Sklepy internetowe

Jak skontaktować się z firmą kurierską lub kurierem?

Zakupy w sklepie internetowym to zazwyczaj miła przygoda, związana z szukaniem opinii o produkcie, wyborem, konfiguracją i opłatą za zamówienie. Szybkie płatności (np. PayU) to duże uproszczenie zarówno dla kupującego jak i sprzedającego, który może w ten sposób przejść od razu do pakowania zamówienia. Gdy przychodzi czas oczekiwania na przesyłkę – warto ją monitorować i w razie potrzeby skontaktować się z kurierem.

Jak uzyskać telefon do kuriera z paczką?

W zależności od wyboru dostawcy przesyłki taki numer możesz uzyskać bezpośrednio z wiadomości SMS, którą dostaniesz po nadaniu paczki i wprowadzeniu jej do systemu przez danego przewoźnika. SMS z numerem telefonu otrzymasz dopiero w momencie, gdy Twoja przesyłka trafi do docelowej sortowni (najbliższej miejsca dostarczenia), wówczas dostawca jest w stanie określić jaki kurier odpowiada za dostawę.

Własny sklep internetowy

O jakiej porze kontaktować się z kurierem?

Pamiętaj, że kurier oprócz Twojej przesyłki ma przy sobie kilkadziesiąt innych. W tej sytuacji pracuje on w oknie czasowym, w którym zobligowany jest do dostarczenia paczki. Nierzadko kurierzy rozwożą je do godzin wieczornych. Na czas dostarczenia wpływają również czynniki niezależne tj. korki, miejsce dostawy (np. biurowiec) lub liczba przesyłek, dla których nadawca zapłacił za dodatkową usługę dostarczenia do wybranej godziny. To wszystko powoduje, że Twoja paczka może być dostarczona później. Oczywiście mamy nadzieję, że tak zazwyczaj nie jest 😉

Bardzo często kurierzy jako pierwsi podejmują kontakt z odbiorcą paczki np. w celu omówienia preferowanej godziny dostarczenia. Takie czynniki jak Twój czas pracy na pewno wpłyną na to, czy kurier będzie mógł dostarczyć zakupy o wybranej porze. Dlatego samodzielny kontakt zastosuj tylko w sytuacji awaryjnej lub niezbędnej np. gdy okno godzinowe dostawy powoli się kończy. Kurier powinien wówczas poinformować, o której godzinie dostarczy paczkę.

Paczka w dostarczeniu – co zrobić, aby zmienić adres dostawy?

Coraz więcej firm kurierskich oferuje opcję przekierowania paczki na inny adres. Musisz to jednak wykonać odpowiednio wcześniej. Skorzystaj z podanych poniżej adresów dla wybranych dostawców.

Jak skontaktować się z firmą kurierską?

Firmy kurierskie oferują różny zakres wsparcia w temacie przesyłek. Należy przy tym pamiętać, że na większość pytań związanych z usługami firmy odpowiadają w formie wygodnej dokumentacji na stronie WWW. Niektóre z nich oferują numer telefonu na Infolinię, na której za pomocą konsultanta lub wybrania tonowego sprawdzisz status przesyłki.

Jak skontaktować się z DHL Parcel?

Dla DHL Parcel przewidziano wygodną formę kontaktu za pomocą Infolinii pod numerem 42 6 345 345 oraz przy użyciu dedykowanych podstron z odpowiedziami na kluczowe zagadnienia – https://www.dhlparcel.pl/pl/dla-ciebie/obsluga/kontakt.html

Jak skontaktować się z InPost?

InPost uruchomił 2 numery telefonu, dzięki którym skontaktujesz się z Infolinią: 722 444 000 oraz 746 600 000. Infolinia czynna jest w porach:

  • poniedziałek – piątek: 7:00–22:00
  • sobota: 8:00–20:00
  • niedziele i święta 8:00–16:00 (dotyczy tylko przesyłek do Paczkomatów)

Co ważne, InPost oferuje również kontakt przez formularz, a także ułatwia rozwiązanie problemów związanych z m.in. reklamacją przesyłki.

Jak skontaktować się z DPD?

DPD oferuje szeroki wachlarz opcji kontaktu w zależności od rodzaju zgłoszenia. Infolinia tej firmy jest dostępna pod numerami +48 22 577 55 55 oraz 801 400 373 i pracuje ona od poniedziałku do piątku (8:00 – 19:00) oraz w soboty (w godzinach 8:00 – 14:00). Możesz również przesłać zgłoszenie poprzez odpowiedni formularz, który znajdziesz pod adresem https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Dzial-obslugi-klienta

Jak skontaktować się z GLS?

Numer telefonu na infolinię GLS to +48 46 814 82 20. Jeżeli preferujesz kontakt mailowy, skorzystaj z formularza znajdującego się pod adresem https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt

Jak skontaktować się z UPS?

UPS oferuje kontakt telefoniczny jak i mailowy. W pierwszym przypadku skorzystaj z numeru +48 22 489 48 77, który skieruje Cię na infolinię tej firmy. Jeżeli jednak twoje zgłoszenie ma charakter niestandardowy, wybierz formularz kontaktowy z odpowiednim tematem zgłoszenia pod adresem https://www.ups.com/upsemail/input?loc=pl_PL

Jak skontaktować się z Pocztą Polską?

Kontakt z Pocztą Polską jest dostępny zarówno w formie Infolinii jak i poprzez email. W przypadku telefonu musisz wybrać właściwy numer:

  • 801 333 444  – dla połączeń stacjonarnych
  • (+48) 438 420 600 – dla połączeń z telefonów komórkowych

Infolinia Poczty Polskiej jest dostępna od poniedziałku do piątku między 8:00 a 20:00. W weekendy kontakt nie jest możliwy. Jeżeli jednak wystarczy Ci zwykły email, to skorzystaj z adresu kontakt@poczta-polska.pl – jest on uniwersalny dla każdego typu zgłoszenia.

Dodaj komentarz