Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Zmiany w plikach cookie – o czym warto wiedzieć i jak wpłynie to na sprzedaż?

Zmiany w plikach cookie – o czym warto wiedzieć i jak wpłynie to na sprzedaż?

Zapowiedziane na 2023 rok zmiany w obsłudze plików cookie przyniosą bardzo duże zmiany w funkcjonowaniu sklepów internetowych. Co musisz o tym wiedzieć i jak wpłynie to na sprzedaż? W trakcie jednego z webinarów Akademii home.pl uczestnicy zapytali nas o szczegóły. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na zagadnienia poruszone podczas szkolenia „Jak rewolucja w plikach cookies wpłynie na sprzedaż?”.

Jaki jest koszt oferty?

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu – skroimy ofertę na miarę. Ogólne warunki możecie sprawdzić Państwo tutaj: https://www.salesmanago.pl/info/pricing.htm?plan=PRO&tag=PRICING

Czy kohorty w przypadku Google’a to potwierdzona informacja? Ponoć z FLoC’a się wycofali.

Wygląda na to, że i pomysł na kohorty jest już nieaktualny – to tylko potwierdza to o czym mówiliśmy. Finalnie rozwiązanie nie jest jeszcze znane i potwierdzone, stąd przesuwające się terminy wycofania ciasteczek third party.

Aktualne rozwiązanie przygotowywane przez Google opisane jest m.in. w tym artykule https://techcrunch.com/2022/01/25/google-kills-off-floc-replaces-it-with-topics

Czy jest przygotowana dla uczestników webinaru jakaś preferencyjna oferta? Ja się już kontaktowałam i jest niestety drogo dla małego biznesu.

Zapraszamy do kontaktu – przedstawimy indywidualne warunki – https://www.salesmanago.pl/marketing-automation/kontakt.htm

Kto i jak będzie egzekwował nowa politykę prywatności w serwisach WWW?

Właściciele danych serwisów nadal pozostają administratorem danych i odpowiadają za informowanie klientów o celach przetwarzania ich danych. Oprogramowanie marketingowe może tylko ułatwić Państwu pozyskiwanie danych, zarządzanie nimi i udostępnienie ich klientowi, zgodnie z wymaganiami RODO.

Podawał Pan przykład dla sklepu odzieżowego, a jakiś przykład dla branży motoryzacyjnej, sklepu motoryzacyjnego, gdzie preferencje klienta zależą od potrzeb bieżących?

Tutaj zapraszam do kontaktu bezpośredniego, jeśli interesuje Państwa szczegółowy plan działania i konkretne przykłady zastosowania narzędzia. W skrócie, historia zakupów może wskazywać np. z jakiego oleju klient korzysta i kiedy go ostatnio wymieniał, czy pozwala sugerować odpowiednio dopasowane do modelu samochodu części eksploatacyjne.

Czy jest możliwość przetestowania narzędzia bezpłatnie przez 1-2 miesiące?

Tak, istnieje możliwość skorzystania z 30-dniowego okresu testowego lub 2-miesięcznego, w pełni wspieranego przez naszego specjalistę wdrożenia w ramach Proof of Concept.


Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach Akademii home.pl