Coffeedesk zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości kaw, ekspresów oraz akcesoriów. Ale sprzedaż to nie wszystko! Firma dzieli się ze swoimi klientami pasją i wiedzą: edukuje, testuje, wprowadza na rynek wcześniej niedostępne nigdzie indziej produkty, zaraża pozytywnym podejściem, promuje wartościowe marki i wspiera producentów, w których wierzy. Aby jeszcze bardziej usprawnić proces obsługi zamówień firma zdecydowała się na wdrożenie usługi Google Workspace, czyli biznesowej wersji popularnej poczty od Google.
Historia Coffeedesk – co zdecydowało o sukcesie?
Powstanie Coffeedesk wiązało się z poszukiwaniem przez założycieli własnej ścieżki zawodowej. Początkowo za biznesem stała chęć współpracy trójki przyjaciół i wspólna wizja o stworzeniu miejsca, w którym klienci i pracownicy będą traktowani z szacunkiem, gdzie każdy będzie dla siebie człowiekiem i przyjacielem, gdzie zawsze będzie można znaleźć pomoc oraz wsparcie. Wybór padł na sklep internetowy sprzedający kawę.
Młoda firma wystartowała podobnie jak większość świeżych biznesów: z niewielkim zapleczem, ale wielkim zapałem. Za magazyn służył garaż, a mieszkanie – za biuro. Początki działalności nie należały do najłatwiejszych. W pierwszym pełnym miesiącu działalności wpłynęło jedynie 17 zamówień, z czego duża część była zamówieniami złożonymi przez znajomych. Na szczęście nie była to zła wróżba! Dziś Coffeedesk jest absolutnym liderem e-commerce na rynku kawy w Europie Środkowo- Wschodniej i wciąż się rozwija.
Dlaczego Coffeedesk wybrało usługę G Suite?
Dużą zaletą Google Workspace jest wykorzystywanie tych samych narzędzi Google, co w wersji bezpłatnej. Dzięki pozytywnym doświadczeniom użytkownicy, którzy korzystają z darmowej wersji aplikacji mogą płynnie przejść do biznesowego pakietu od Google bez utraty dostępu do danych. Takim użytkownikiem był właśnie Marcin Gardzielik, CSO Coffeedesk. Tak opisuje decyzję o wdrożeniu G Suite w firmie:
„Ja zawsze lubiłem rozwiązania od Google. Używałem Gmaila, dysku i kalendarza znacznie wcześniej niż używaliśmy tego w firmie. Pewnego dnia postanowiłem zaimplementować te rozwiązania do organizacji […] Dużo naszych współpracowników pracuje mobilnie, więc istota jest taka, żeby mieć dostęp do danych możliwie wygodnie, a to w tych rozwiązaniach bardzo sobie cenię. To, że można pracować […] z różnych urządzeń, w różnych miejscach, tak naprawdę w czasie rzeczywistym edytować różne dokumenty, jest to dla mnie bardzo ważne.”
Jakie inne zalety i funkcjonalności przekonały pracowników Coffedesk do wdrożenia pakietu G Suite w swojej organizacji? Obejrzyj materiał i sprawdź jak narzędzia G Suite wspierają użytkowników w ich codziennej pracy!