Dziękujemy za Twój udział w webinarze Akademii home.pl
Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.
SPIS TREŚCI
A skąd wiemy, że “Zofia” szukała produktu na Marketplace a nie w sklepie internetowym?
Dane skąd klienci do nas trafiają, można analizować w Google Analytics, gdzie otrzymamy informację o stronie, z jakiej do nas trafili. Jeśli prowadzimy jakąś kampanię promocyjną, możemy wykorzystać parametry UTM, które pomogą nam zlokalizować, z którego działania pozyskaliśmy klienta.
Więcej o linkach z UTM można przeczytać tutaj: https://support.google.com/analytics/answer/1033863?hl=pl&ref_topic=1032998
Od kiedy jest wdrożony Omnichannel w praktyce światowej?
Początki omnichannel sięgają wykorzystania przez amerykańskiego dostawcy elektroniki użytkowej, orientacji na klienta do konkurowania z działem elektroniki z amerykańską korporacją handlową w 2003 r. Firma stworzyła podejście, które skupiało się na kliencie zarówno w sklepie, jak i w Internecie, zapewniając jednocześnie wsparcie posprzedażowe.
Omnichannel został wymyślony jako forma „handlu złożonego” i rozprzestrzenił się w branży opieki zdrowotnej i usług finansowych.
Jakie narzędzia polecasz do rozpoczęcia Omnichannel?
Do uruchomienia sprzedaży wielokanałowej potrzeba zintegrowanego systemu informatycznego, który obejmuje oprogramowanie e-commerce, ERP i CRM, czasem również WMS.
Wybór narzędzi jest bardzo indywidulana kwestią, zarówno pod względem wygody użytkowania, jak i pod względem finansowym.
Jak najbardziej jest możliwe połączenie sklepu internetowego z popularnymi systemami ERP CRM czy też WMS, aby ustalić możliwości i potrzeby zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/
Jakie najpopularniejsze narzędzia do auto mailingu / messaging ? Takie personalizowane pod osobę, a nie jeden newsletter do wszystkich.
ERP CRM czy też WMS, aby ustalić możliwości i potrzeby zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/
Jakie najpopularniejsze narzędzia do auto mailingu / messaging ? Takie personalizowane pod osobę, a nie jeden newsletter do wszystkich
Narzędzia do mailingu, które umożliwiają personalizację, jest wiele z bardziej znanych, możemy tu wymienić SalesManago czy Freshmail. Umożliwiają one np. wyświetlanie spersonalizowanych banerów dotyczących produktów, które potencjalny klient przeglądał na Twojej stronie czy sklepie internetowym. W ramach współpracy home.pl z FreshMail możesz otrzymać kupon na wykorzystanie w serwisie. Aby sprawdzić, jak otrzymać kupon kliknij -> https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/jak-wygenerowac-kupon-na-uslugi-freshmail-pl
Chciałbym płacić ludziom polecającym filtry z filtrant.pl przez kody promocyjne. Czy planujecie wdrożyć nowe funkcje ułatwiające zarządzanie bazą sprzedaży
W obecnej chwili nie posiadamy ogólnodostępnej integracji z tego typu narzędziem. Niewykluczone natomiast, że takowe się pojawi. Możemy natomiast zaproponować wykonanie indywidualnej integracji w ramach usługi eSklep Premium.
Zachęcamy do pozostawienie swojego kontaktu poprzez formularz dostępny na stronie https://home.pl/sklepy-internetowe/esklep-premium/
Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach home.pl
—
home.pl wspiera rozwój firm w Internecie
home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.
#wspieramyrozwójfirm