Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Kupon rabatowy i sklep internetowy. Jak to połączyć?

Kupon rabatowy i sklep internetowy. Jak to połączyć?

Coraz więcej klientów e-sklepów jak i właścicieli zaczyna interesować się tematem rabatów. Firmy oczekują, że kupony zapewnią im większy zasięg i lepszą sprzedaż, natomiast klienci liczą, że będą mogli zakupić ich ulubione produkty w atrakcyjnej cenie. Autorami wpisu są od eksperci z od kuponów zniżkowych z tanio.co, którzy wyjaśnią zasady działania rabatów w internecie.

Czym jest kupon rabatowy? To kombinacja cyfr i liter publikowana na portalach zniżkowych jako kupon rabatowy. Dla każdej ze stron transakcji ma inne znaczenie. Klient jest zainteresowany konkretnym produktem i szuka najtańszej opcji. Jeżeli nie jest przywiązany do żadnego sklepu, Twój kupon rabatowy może zachęcić go do zakupu w Twoim sklepie. Dla sprzedawców udostępnienie kodu rabatowego to okazja na pokazanie swojej marki, zainteresowanie kupujących produktem. To możliwość rozszerzenia grona lojalnych klientów.

Czy powinienem udostępniać kupony?

Zanim zdecydujesz się oddać swój sklep we władanie rabatów – odpowiedz sobie na kilka pytań:

  •      jakie zalety dla mojej promocji internetowej będzie mieć taka współpraca?
  •      czy rabaty będą dobrze wpływały na odbiór marki?
  •      jak zdobyć zwrot z inwestycji w portal zniżkowy?
  •      jak budować dobre relacje z poszczególnymi wydawcami?

Współpraca ze stroną obsługująca kupony będzie dobrą decyzją, jeżeli Twój produkt ma dużą konkurencję i wszelkiego rodzaju zniżki są istotne dla sprzedaży. Cena jest jednym z kluczowych czynników, która skłania klienta do zakupu. A cena, która angażuje użytkownika (wpisanie kodu daje wizualny efekt i nagrodę za podjęty wysiłek) – jest jeszcze bardziej atrakcyjna.

Ponadto, jeżeli szukasz nowego i kreatywnego wsparcia dla swoich obecnych działań e-marketingowych, portal zniżkowy będzie świetnym narzędziem dla osiągnięcia kolejnych celów biznesowych.

Sieć czy współpraca bezpośrednia?

Portal zniżkowy taki jak tanio.co umożliwia prezentację rabatów, promocji oraz samych marek. Kieruje klientów zainteresowanych zakupem bezpośrednio na stronę. Współpracę z portalem można nawiązać za pośrednictwem sieci afiliacyjnej lub kontaktując się bezpośrednio z wydawcą. Każda z form współpracy ma swoje wady i zalety.

Sieć afiliacyjna gwarantuje reklamodawcy dotarcie do większego grona wydawców i zajmuje się wszystkimi niezbędnymi formalnościami. Informacje o promocjach możemy wysyłać tylko do naszego opiekuna i on powinien zająć się ich rozpowszechnieniem. Sieć jest jednak kolejnym pośrednikiem, którego usługi trzeba opłacić.

Współpraca tylko z portalem zniżkowym ogranicza nasz zasięg do wybranego portalu i jego partnerów.  Z drugiej strony współpracując bezpośrednio z portalem mamy szansę lepiej zainteresować wydawcę naszą ofertą i zyskać większe pole manewru przy planowaniu działań promocyjnych.

Jak dodać kupon rabatowy?

Decydując się na współpracę z wybranym portalem można skontaktować się z sales managerem lub dodać kupon za pomocą formularza. Przykładowo na stronie tanio.co przycisk „Dodaj rabat” znajduje się na dole strony. Warto zwrócić uwagę na daty graniczne rwania rabatów i dokładny opis na co one obowiązują. Wypełnienie formularza nie gwarantuje dodania naszego kuponu, ale jest wiadomością dla wydawcy, że jesteśmy gotowi na współpracę. W ciągu 48 godzin powinniśmy otrzymać plan działań, który pozwoli promować nasze kupony rabatowe.

formularz1

Kupony rabatowe to świetne narzędzie oddziaływania na klientów i promocji online. Oddajesz w ich ręce możliwość sterowania ceną i angażujesz w działania. Masz okazję pokazać nowe produkty, zdobyć lojalnych klientów i zwiększyć konwersję. Przy uważnym wyborze partnera, Twoje oferty mogą dotrzeć do ogromnej rzeszy osób, zainteresowanych zakupami online. Na koniec, krótka lista, na którą powinien zwrócić  uwagę każdy sprzedawca:

  1. Wybierz odpowiedniego partnera.
  2. Ściśle współpracuj z wybranym partnerem.
  3. Ustalaj prowizję w zgodzie z Twoimi celami.
  4. Stwórz przejrzystą i ławo dostępną ofertę.
  5. Monitoruj wyniki i śledź postępowania klienta.
  6. Dbaj, aby Twoje oferty były zawsze aktualne.

 homepl