Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki reklamie internetowej – nowa usługa w home.pl

Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki reklamie internetowej – nowa usługa w home.pl

Twoja strona WWW już działa, a nadal masz niewielu klientów? A może nawet reklamujesz się przez fora internetowe, słowa kluczowe, ale ciągle nie widzisz efektów swojej inwestycji? Kluczem jest wybranie odpowiedniej grupy, do której ma trafić produkt. Przygotowaliśmy trzy pakiety, które pomogą Ci rozwinąć biznes i dzięki którym zarobisz więcej.

We współpracy z liderami polskiego internetu przygotowaliśmy korzystną ofertę reklamową, która wypromuje Twoją firmę w wybranym przez Ciebie zasięgu. Czyli takim, w którym realnie działasz. Przykładowo – jeśli prowadzisz mały zakład fryzjerski w mieście A, nie potrzebujesz płacić za promocję firmy w mieście B, w innym województwie. Natomiast jeśli masz e-sklep z wysyłką na terenie całej Polski, kieruj reklamę też poza Twoje województwo.

Pakiety reklamy internetowej jakie przygotowaliśmy dla Ciebie

Lokalny zawiera pozycjonowanie w Google, reklamę w Google, ofertę biznesową w katalogu branżowym favore.pl, narzędzie do badania skuteczności reklamy SEMSTORM

Regionalny – zawiera pozycjonowanie w Google, reklamę w Google, ofertę biznesową w katalogu branżowym favore.pl, narzędzie do badania skuteczności reklamy SEMSTORM, mailing do kont pocztowych Wirtualnej Polski i o2

Ogólnopolski – zawiera pozycjonowanie w Google, reklamę w Google, ofertę biznesową w katalogu branżowym favore.pl, narzędzie do badania skuteczności reklamy SEMSTORM, mailing do kont pocztowych na Wirtualnej Polski i o2, reklamę banerową w Grupie Wirtualna Polska

Elementy skutecznej reklamy internetowej

1. Pozycjonowanie w Google

Logo Google

To szereg działań, dzięki którym twoja witryna pojawi się w pierwszej dziesiątce naturalnych wyników wyszukiwania Google. Co to daje? Skuteczne pozycjonowanie to większa ilość odwiedzin Twojej strony, większa rozpoznawalność marki lub produktu, trafienie do zainteresowanych osób, przewaga nad konkurencją i to, co najtrudniej osiągnąć – wzrost sprzedaży. Jak przedstawia się zakres pozycjonowania dla pakietów?

Pakiet lokalny: 5 słów kluczowych; zasięg najbliższego miasta; 1 opublikowany artykuł sponsorowany na miesiąc; 2 posty na forach internetowych na miesiąc; 3 katalogi miesięczne do których zostanie dodana strona.

Pakiet regionalny: 8 słów kluczowych; zasięg regionalny; 2 opublikowane artykuły sponsorowane na miesiąc; 4 posty na forach internetowych w miesiącu; 5 katalogów miesięcznie, do których zostanie dodana strona.

Pakiet ogólnopolski: 13 słów kluczowych; zasięg całego kraju; 4 opublikowane artykuły sponsorowane na miesiąc; 7 postów na forach internetowych miesięcznie; 7 katalogów miesięcznie, do których zostanie dodana strona.

 2. Reklama w Google

Taka reklama pozwoli wyświetlić Twoją witrynę na samej górze wyników wyszukiwania. Samodzielnie lub przy pomocy naszych specjalistów dobierzesz słowa kluczowe, a to sprawi, że klienci znajdą Twoją ofertę dokładnie wtedy, kiedy będą jej szukać. Płacisz tylko za wejścia na Twoją stronę i masz pełną kontrolę nad wydatkami reklamowymi.

Pakiet lokalny: Google AdWords o wartości 380 zł, zasięg najbliższego miasta, 2 kampanie, 4 grupy reklam, 8 tekstów reklamowych, 32 słowa kluczowe, reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci reklamowej (GDN), 1000 zł wielkość budżetu obsługiwanego.

Pakiet regionalny: Google AdWords o wartości 430 zł, zasięg regionalny, 3 kampanie, 6 grupy reklam, 12 tekstów reklamowych, 48 słów kluczowych, reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci reklamowej (GDN), 3000 zł wielkość budżetu obsługiwanego.

Pakiet ogólnopolski: Google AdWords o wartości 430 zł, zasięg ogólnopolski, 4 kampanie, 8 grup reklam, 16 tekstów reklamowych, 64 słowa kluczowe, reklama w wyszukiwarce, reklama w sieci reklamowej (GDN), 6000 zł wielkość budżetu obsługiwanego.

3. Mailing do bazy WP i o2

WP logo

 Mailing to wiadomość reklamowa wysyłana do użytkowników  kont pocztowych WP i o2, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie reklam. Konta pocztowe Grupy WP to 8 milionów potencjalnych klientów Twojej firmy. Samodzielnie wybierasz, do kogo ma trafić reklama np. wybierając konta pocztowe tylko z Twojej miejscowości.

