Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Strona WWW dla biura nieruchomości – co powinna zawierać?

Strona WWW dla biura nieruchomości – co powinna zawierać?

Rynek nieruchomości stale się rozwija. Z tego powodu biura zajmujące się handlem nieruchomościami muszą radzić sobie z coraz większą konkurencją. Jak zatem pracować nad swoją reputacją oraz skutecznie zyskiwać klientów? Świetnym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zaprojektowanie strony internetowej.

W tym artykule dowiesz się co powinna zawierać dobrze zaprojektowana strona WWW dla biura nieruchomości.

Budowa strony internetowej dobrze wyglądającej na smartfonie

Już w 2016 roku urządzenia mobilne zaczęły generować więcej ruchu w Internecie niż komputery stacjonarne. Z tego powodu podczas projektowania strony WWW koniecznie trzeba uwzględnić ten czynnik. Jeśli witryna nie wyświetla się odpowiednio na telefonach i tabletach, możesz stracić przez to bardzo dużo potencjalnych klientów.

Urządzenia mobilne różnią się rozmiarami, rozdzielczością oraz prędkością Internetu, z jakiego akurat korzystają. Czy odwiedzający, korzystając z nich, będą mogli przeglądać stronę Twojego biura tak samo wygodnie, jak gdyby korzystali z komputera? Responsywność podczas tworzenia strony internetowej ma na celu osiągnąć właśnie taki efekt.

Responsywność nie tylko sprawi, że odwiedzającym lepiej będzie korzystać ze strony Twojego biura. Witryna zyska na widoczności w wyszukiwarce internetowej, gdyż Google od marca 2018 oficjalnie implementuje mobile first index. Oznacza on, że podczas analizowania strony, Google bierze pod uwagę w pierwszej kolejności jej mobilną wersję. Jeśli ona nie istnieje lub jest słabo zaprojektowana, bardzo cierpi na tym widoczność strony i jej pozycjonowanie.

Najlepsze strony internetowe mają galerie z jakościowymi obrazami

Twoi potencjalni klienci szukają domów i mieszkań swoich marzeń lub nieruchomości, które będą dla nich kluczową biznesową inwestycją. Z tego powodu podczas projektowania strony internetowej należy mieć na uwadze nie tylko kwestie dotyczące stricte designu, ale i profesjonalnych zdjęć. Warto dlatego zainwestować w fotografie wykonane przez profesjonalistę.

Z kolei później takie zdjęcia powinny znaleźć się w przemyślanie zaprojektowanej galerii. Dobrym rozwiązaniem jest wykonanie tzw. galerii dwustopniowej. Polega ona na tym, że gdy odwiedzający kliknie jedno zdjęcie przedstawiające daną nieruchomość, otworzy się wtedy cała seria fotografii z nią związanych.

Wyróżnione oferty – klucz do sukcesu stron internetowych dla firmy

Poszukiwanie właściwej nieruchomości to czasochłonne zadanie, które potencjalnym klientom powinieneś ułatwić tak bardzo, jak to tylko możliwe. Dobrym wyjściem będzie stworzenie osobnej podstrony, na której przedstawisz najnowsze i najlepsze oferty. Takie rozwiązanie najlepiej sprawdzi się w przypadku biur, które specjalizują się w konkretnych nieruchomościach.

Masz zadowolonych klientów? Poproś ich o opinię

Zawsze miej na uwadze to, jak wiele może Ci przynieść droga polecenia i pozytywne opinie od innych. Jak uwzględnić te czynniki podczas tworzenia strony WWW? Zamieść osobną podstronę, na której znajdą się opinie klientów, tzw. testymoniale. Najlepiej, aby w ich wypowiedziach zostały opisane unikalne zalety Twojego biura nieruchomości oraz szczegóły dotyczące tego, jak pomogłeś im w nabyciu dokładnie takiej nieruchomości, jakiej szukali. Niektórzy klienci mogą być nawet gotowi przygotować takie testymoniale w formie video. Filmy będą jeszcze lepiej działały na Twoją korzyść i decyzje przyszłych klientów.

strony internetowe dla firm i biur nieruchomości - opinie klientów
Opinie zadowolonych klientów zamieść w dedykowanej temu sekcji na Twojej stronie WWW.

Strona WWW, która spełnia potrzeby klientów

Warto, aby podczas projektowania strony internetowej Twojego biura, mieć na uwadze liczne potrzeby klientów. Nie wystarczy zatem zamieścić jedynie listy ofert nieruchomości. Zadbaj o to, aby Twoja witryna miała wszystko, co może dla nich okazać się przydatne.

Przydatne funkcjonalności na stronie WWW dla biura nieruchomości:

  • Przewodniki kupowania i sprzedawania nieruchomości – proces transakcji w tej branży zwykle jest bardzo czasochłonny i rozbudowany. Zamieszczając przydatne poradniki na swojej stronie, nie tylko zbudujesz wizerunek eksperta oraz pomożesz klientom, ale i zdobędziesz ruch z Google.
  • Kalkulatory – pomóż klientom zorientować się, które oferty zmieszczą się w ich budżecie. Kalkulatory przybliżające wysokość rat kredytu hipotecznego będą w tym zakresie bardzo przydatne.
  • Poradniki dotyczące wyceny nieruchomości – jeśli ktoś zamierza sprzedać nieruchomość, poradnik ten pomoże mu zorientować się wstępnie w tym, ile może na tym zarobić, dzięki pomocy Twojego biura.
  • Raporty rynkowe – osoby bardziej zaangażowane w branżę nieruchomości (np. inwestorzy) chcą dokładnie śledzić, co dzieje się na rynku. Publikowanie takich raportów czy też przygotowywanie wyciągu najważniejszych informacji w nich zawartych sprawi, że klienci tego typu będą częściej do Ciebie wracać.
Strona WWW dla biura nieruchomości - kalkulator wyceny
źródło: money.pl

Zadbaj o wysoką jakość strony WWW dla biura nieruchomości

Powodzenie na rynku nieruchomości będzie zależeć od tego, jak dobrze znasz swoją branżę, jak i od Twoich zdolności komunikacyjnych. Bardzo ważnym krokiem do sukcesu będzie zaprojektowanie strony internetowej dla Twojego biura.

Omówiliśmy tutaj kilka czynników istotnych podczas tego procesu. Od Ciebie będzie zależeć, do których z podanych tutaj porad się zastosujesz i do jakiego stopnia. Wśród klientów home.pl są również biura nieruchomości. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły dotyczące stworzenia strony internetowej dla Ciebie: https://home.pl/tworzenie-stron-internetowych/