Tworzenie stron WWW

Tworzenie strony WWW dla biura nieruchomo艣ci (case study)

Porz膮dna strona internetowa w bran偶y nieruchomo艣ci zbudowa艂a ju偶 sukces niejednego biznesu. Przy ogromnych kwotach inwestycji, jakie pojawiaj膮 si臋 na rynku nieruchomo艣ci, zbudowanie zaufania do Klienta jest spraw膮 nadrz臋dn膮. Sprawd藕, jak uda艂o nam si臋 przebudowa膰 stron臋 internetow膮 naszego klienta 鈥 doradcy nieruchomo艣ci dwtz.pl i jakie efekty przynios艂a ca艂kowita zmiana wizerunku ich strony.

Pocz膮tek wsp贸艂pracy 鈥 strona WWW dla doradcy nieruchomo艣ci

Nasz Klient zg艂osi艂 si臋 do home.pl z bardzo wyra藕nym, a jednocze艣nie pozornie prostym problemem. Jego strona internetowa, kt贸r膮 stworzy艂 kilka lat wcze艣niej zdawa艂a si臋 nie odpowiada膰 ju偶 najnowszym standardom wizerunkowym i nie przyci膮ga艂a uwagi tak wielu klient贸w, jak mo偶na by oczekiwa膰. Po kr贸tkiej analizie naszych specjalist贸w szybko ocenili艣my, 偶e zar贸wno wygl膮d graficzny, jak i dzia艂anie samej strony faktycznie by艂y do poprawy. Klientowi nie zale偶a艂o na nasyceniu strony tre艣ci膮 czy budowaniu dodatkowych element贸w w postaci bloga eksperckiego 鈥 strona internetowa ma by膰 tu jedynie wizyt贸wk膮 przekierowuj膮c膮 osoby poszukuj膮ce doradcy nieruchomo艣ci do naszego Klienta. Za cel postawili艣my wi臋c sobie budow臋 idealnie prostej, a zarazem zawieraj膮cej wystarczaj膮co du偶o informacji, strony internetowej. Co wdro偶yli艣my?

Projektowanie stron internetowych 鈥 praca nad istniej膮c膮 stron膮

Stron臋 dwtz.pl tworzyli艣my na bazie istniej膮cej strony, ale w pewnym sensie tak偶e zupe艂nie od podstaw. Poprzedni szablon by艂 przestarza艂y i zupe艂nie nie odzwierciedla艂 wizerunku wsp贸艂czesnej, wartej zaufania firmy kt贸ra mo偶e reprezentowa膰 klienta i doradza膰 w kwestiach zakupu nieruchomo艣ci. Wraz z Klientem zgodzili艣my si臋 co do jednego 鈥 szablon strony mia艂 by膰 minimalistyczny, nowoczesny, profesjonalny i wyj膮tkowo prosty.

Strona WWW dla biura nieruchomo艣ci - home.pl

Na pro艣b臋 Klienta, strona internetowa zosta艂a stworzona w ca艂o艣ci w j臋zyku angielskim i docelowo jest to obecnie jedyny j臋zyk, w jakim strona jest dost臋pna. Nasz Klient celuje w klient贸w mi臋dzynarodowych chc膮cych wej艣膰 na polski rynek nieruchomo艣ci, dlatego te偶 strona angloj臋zyczna mia艂a tu sens.

Projekt strony internetowej, kt贸ra z za艂o偶enia ma by膰 prosta i profesjonalna musia艂 prezentowa膰 si臋 czysto i czytelnie. Wybrali艣my prost膮 typografi臋 z czarn膮 czcionk膮 na bia艂ym tle i czerwonymi elementami akcentowymi. Fragmenty tekstu s膮 tu zestawione z grafik膮, kt贸ra prze艂amuje poczucie nadmiaru tre艣ci oraz prezentuje mo偶liwo艣ci i projekty firmy.

Strona WWW dla biura nieruchomo艣ci - home.pl

Menu, kt贸re 艣ledzi u偶ytkownika

Ca艂y projekt strony internetowej dwtz.pl zosta艂 oparty o jedn膮 podstron臋 z odno艣nikami w menu przenosz膮cymi do poszczeg贸lnych element贸w w obr臋bie przestrzeni below the fold (czyli na dole strony). U偶ytkownik mo偶e wi臋c bez problemu przewija膰 stron臋 w d贸艂 i odkrywa膰 nowe informacje lub, dla w艂asnej wygody, klika膰 w elementy widoczne na pierwszym planie i po nich przenosi膰 si臋 do potrzebnych informacji. Samo menu nie pojawia si臋 bezpo艣rednio po otworzeniu strony, a wyje偶d偶a z g贸rnego panelu dopiero po delikatnym przewini臋ciu w d贸艂. Taki zabieg ma za zadanie zach臋ci膰 do przegl膮dania ca艂ej strony, a jednocze艣nie u艂atwi膰 nawigacj臋 po niej.