Wysyłając wiadomość do klientów pozostajesz z nimi w kontakcie, dzięki temu nie zapomną o Twoim biznesie. Możesz także łatwo śledzić wyniki mailingu. Dowiesz się wówczas, co konkretnie zainteresowało odbiorców.

Pakiet lokalny: mailing to dodatkowa opcja

Pakiet regionalny: 80 000 kont – liczba odbiorców wiadomości reklamowej; możliwość kierowania reklam po kryterium demograficznym (wiek, płeć, zawód, zainteresowania); możliwość kierowania reklam po kryterium geograficznym (lokalizacja); przygotowanie kreacji i treści reklamy po stronie klienta.

Pakiet ogólnopolski: 120 000 kont – liczba odbiorców wiadomości reklamowej; możliwość kierowania po kryterium demograficznym (wiek, płeć, zawód, zainteresowania); możliwość kierowania po kryterium geograficznym (lokalizacja); przygotowanie kreacji i treści reklamy po stronie klienta.

 

 4. Reklama banerowa w Grupie WP

Taki rodzaj reklamy jest trafnym wyborem niezależnie od tego, czy chcesz wprowadzić nowy produkt na rynek, zbudować swój wizerunek czy wesprzeć sprzedaż produktów.

Pakiet lokalny: banery to dodatkowa opcja,

Pakiet regionalny: banery to dodatkowa opcja,

Pakiet ogólnopolski: 100 000 (PV) gwarantowanych odsłon, 3000 gwarantowanych kliknięć, szata graficzna: Double Billboard, Floating Halfpage, emisja na stronie głównej WP.pl (box Oferty specjalne i Zakupy z WP), przygotowanie kreacji i treści po stronie klienta.

5. Katalog branżowy favore.pl

FavorePL logo

Jak to działa? Dodajesz ogłoszenie opisujące Twoją działalność na favore.pl. Masz nielimitowany dostęp do zleceń, a to oznacza codzienną porcję nowych zapytań od zainteresowanych klientów.

Pakiet lokalny: od 1 do 5 pozycji w katalogu (miasto), 30 podbić oferty, 20 kolejnych ogłoszeń gratis, nielimitowany dostęp do zleceń, ogłoszenia przygotowane przez dedykowanego konsultanta.

Pakiet regionalny: od 1 do 5 pozycji w katalogu (województwo), 30 podbić oferty, 20 kolejnych ogłoszeń gratis, nielimitowany dostęp do zleceń, ogłoszenia przygotowane przez dedykowanego konsultanta, box reklamowy w newsletterze wysyłanym do 220.000 osób (przy zakupie abonamentu na rok).

Pakiet ogólnopolski: od 1 do 5 pozycji w katalogu (cała Polska), 50 podbić oferty, rotacyjne wyświetlanie oferty na stronie głównej favore.pl, 20 kolejnych ogłoszeń gratis, nielimitowany dostęp do zleceń, ogłoszenia przygotowane przez dedykowanego konsultanta, box reklamowy w newsletterze wysyłanym do 220.000 osób (przy zakupie abonamentu na rok).

6. Narzędzie SEMSTORM

semstorm logo

Dzięki narzędziom analitycznym SEMSTORM określisz najlepsze słowa kluczowe, dowiesz się, czego poszukują internauci i porównasz swoje działania do zachowań konkurencji.

Pakiet lokalny: 20 domen i 100 słów kluczowych monitorowanych w automatycznym raporcie dziennym, 100 słów organicznych, 100 słów z reklam płatnych, wersja filtracji Lite, 20 wyeksportowanych słów dziennie.

Pakiet regionalny: 50 domen i 500 słów kluczowych monitorowanych w automatycznym raporcie dziennym, monitorowanie wyszukań z urządzeń mobilnych, monitorowanie reklam sieci reklamowej Google AdWords, 200 słów organicznych, 200 słów z reklam płatnych, wersja filtracji Standard, 50 wyeksportowanych słów dziennie.

Pakiet ogólnopolski: 250 domen i 4000 słów kluczowych monitorowanych w automatycznym raporcie dziennym, monitorowanie wyszukań z urządzeń mobilnych, monitorowanie reklam sieci reklamowej Google AdWords, monitorowanie reklam w sieci Google Zakupy (PLA), 5000 słów organicznych, 5000 słów z reklam płatnych, 5000 słów z sieci zakupowej (PLA), wersja filtracji Standard, 250 wyeksportowanych słów dziennie.

Wybierając nasze pakiety otrzymujesz nie tylko produkt, ale też wsparcie dedykowanego specjalisty, który przygotuje i poprowadzi Twoją kampanię reklamową w sieci.

FireShot Screen Capture #1221 - 'home_pl _ Reklama internetowa' - home_pl_reklama-internetowa#details