Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Smart Garden to #MistrzowieeCommerce. Uprawianie roślin w domu z użyciem nowych technologii.

Smart Garden to #MistrzowieeCommerce. Uprawianie roślin w domu z użyciem nowych technologii.

W filmie „Marsjanin” grany przez Matta Damona bohater stara się przetrwać na czerwonej planecie uprawiając  warzywa za pomocą specjalnych narzędzi. Wydawać by się mogło, że tego typu „kosmiczna” technologia nie będzie jeszcze długo dostępna dla wszystkich ludzi. Nic bardziej mylnego.  Sklep internetowy Smart Garden udowadnia, że przyszłość to już teraźniejszość i możemy hodować rośliny przez cały rok, bez względu na panujące warunki. W nowym odcinku cyklu #MistrzowieeCommerce prezentujemy klienta home.pl, który swój biznes oparł na haśle „nowoczesność”.

 

Utrudnienia z uprawą roślin wynikają ze zmiennych pór roku oraz braku wpływu człowieka na pogodę. W rezultacie ceny warzyw są zmienne, nieprzewidywalne i uzależnione od różnych czynników ekonomicznych oraz gospodarczych. Dlatego coraz więcej osób korzysta z tzw. samodzielnych hodowli domowych. Na mniejszą skalę, ale za to z gwarancją jakości i dostępu do produktów niedostępnych w sklepach poza sezonem. Smart Garden, korzystający z usługi e-sklepu home.pl, oferuje swoim klientom systemy do domowej uprawy roślin złożone z: eleganckiej obudowy, modułowej lampy LED, kapsułek z nasionami oraz inteligentnego podłoża.

Smart Garden podkreśla, że cały system jest pozbawiony pestycydów oraz hormonów, a biodegradowalne kapsułki powodują, że nie musimy się martwić o ewentualne zanieczyszczenia. A jeżeli jesteśmy już przy kapsułkach – sklep oferuje kilkadziesiąt nasion: od rukoli po pomidory koktajlowe, sałatę rzymską, czy paprykę chilli! Dzięki temu nasza kuchnia będzie zawsze bardziej urozmaicona.

CIEKAWOSTKA

Smart Garden bardzo ceni sobie obsługę klientów. Nabywcami są często znane i popularne osoby z show-biznesu. Okazuje się jednak, że uprawianie żywności w takiej formie to nie jedyny walor oferty sklepu:

Ciekawym i cieszącym nas aspektem są zamówienia składane przez firmy kompletnie nie związane z branżą ogrodniczą – przykładowo salony meblowe, gabinety lekarskie i kosmetyczne czy biura, dla których nasz produkt staje się atrakcyjnym dodatkiem do wnętrza. Nie zawsze najbardziej istotny jest aspekt samej hodowli roślin w naszych urządzeniach. Dla wielu nabywców bardzo istotna jest kwestia wizualna.

 

 

home.pl: Skąd pomysł na taki biznes?

Smart Garden: Zauważyliśmy, że coraz więcej ludzi jest zainteresowanych całoroczną hodowlą świeżej żywności metodami naturalnymi. Znalezienie odpowiedniego urządzenia nie było łatwą sprawą dla konsumenta, dlatego sami postanowiliśmy przetestować tego typu urządzenia i wprowadzić najlepsze inteligentne urządzenie, które umożliwi jedzenie wyprodukowanej bez wysiłku świeżej i ekologicznej żywności.

Zauważyliśmy, że coraz więcej ludzi jest zainteresowanych całoroczną hodowlą świeżej żywności metodami naturalnymi.

Jak wspomina Pan pierwsze zamówienie w sklepie? Co to było?

Pierwsze zamówienie wspominam bardzo pozytywnie (Smart Garden 3). Radość i satysfakcja, że nie okazaliśmy się  jedynymi entuzjastami produktów marki Click and Grow w Polsce oraz małe światełko w tunelu, że poświęcony czas na wdrożenie nowego sklepu przyniesie założony  przez nas efekt.

Jakim kryterium się Pan kierował wybierając produkty do swojego sklepu?

Przed wprowadzeniem marki Click & Grow (której jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce) na polski rynek przetestowaliśmy wiele urządzeń związanych z domową uprawą roślin. Zdecydowana większość z nich nie zdała egzaminu. Głównym kryterium wyboru produktu była jego kompleksowość oraz łatwość obsługi przez konsumenta oraz aby osoby nie posiadające żądnej wiedzy na temat hodowli roślin mogły  cieszyć się własną, domową hodowlą przez cały rok.

Głównym kryterium wyboru produktu była jego kompleksowość oraz łatwość obsługi przez konsumenta.

Dlaczego zdecydował się Pan na sklep w home.pl?

Niewielki roczny koszt utrzymania, intuicyjna obsługa. W łatwy i szybki sposób można wdrożyć nowy sklep.

Wyzwania i plany na najbliższe miesiące?

Najważniejszym celem na najbliższy rok jest pozyskanie jak największej ilości nowych partnerów handlowych sprzedających nasze produkty oraz zwiększenie rozpoznawalności marki na polskim rynku.

===

Sylwetka Mistrza Ecommerce – Smart Garden

Nazwa sklepu: Smart Garden

W home.pl od: lipiec 2017

Adres sklepu: https://sklep.smart-garden.pl

Branża e-commerce: ogrodnicza

Wyzwanie: zaszczepić w ludziach pasję do samodzielnej uprawy roślin

Cechy sprzedawanych produktów: nowoczesność, prostota obsługi

===

Poznaj inne sklepy internetowe działające w home.pl, które są Mistrzami eCommerce TUTAJ.