Office 365

Jak zbudować relację z klientem? Sprawdź opcję Bookings w Office 365

Office 365 to nie tylko zestaw popularnych aplikacji typu Word lub Excel. To również wiele ciekawych dodatków, które ułatwiają przepływ informacji w biurze i oszczędzają kolejne minuty w codziennej pracy. Jedną z takich właśnie aplikacji jest Bookings – usługa która daje możliwość  zarezerwowania wizyty z dowolnego miejsca jak i urządzenia. Klienci z pewnością docenią jej atuty, elastyczność oraz pełną swobodę rezerwacji czy zmiany terminu online. Jak działa to w praktyce?

Personalizacja aplikacji

Wygląd samej strony rezerwacyjnej możemy dostosować pod własne potrzeby, mamy możliwość umieszczenie swojego Logo określenia kolorystyki a sama szata graficzna jest przemyślana i bardzo intuicyjna dla klientów. W bardzo prosty sposób można określić np. rodzaj usługi na jaką chcemy zarezerwować  wizytę, datę, godzinę a nawet wybrać osobę wykonującą usługę. Odnośnik do takiej rezerwacji można umieścić na swojej stronie internetowej czy na Facebooku a Twoi klienci będą mogli umówić wizytę w dowolnym momencie.

Zarządzanie Pracownikami

Mając kilkuosobową grupę pracowników możesz w prosty sposób przydzielać im usługi oraz godziny pracy. Dzięki temu Twoi klienci będą moli wybrać do kogo chcą zamówić wizytę a Ty masz szybki dostęp do tych terminów w kalendarzu.

Zarządzanie rezerwacjami

Wszystkie umówione wizyty są dostępne w kalendarzu, zarządzanie nimi jest niezwykle proste. Samodzielnie możesz dodawać jak i modyfikować terminy wizyt,  więc każdą telefoniczną rezerwację możesz szybko wprowadzić do kalendarza. Sam kalendarz został zaprezentowany w ciekawy i czytelny sposób, bez trudu można sprawdzić pozostałe wolne terminy i wysłać powiadomienia o ich dostępności. Aplikacja Bookings jest dostępna także na urządzenia przenośne co daje Ci możliwość zarządzania z każdego miejsca o każdej porze za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Przypomnienia i potwierdzenia

Bardzo ważnym elementem przy rezerwowaniu wizyt są powiadomienia i przypomnienia, Bookings automatycznie wysyła potwierdzenia rejestracji wizyty na adres mailowy wskazany przez klienta, również i Ty dostaniesz informację o rezerwacji bądź anulowaniu wizyty.

Jeśli chcesz wysyłać przypomnienia o zbliżającym się terminie wizyty Bookings również daje Ci taką możliwość , wystarczy wprowadzić własną treść, określić na ile przed wizytą klient otrzyma taką informację i gotowe.

Przypomnienia o rezerwacjach to większa szansa na utrzymanie klienta! Powiadomienia można skonfigurować jako wydarzenia do prywatnego kalendarza na poczcie email. A w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń mogą anulować wizytę co powoli na wykorzystanie tego terminu przez inną osobę.

Budowanie relacji z klientami

Relacja z klientem jest kluczowym elementem rozwoju biznesu w małym przedsiębiorstwie. Ma ona szczególne znaczenie, gdy Twoja firma jest już rozpoznawalna lokalnie, ale chcesz pozyskać kolejnych klientów. Dzięki usłudze Bookings zwiększysz efektywność budowania relacji z klientem poprzez udostępnienie im odpowiedniego narzędzia:

  • Rezerwacja wizyt online daje Twoim klientom swobodę, możliwość spokojnego sprawdzenia dostępnych terminów oraz dopasowania ich do własnego kalendarza,
  • Przypomnienia o wizycie sprawiają, że klienci czują się ważni, czują że ktoś dba o nich w tym zagonionym świecie i odwdzięczają się.
  • Usługa Office 365 daje możliwość budowania bazy klientów do której możesz wysyłać informację o właśnie zwolnionym terminie, klienci z pewnością to docenią.

 

Autorką wpisu jest Renata Jędrasiak z home.pl