Jednym z najważniejszym działań związanych z prowadzeniem sklepu internetowego jest analiza konkurencji. Zbadanie, jakie nowości pojawiają się w ofercie rywala oraz jak działa jego obsługa klienta są cenne w kontekście budowania swojej marki w sieci. „Szpiegowanie” w branży ecommerce wykonasz samodzielnie i co najważniejsze – legalnie dzięki ogólnodostępnym narzędziom. Przyda się również spryt oraz trochę wolnego czasu. Od czego zacząć i jak dzięki szpiegowaniu zwiększyć swoją sprzedaż? Posłuchaj podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl, w którym omówiliśmy sprawdzone sposoby na przeanalizowanie jak działa i sprzedaje konkurencyjny sklep internetowy.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- jak sprawdzić, czy Twoja konkurencja rzeczywiście sprzedaje oraz w jakiej ilości dziennie/miesięcznie,
- jak znaleźć opinie klientów o konkurencyjnym sklepie, w różnych miejscach w Internecie,
- jak sprawdzić, które hasła wpisywane w Google ułatwiają konkurencji pozyskiwanie klientów.
Adresy internetowe, o których mówimy w 8 odcinku podcastu:
- https://builtwith.com/
- https://brand24.pl/
- https://mentions.com/
- https://ahrefs.com
- https://moz.com/
Podcast Mistrzowie eCommerce #8 – Analiza konkurencyjnego sklepu internetowego
Kliknij na poniższy przycisk i dodaj do obserwowanych nasz kanał na Youtube, aby otrzymywać informacje o nowych odcinkach podcastu w pierwszej kolejności!
Dodaj nasz podcast do obserwowanych w serwisie lub aplikacji:
- Spotify – http://bit.ly/MistrzowieeCommerce_Spotify
- iTunes – http://bit.ly/MistrzowieeCommerce_iTunes
Posłuchaj 8 odcinka poniżej:
Przeczytaj i posłuchaj również:
Odcinek #1 10 kroków do uruchomienia sklepu internetowego
Odcinek #2 Co to jest Allegro Smart?
Odcinek #3 Jak przygotować sklep internetowy na rynek zagraniczny?
Odcinek #4 Jak dzięki opakowaniom zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
Odcinek #5 Jak stworzyć regulamin sklepu?
Odcinek #6 Jakie metody płatności wybrać w sklepie internetowym?