Branża e-commerce co roku zmaga się z nowymi uregulowaniami prawnymi, które wymagają od administratorów sklepów oraz stron firmowych naniesienia zmian do wszystkich umów oraz regulaminów sprzedaży. Razem z Rzetelna Grupa Sp. z o.o. – liderem usług doradczych w zakresie prawa gospodarczego – zapraszamy Was do udziału w KONKURSIE, w którym do wygrania są 3 vouchery o wartości 500 zł (każdy) na usługi oferowane przez Rzetelna Grupa Sp. z o.o. Dzięki takiemu voucherowi możecie uzyskać np. dedykowany regulamin usług wraz z gwarancją, certyfikat potwierdzający zgodność prawną regulaminu sklepu, a także materiały szkoleniowe na temat e-commerce.
Zasady
Konkurs składa się z 3 etapów, każdy z nich trwa 7 dni. Od 7 marca, na początku każdego tygodnia na tej stronie pojawią się 2 pytania konkursowe oraz 1 zadanie kreatywne. Wyłonienie zwycięzcy danego etapu nastąpi w każdą środę, po tygodniu konkursowym. Imię i nazwisko zwycięzcy zostanie wytypowane przez jury, złożone z członków organizatora (Rzetelna Grupa Sp. z o.o.) oraz partnera konkursu (home.pl).
Warunkiem zakwalifikowania się do puli uczestników danego etapu jest:
- poprawne wypełnienie formularza pod kątem danych tj. podanie imienia i nazwiska, nazwy firmy oraz adresu email
- wysłanie poprawnych odpowiedzi na pytania 1 i 2, a także wysłanie propozycji rozwiązania na zadanie kreatywne
- wszystkie odpowiedzi powinny być wysłane do godziny 23:59 w niedzielę, która kończy każdy etap konkursowy
Regulamin konkursu dostępny jest TUTAJ.
Przebieg konkursu
Start I etapu – 7 marca
Start II etapu – 14 marca
Start III etapu – 21 marca
Ogłoszenie zwycięzców:
16 marca – zwycięzca: Michał Bartoszek
23 marca – zwycięzca: Karina Grabiańska
30 marca – Michał Sowa
PYTANIA KONKURSOWE
Nie jesteś pewien/pewna, czy znasz się dobrze na kwestiach prawnych w e-commerce? Masz pod ręką kompendium wiedzy w postaci naszego bloga https://blog.home.pl 😉 Poszukaj podpowiedzi np. TUTAJ, zyskaj za darmo wiedzę i szansę na wygranie vouchera o wartości 500 zł na usługi Rzetelna Grupa sp. z o.o.
ETAP 1
Pytanie 1 – Na stronie internetowej sklepu znajduje się formularz, w którym wymagane jest podanie wyłącznie adresu email do kontaktu. Czy w tej sytuacji administrator sklepu zobowiązany jest do ochrony takich danych?
Pytanie 2 – Czy pracownicy firmy, posiadający dostęp do danych osobowych klientów, powinni posiadać hasła dostępowe złożone z minimum 8 znaków, zawierających wielkie i małe litery, a także cyfry lub znaki specjalne?
Pytanie 3 – Skrót ADO oznacza Administratora Danych Osobowych. Jak inaczej rozwiniesz skrót ADO? Czekamy na najbardziej kreatywne i abstrakcyjne pomysły.
ETAP 2
Pytanie 1 – Czy ustawa o prawach konsumenta przewiduje przypadki, w których konsument może zwrócić towar do 12 miesięcy?
Pytanie 2 – Czy sklep internetowy może stosować klauzule, które stawiają konsumenta w gorszej pozycji przy ewentualnej reklamacji?
Pytanie 3 – Ustawa o prawach konsumenta nakłada na e-przedsiębiorcę 21 obowiązków informacyjnych. Wymyśl 22 obowiązek jaki miałby spełniać e-przedsiębiorca. Czekamy na najbardziej kreatywne i abstrakcyjne pomysły.
ETAP 3
Pytanie 1 – Czy materiały graficzne wykupione z banku zdjęć mogą być wykorzystywane do budowania treści marketingowych na stronie internetowej?
Pytanie 2 – Czy ochrona znaku towarowego może być nieograniczona w czasie?
Pytanie 3 – Wybierz z poniższego zdjęcia jeden produkt i stwórz do niego unikatowy, zabawny opis, który przekonałby Cię do zakupu. Czekamy na najbardziej kreatywne i zabawne pomysły.
[sform]1[/sform]
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu, w tym zgody na publikację na stronach internetowych o których mowa w § 2 ust. 4-6.