Webinary

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Jak się przygotować do stworzenia strony WWW ?

Podsumowujemy kolejny webinar Akademii home.pl.

Czy symbole matematyczne są znakami zastrzeżonymi w nazwach domen i firm, czy na logotypach?

To złożone pytanie. Nie można zastrzec sobie używania np. samego “+”, ale już w określonej konfiguracji można je sobie zarezerwować wyłączne prawa do korzystania z nazwy , logo, etc. Jeżeli masz potrzebę takiej wyłączności – zgłoś się do urzędu patentowego i zastrzeż prawa do korzystania z danej nazwy. Pamiętaj, że symbole mogą być używane w nazwach domen. Natomiast należy pamiętać, że używanie ich w domenie może utrudnić zapamiętanie takiego adresu i wpisanie go do przeglądarki. Zachęcamy do sprawdzenia, czy dany adres w danej konfiguracji jest zastrzeżony w tym miejscu: euipo.europa.eu/ohimportal/pl/online-services/ip-support?pk_campaign=Ideas Powered for Business&pk_medium=SEM&pk_content=PL&pk_campaign=Paid-AdWordsSearch&pk_kwd=znak towarowy.

Jak zabezpieczyć stronę przed pojawieniem się zainfekowanych plików?

Aby nasza strona nie była podatna na ataki należy regularnie sprawdzać aktualizację CMS oraz wtyczek wewnątrz niego zaimplementowanych. Dobrą praktyką jest również stosowanie Certyfikatu SSL, który szyfruje ruch użytkownika na stronie oraz stosowanie zabezpieczeń ReCaptcha, w przypadku, w którym posiadamy na swojej stronie WWW formularz.

Biorąc pod uwagę blog “opisowy” – w jaki sposób w treści artykułu wplatać słowa kluczowe?

Blog jest doskonałym miejscem do pozycjonowania i należy o tym pamiętać. Nasze wybrane słowa kluczowe należy przede wszystkim zaszywać w tytule artykułu, ale też w nagłówkach wiodących, o klasie H1 i H2. Dobrą praktyką jest również wplatanie haseł kluczowych w paragrafie (tekście) wpisu na blogu i na przykład wyróżnianie go poprzez pogrubienie czcionki. Zachęcamy do odtworzenia webinaru o pozycjonowaniu, w którym szerzej wypowiedzieliśmy się na ten temat: https://akademia.home.pl/webinar/skuteczne-pozycjonowanie-jak-pisac-by-byc-wyzej-w-google-2/

Jak wybierać kolor, który będzie najlepszy dla różnego rodzaju usług, np. w zakresie automatyki przemysłowej, dla freelancera piszącego strony internetowe, dla medycyny estetycznej, czy porad prawnych?

W kontekście wyboru koloru należy przede wszystkim pamiętać o tym, by dobierać kolorystykę swojej strony WWW względem charakterystyki odbiorcy, do którego ją kierujemy. Możemy również sugerować się przy tym wartościami, jakie wyznajemy jako firma w zestawieniu ze znaczeniem kolorów . Poniżej lista:

  • Czarny: autorytet, moc, siła, inteligencja
  • Biały: niewinność, czystość, przestrzeń, neutralność
  • Szary: neutralność, ponadczasowość, praktyczność, funkcjonalność
  • Czerwony: miłość, ciepło, energia, intensywność, krew
  • Pomarańczowy: radość, podniecenie, entuzjazm, ciepło, pobudzenie, dobrobyt
  • Żółty: śmiech, optymizm, ciepło, głód, przyciąganie uwagi
  • Zielony: naturalność, wzrost, pieniądze, zdrowie, spokój, płodność
  • Niebieski: spokój, zimno, mądrość, lojalność, prawda, skupienie
  • Fioletowy: bogactwo, wyrafinowanie, egzotyczność, duchowość, kreatywność, tajemnica
  • Brązowy: stabilność, przyjaźń, smutek, bezpieczeństwo, organiczność
  • Różowy: romantyczność, delikatność, spokój, kobiecość, miłość

Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach home.pl

home.pl wspiera rozwój firm w Internecie

home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.

#wspieramyrozwójfirm

Dodaj komentarz