzielnie poświęcając na to dodatkowe godziny pracy.

Aby ułatwić sobie pracę i zmniejszyć liczbę potrzebnych do wykonania czynności tj. analiza konkurencji lub treści na swojej stronie WWW warto zainwestować w podstawowe narzędzia, które ułatwiają proces pozycjonowania.

Prosta aplikacja ułatwiająca pozycjonowanie – czy takie coś istnieje?

Jedną z aplikacji, która przedstawia aktualny stan Twojej marki w Internecie, jest rankingCoach. To oprogramowanie, które pomoże Ci w skutecznej i efektywnej pracy nad pozyskiwaniem nowych klientów dla Twojej firmy poprzez wyszukiwarkę Google.

Pozycjonowanie lokalne strony WWW

rankingCoach jest programem, który przy pomocy sztucznej inteligencji po dokładnej analizie Twojej strony WWW opracuje strategię pozycjonowania, dopasowaną do Twojej działalności. Dzięki temu program będzie codziennie udzielał Ci spersonalizowanych wskazówek i porad w formie artykułów oraz filmów wideo.  Wszystko po to, aby proces pozycjonowania nie wymagał od użytkownika nieustannej analizy co ma zrobić, w którym miejscu i w jaki sposób. Niezbędne informacje na ten temat zostaną przedstawione mu w przyjazny i czytelny sposób.

Jak zoptymalizować stronę WWW, aby zyskać pozycje w Google?

Jeżeli pojęcia typu SEO, CSS, HTML kojarzą Ci się bardziej z agencjami rządowymi w Stanach Zjednoczonych, a optymalizacja, to dla Ciebie proces ograniczania wydatków z firmowego portfela, na ratunek przychodzi rankingCoach. Dzięki oprogramowaniu nie tylko zrozumiesz zasady optymalizacji witryn, ale będziesz w stanie monitorować osiągane przez Twoją stronę WWW wyniki.

Optymalizacja strony WWW  - aplikacja rankingCoach

Program wytłumaczy Ci jak krok po kroku wdrożyć odpowiednie działania optymalizacyjne, a na podstawie cotygodniowych raportów przeanalizujesz efektywność wykonanych przez Ciebie czynności. Wszystkie propozycje otrzymasz w formie wideoporadników.

Od czego zależy widoczność strony w Google?

Bycie widocznym w Internecie jest niezwykle istotne w pozyskiwaniu i dotarciu do nowych klientów dla każdego przedsiębiorcy. Wiąże się to z obecnością informacji o firmie w wielu kanałach online tj. katalogi, media społecznościowe, czy choćby mapy.

rankingCoach jako narzędzie wspierające właścicieli firm, umożliwia umieszczenie informacji o stronie WWW i firmie, w takich przestrzeniach Internetu, jak: Zumi, Foursquare, TripAdvisor, Google Moja Firma, czy też w Mapach Google. Synchronizacja z tymi kanałami jest bardzo przydatna, jeżeli sprzedaje się produkty lub usługi stacjonarnie – proces ten wspiera pozycjonowanie lokalne i przyspiesza szybsze jej indeksowanie przez algorytm Google o nazwie Gołąb.

Widoczność strony w katalogach  - aplikacja rankingCoach

Jak zmierzyć i przeanalizować ruch na stronie WWW?

Każde działanie marketingowe należy odpowiednio zmierzyć – przede wszystkim po to, aby oszacować, czy działania, które podejmujemy przynoszą efekt i na tej podstawie zweryfikować, czy dobrze wykonujemy wszystkie prace nad optymalizacją strony. rankingCoach, jako Twój internetowy doradca, dostarcza Ci cotygodniowe raporty, w których w jasny i przejrzysty sposób wyjaśnia jakie zadania zostały zrealizowane i jakie przyniosły efekty.

Program ponadto pomoże Ci zsynchronizować Twoją stronę WWW z najpopularniejszym narzędziem do analizy statystyk strony na świecie – Google Analytics. Dzięki temu uzyskasz dostęp do szeregu informacji nt. użytkowników odwiedzających Twoją stronę – ile czasu na niej spędzają, skąd pochodzą, a także skąd trafiają na Twoją stronę, jakiej są płci, czy też w jakim są wieku. Dzięki temu uzyskasz szczegółowy obraz Twojego potencjalnego klienta.

Dla kogo jest rankingCoach?

Samodzielne pozycjonowanie stron WWW jest jak najbardziej możliwe. Potrzebujesz jednak do tego narzędzi, które uproszczą cały proces. Żaden przedsiębiorca nie będzie chciał tracić kilkudziesięciu godzin miesięcznie na poszukiwaniu informacji „jak poprawić stronę WWW”. rankingCoach dzięki mechanizmowi analizy i raportowania ułatwia administratorowi strony działania pozycjonujące.

Jest to z pewnością rozwiązanie, które przypadnie do gustu osobom chcącym posiadać pełną kontrolę nad rozwojem swojej marki i zwiększaniu widoczności w Internecie.

Reasumując, rankingCoach to aplikacja, która:

  • Opracuje strategię SEO dopasowaną do strony,
  • Ułatwia tworzenie treści poprzez weryfikację bieżącej strony oraz wskazówki,
  • Ułatwia pozycjonowanie lokalne,
  • Umożliwia zwiększenie widoczności firmy w sieci poprzez integrację z kanałami Zumi, Facebook, Mapy Google, TripAdvisor, Foursquare, Google Moja Firma, Google Analytics),
  • Wspiera strony WWW oparte na WordPress,
  • Analizuje Twoją konkurencję,