Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Fakturowanie online – homebiuro w pigułce

Fakturowanie online – homebiuro w pigułce

Start twojego biznesu to moment pełen nadziei, wyzwań oraz weryfikacji kilkutygodniowych przygotowań. Zadbałeś o ofertę? Skonfigurowałeś cennik? Opracowałeś stronę www? Jeden krok od uruchomienia sprzedaży jest zazwyczaj tym najbardziej intrygującym. Pamiętaj jednak, że prowadzenie działalności w Internecie wymaga zadbania również o aspekty rozliczeniowe tj. wystawianie faktur. Z pomocą przychodzi homebiuro.

To bardzo wygodne rozwiązanie dla osób ceniących szybkość działania, ale również udogodnienia techniczne. Dlatego też homebiuro należy traktować jako „wirtualną księgowość”, z której można korzystać bez wychodzenia z domu, przy użyciu laptopa i połączenia sieciowego . Co najważniejsze – obsługa homebiuro nie wymaga szerokiej wiedzy na temat wyglądu faktur i niezbędnych elementów na niej się znajdujących. Usługa prowadzi użytkownika krok po kroku, prosząc o uzupełnienie potrzebnych danych (tj. nazwa firmy, NIP, adres, kwota). Reszta „dzieje się sama”.

Pobieranie danych firmy z GUS ułatwia wypełnianie podstawowych pól.

Pobieranie danych firmy z GUS ułatwia wypełnianie podstawowych pól na fakturze.

Po rejestracji abonent otrzymuje natychmiastowo na adres email dane do logowania wraz z adresem panelu. Po pierwszym logowaniu pojawi się lista przykładowych faktur, która będzie widoczna do momentu wystawienia własnego dokumentu. Lista zawierać będzie wszystkie typy faktur – VAT, korygujące, Pro Forma, zaliczkowe. homebiuro jest więc bardzo przydatnym narzędziem dla różnego rodzaju działalności, bez względu na liczbę wystawianych dokumentów w skali roku.

Aby przyśpieszyć generowanie dokumentów możesz skorzystać z funkcji pobierania danych firmy z GUS – musisz posiadać numer NIP klienta i wpisać go w odpowiednim polu przy tworzeniu faktury. Pozostałe dane zostaną uzupełnione automatycznie, a Ty będziesz mógł się skupić na dodaniu nazwy towaru oraz ceny. Dzięki osobnej zakładce Klienci możesz również budować własną bazę kontrahentów, tym samym zaoszczędzisz dodatkowy czas przy wystawianiu kolejnych faktur. Jeżeli twoja działalność wymaga również obsługi logistycznej – twój wybór powinien paść na homebiuro w wersji Premium. Pakiet pozwoli na dodanie produktów do magazynu, dokonanie inwentaryzacji  oraz wydanie towaru konkretnemu klientowi. Nie musisz przy tym instalować dodatkowych aplikacji. Wszystko czego potrzebujesz znajduje się w tym samym panelu.

W homebiuro Premium będziesz w stanie dokonać szybkiej inwentaryzacji.

W homebiuro Premium będziesz w stanie dokonać szybkiej inwentaryzacji.

Usługę można przetestować bezpłatnie przez 14 dni. W tym celu niezbędne jest dodanie do koszyku pakietu Basic lub Premium poprzez stronę https://home.pl/fakturowanie i przejście przez cały proces rejestracji. Szczegółowa dokumentacja produktu dostępna jest pod adresem https://pomoc.home.pl/produkty/dodatkowe/c177.