Dziękujemy za Twój udział w Akademii home.pl. Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane pytania podczas webinaru „Jak korzystać z TeamViewer: Poznaj interesujące funkcje narzędzi zdalnego dostępu„.
Czy konsola TeamViewier to jest oddzielna aplikacja czy podłącza się z poziomu przeglądarki?
Konsola TeamViewera to oddzielna aplikacja, do której logujemy się z poziomu przeglądarki.
Co zrobić w sytuacji, gdy chcę się do kogoś podłączyć, a otrzymuję info o niezgodności wersji?
Przede wszystkim należy sprawdzić czy osoba, do której się łączymy, jest połączą z internetem. Jeśli łącze internetowe jest włączone, proponuję następnie sprawdzić, czy oprogramowanie urządzenia jest aktualne. Jeśli to nie pomoże, rekomenduję kontakt z dostawcą licencji np. home.pl lub bezpośrednio z producentem.
Jestem użytkownikiem z prawami administratora i chcę się połączyć z zalogowanym użytkownikiem standardowym. Dana aplikacja wymaga podania hasła administratora – czy mogę je wpisać, czy musi to hasło wpisać osoba znajdująca się przy komputerze? Jak korzystałem z TeamViewer dla użytkowników domowych to tak było, że hasło musiała wpisać osoba znajdująca się przy komputerze.
Hasło najlepiej, kiedy wpisuje osoba z uprawnieniami administracyjnymi. Aby to wykonać, rekomenduję ustawić nienadzorowany dostęp bez wymaganej akceptacji osoby, do której chcemy się zdalnie podłączyć. Jak ustawić nienadzorowany dostęp opisuje instrukcja dostępna tutaj.
Gdzie można sprawdzić do kiedy ważna jest licencja z której korzystamy?
Ważność licencji TeamViewer możemy sprawdzić w konsoli Managment Console.
Co to jest licencja „PaidLicense”?
Jest to określenie licencji płatnej używanej w celach biznesowych, firmowych. Licencje te nie posiadają ograniczeń czasu trwania ani liczby sesji. Posiadają również szereg dodatkowych funkcjonalności, których nie ma w darmowych wersjach do użytku prywatnego.
Czy polski support TV po zakupie od home.pl będzie realizowany przez home czy przez TV?
Po zakupie licencji w home.pl pomoc techniczna będzie świadczona przez nas jak również bezpośrednio przez producenta. Po zakupie otrzymują Państwo numer telefonu oraz mail kontaktowy do opiekuna handlowego, z którym zawsze można się skontaktować, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Mój współpracownik ma konto Microsoft, a nie mogę go dodać do kontaktów, co robić ?
Proponuję sprawdzić wszystkie uaktualnienia, a jeśli jest wszystko aktualnie rekomenduje kontakt z dostawcą licencji np. home.pl lub bezpośrednio z pomocą technicza producenta w celu szybkiego rozwiązania niedogodności.
Czy nie posiadając licencji Corporate lub Premium można odczytać numery ID oraz godzinę rozpoczęcia i zakończenia serwisu via Teamviewer?
Niestety nie. Raportowanie połączeń dostępne jest dopiero od wersji TeamViewer Premium lub Corporate.
Jeśli licencja kończy mi się w styczniu, czy teraz mogę przedłużyć licencje z obniżką?
W sytuacji zbliżającego się końca okresu abonamentowego zachęcam do kontaktu z home.pl w celu omówienia przedłużenia licencji wraz z uwzględnieniem rabatu na kolejny okres abonamentowy.