Dziękujemy za Twój udział w webinarze Akademii home.pl
Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.
A skąd wiemy, że „Zofia” szukała produktu na Marketplace a nie w sklepie internetowym?
Dane skąd klienci do nas trafiają, można analizować w Google Analytics, gdzie otrzymamy informację o stronie, z jakiej do nas trafili. Jeśli prowadzimy jakąś kampanię promocyjną, możemy wykorzystać parametry UTM, które pomogą nam zlokalizować, z którego działania pozyskaliśmy klienta.
Więcej o linkach z UTM można przeczytać tutaj: https://support.google.com/analytics/answer/1033863?hl=pl&ref_topic=1032998
Od kiedy jest wdrożony Omnichannel w praktyce światowej?
Początki omnichannel sięgają wykorzystania przez amerykańskiego dostawcy elektroniki użytkowej, orientacji na klienta do konkurowania z działem elektroniki z amerykańską korporacją handlową w 2003 r. Firma stworzyła podejście, które skupiało się na kliencie zarówno w sklepie, jak i w Internecie, zapewniając jednocześnie wsparcie posprzedażowe.
Omnichannel został wymyślony jako forma „handlu złożonego” i rozprzestrzenił się w branży opieki zdrowotnej i usług finansowych.
Jakie narzędzia polecasz do rozpoczęcia Omnichannel?
Do uruchomienia sprzedaży wielokanałowej potrzeba zintegrowanego systemu informatycznego, który obejmuje oprogramowanie e-commerce, ERP i CRM, czasem również WMS.
Wybór narzędzi jest bardzo indywidulana kwestią, zarówno pod względem wygody użytkowania, jak i pod względem finansowym.
Jak najbardziej jest możliwe połączenie sklepu internetowego z popularnymi systemami ERP CRM czy też WMS, aby ustalić możliwości i potrzeby zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/
ERP CRM czy też WMS, aby ustalić możliwości i potrzeby zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/
Jakie najpopularniejsze narzędzia do auto mailingu / messaging ? Takie personalizowane pod osobę, a nie jeden newsletter do wszystkich
Narzędzia do mailingu, które umożliwiają personalizację, jest wiele z bardziej znanych, możemy tu wymienić SalesManago czy Freshmail. Umożliwiają one np. wyświetlanie spersonalizowanych banerów dotyczących produktów, które potencjalny klient przeglądał na Twojej stronie czy sklepie internetowym.
Chciałbym płacić ludziom polecającym filtry z filtrant.pl przez kody promocyjne. Czy planujecie wdrożyć nowe funkcje ułatwiające zarządzanie bazą sprzedaży
W obecnej chwili nie posiadamy ogólnodostępnej integracji z tego typu narzędziem. Niewykluczone natomiast, że takowe się pojawi. Możemy natomiast zaproponować wykonanie indywidualnej integracji w ramach usługi eSklep Premium.
Zachęcamy do pozostawienie swojego kontaktu poprzez formularz dostępny na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/