Przyciski zach臋caj膮ce do kontaktu

CTA (call-to-action, czyli zaproszenie do dzia艂ania) ma na celu zach臋ca膰 do kontaktu. Naszemu Klientowi zale偶y na realnych kontaktach nawi膮zanych poprzez stron臋 internetow膮, dlatego te偶 zar贸wno odno艣nik 鈥濿e buy real estate鈥 jak i 鈥濩ontact鈥 widoczne w formie przycisk贸w po otwarciu strony przenosz膮 na d贸艂, bezpo艣rednio do rozbudowanego formularza kontaktowego. Przewijaj膮c stron臋 w d贸艂, u偶ytkownik kilkakrotnie natrafi na zaproszenie do kontaktu, czy to w formie prostego przycisku, odno艣nika w p艂ywaj膮cym menu, czy karty z klikalnym numerem telefonu.

Oferta w pigu艂ce, czyli kafelki

Ostatni膮 z ciekawych propozycji graficznych wprowadzonych na stronie jest prezentacja oferty w formie niewielkich okienek z ikonami. Kafelki nie s膮 klikalne, ale w wyra藕ny i mocno uproszczony spos贸b przekazuj膮 najwa偶niejsze obszary dzia艂ania firmy. Rozwi膮zanie takie w przypadku projektowania strony internetowej maj膮cej s艂u偶y膰 wy艂膮cznie jako wizyt贸wka i przekierowanie do kontaktu jest jak najbardziej na miejscu 鈥 naszemu Klientowi nie zale偶y na tym, by u偶ytkownik sp臋dzi艂 wiele czasu na stronie, a jedynie dotar艂 do danych kontaktowych i nawi膮za艂 rozmow臋 z doradc膮 nieruchomo艣ci.

Responsywno艣膰 i optymalizacja strony internetowej Klienta

Przy niewielkiej ilo艣ci tre艣ci i tekstu na stronie, optymalizacja polega艂a przede wszystkim na wkomponowaniu najwa偶niejszych fraz kluczowych w widoczne na stronie tre艣ci i pe艂ne wykorzystanie mo偶liwo艣ci optymalizacji z pomoc膮 atrybut贸w alt dla grafik. Ma艂y nak艂ad tre艣ci pozwoli艂 jednak na osi膮gni臋cie wysokiej responsywno艣ci strony, co widziane jest dobrze zar贸wno przez u偶ytkownik贸w, jak i przez wyszukiwarki podczas pozycjonowania.

Efekty prostej optymalizacji strony

Bior膮c pod uwag臋 cel naszego Klienta i spos贸b wykorzystania strony internetowej, efekt by艂 zadowalaj膮cy. Wzrost nowych kontakt贸w o 60% i trzykrotna poprawa liczby os贸b odwiedzaj膮cych stron臋 Klienta zdecydowanie ciesz膮 i pokazuj膮, 偶e nawet prosta i minimalistyczna strona mo偶e przynosi膰 oczekiwane rezultaty o ile zostanie zaprojektowana z my艣l膮 o osi膮ganiu okre艣lonego celu. Skupienie si臋 przede wszystkim na zach臋caniu u偶ytkownika do podejmowania kontaktu z firm膮 odnios艂o oczekiwane rezultaty, a profesjonalne podej艣cie firmy do oferowanej pomocy pozwoli艂o, by 60% wzrost liczby nowych kontakt贸w przeni贸s艂 si臋 na pozyskanie du偶ego grona nowych klient贸w zainteresowanych rynkiem nieruchomo艣ci w Polsce.

Jak stworzy膰 stron臋 internetow膮? Zaufaj home.pl

Specjali艣ci projektowania stron internetowych w home.pl dbaj膮 o to, by przygotowywane przez nas projekty dzia艂a艂y niezale偶nie od bran偶y, stanu Twojej strony internetowej czy cel贸w, jakie chcesz z jej pomoc膮 osi膮gn膮膰. Sprawd藕 co mo偶emy zaoferowa膰 Twojej firmie: odwied藕 https://home.pl/tworzenie-stron-internetowych/, prze艣lij formularz, a my znajdziemy rozwi膮zanie idealne dla Ciebie.