Dla firm

TeamViewer dla firm – aplikacja do zdalnej pracy

Administratorzy, pomoc techniczna lub tzw. helpdesk wewnętrzny w firmie to kluczowe działy, które zajmują się rozwiązywaniem różnych problemów na styku użytkownik-technologia. Nie zawsze jednak taka pomoc jest możliwa w formie bezpośredniego kontaktu z ekspertem. Na ratunek przychodzi aplikacja TeamViewer, której główną funkcją jest konfiguracja zdalnego dostępu do urządzeń. Najnowsza wersja programu jest już dostępna w home.pl. Zapoznaj się z zaletami tego rozwiązania.

Czym jest TeamViewer?

TeamViewer dla firm to sprawdzone i zaufane narzędzie, którego głównymi funkcjami jest udostępnianie widoku oraz zdalna kontrola nad urządzeniem. Działanie programu jest niezwykle proste: każdy użytkownik posiada własny identyfikator i tymczasowe hasło, które można zmienić w dowolnym momencie. Po przekazaniu tych informacji drugiemu użytkownikowi, zdalnie przejmuje on kontrolę nad urządzeniem, z którym się połączył.

TeamViewer 14 - aplikacja do zdalnego dostępu

Taka funkcjonalność jest niezwykle wartościowa dla firm, które świadczą usługi wsparcia technicznego lub zarządzają systemami informatycznymi. Zdalny dostęp w takich sytuacjach pozwala na bezpośrednią pomoc i rozwiązywanie problemów w organizacji klienta bez potrzeby obecności specjalisty na miejscu.

TeamViewer – co nowego oferuje aplikacja do zdalnego dostępu?

W najnowszej wersji TeamViewer wprowadzono wiele zmian poprawiających jakość, stabilność i doświadczenie użytkowania podczas pracy z programem. W porównaniu z TeamViewer 13, nowa wersja oprogramowania poprawia jego działanie oraz pozwala na więcej.

  • Nawet o połowę szybsze wykrywanie urządzeń i aplikacji

Szereg funkcji i ułatwień działania TeamViewer przyspieszy i zwiększy wygodę Twojej pracy. Dzięki możliwości dodawania szczegółowych informacji na temat urządzeń, funkcji grupowania i wyświetlania ostatnich połączeń, szybciej połączysz się z urządzeniami i wykonasz swoje zadanie.

  • Mniejsze zużycie danych

Nowe, inteligentne nawiązywanie połączeń, routing i adaptacyjna kompresja danych oznaczają  mniejsze zużycie danych przy zachowaniu jakości. Wprowadzone rozwiązania dbają o doświadczenie użytkownika, automatycznie regulując jakość i szybkość przesyłania danych, aby zapewnić jak najlepsze działanie aplikacji przy przy wolniejszym łączu internetowym.

  • Wykonywanie skryptów podczas sesji zdalnej

Podczas świadczenia usług lub zarządzania zdalnym urządzeniem zdarzają się powtarzalne i monotonne czynności, które możesz zautomatyzować przy pomocy skryptu. W Konsoli Zarządzania TeamViewer 14 zapiszesz wykonywane procesy w postaci skryptu Batch, Sheli lub Powershell i uruchomisz je jednym kliknięciem podczas zdalnej sesji.

  • Mniejsze opóźnienie transmisji

Opóźnienie transmisji to czas między wykonaniem jakiejś czynności (np. kliknięcia) a odpowiedzią ze strony zdalnego systemu. Długość tego opóźnienia znacznie wpływa na komfort i szybkość pracy, dlatego w nowej wersji TeamViewer skrócono ten czas nawet o połowę.

  • Zwiększona koncentracja dzięki trybowi nocnemu

Nowy TeamViewer został wyposażony w Tryb Nocny, czyli zmianę kolorystyki interfejsu na ciemną. Dzięki przyciemnieniu programu poprawisz koncentrację i zmniejszysz zmęczenie oczu podczas długich sesji zdalnych. Tryb ciemny dostępny jest w aplikacjach przeznaczonych na systemy Windows, Linux oraz macOS Mojave i nowsze.

  • Lepsza jakość w systemie macOS

Korzystając z przyspieszenia sprzętowego jakość obrazu na urządzeniach Mac została znacznie poprawiona, co pozytywnie wpływa na użyteczność aplikacji TeamViewer w systemie macOS. Bez względu na rozmiar ekranu, z którego wykonywane jest połączenie, widok zostaje do niego dostosowany i zoptymalizowany.

Wymienione funkcje i zmiany są najważniejszymi nowościami w nowej wersji aplikacji TeamViewer. Wszystkie z nich zostały wprowadzone w celu poprawienia działania i komfortu użytkownika.

Jakie wersje TeamViewer są dostępne w home.pl?

TeamViewer 15 dostępny jest w 3 wersjach, dostosowanych do konkretnych potrzeb np. ze względu na zakres prac lub rozmiar przedsiębiorstwa:

TeamViewer 15 Plan Business:

  • Jeden użytkownik może inicjować połączenie w sesji
  • Zarządzenie urządzeniami
  • Personalizacja aplikacji

TeamViewer 15 Plan Premium

  • Wielu użytkowników może inicjować połączenia, jedna sesja jednocześnie
  • Zarządzanie urządzeniami
  • Personalizacja aplikacji
  • Dostęp do niestandardowych informacji o urządzeniu
  • Raporty na temat dostępu użytkowników

TeamViewer 15 Plan Corporate

  • Wielu użytkowników może inicjować połączenia, trzy sesje jednocześnie
  • Zarządzanie urządzeniami
  • Personalizacja aplikacji
  • Dostęp do niestandardowych informacji o urządzeniu
  • Raporty na temat dostępu użytkowników
  • Wdrożenie aplikacji na dużą skalę
  • Raporty na temat dostępu urządzeń
  • Integracja oprogramowania

Dodatki do aplikacji TeamViewer

W home.pl dostępne są także dodatki do licencji TeamViewer, które rozszerzają działanie aplikacji:

  • Obsługa urządzeń przenośnych – TeamViewer pozwala na zdalne połączenie z telefonu do komputera klienta. Jeśli chcesz połączyć się zdalnie z telefonem i przejąć kontrolę nad mobilnym systemem, wymagany jest dodatek Obsługi urządzeń przenośnych.
  • Dodatkowe kanały TeamViewer – zakupiłeś licencję Professional lub Corporate, ale chcesz powiększyć liczbę sesji prowadzonych jednocześnie? Dokup dodatkowe kanały połączenia, dzięki czemu nie będziesz musiał dokupować kolejnej licencji TeamViewer. Uwaga: dodatkowe kanały nie są dostępne w wersji Business.
  • TeamViewer Pilot – świadcz zdalne wsparcie techniczne nie tylko na pulpicie komputera, ale także poza nim. Połącz się z telefonem klienta i używając jego kamery z technologią rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality) przekazuj instrukcję związane z fizycznym środowiskiem klienta.

Aby dowiedzieć się więcej na temat aplikacji, odwiedź stronę TeamViewer na home.pl i wybierz wersję odpowiadającą wymaganiom Twojej firmy.

Dodaj komentarz