Webinary

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Jak wystartować w programie partnerskim?

Dziękujemy za Twój udział w webinarze Akademii home.pl
Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane przez Państwa pytania.

Czy  mogę współpracować również z innymi hostingowymi? Moi Klienci negatywnie do tej pory reagowali na polecenie jednej firmy.

Jak najbardziej możesz współpracować z innymi firmami. Serwis polecaj.pl to nie tylko usługi home.pl. To: az.pl, homecloud.pl, home.pl, Microsoft, Google i wiele, wiele innych. Jak najbardziej, nie oczekujemy wyłączności. Wiemy, że home.pl istniał 20 lat, istnieje i będzie jeszcze długo istniał, więc jesteśmy pewni jakości i usług które dajemy naszym klientom i partnerom.
Nie ma problemu z tym, żebyś mogła wybierać sobie jakie usługi wybierasz polecać jakich firm.

Prowizja jest za odnowienia za 3 lata czy dłużej?

Rozdzielmy na dwa scenariusze:
Klient może kupić usługę na rok i wtedy płacimy prowizje przez 3 lata w sumie co rok jak on odnawia te usługi – to jest taki standardowy scenariusz. Najczęściej klienci kupują na rok usługi. Ale klient może też przy checkout-cie, przy koszyku wybrać że kupuje już od razu usługę na 3 lata i wtedy ty dostaniesz raz prowizje – procentowo taką sama – 20% np. za hosting, ale wyższą kwotowo. Dostaniesz prowizję raz. Prowizje płacimy przez 3 lata od momentu zakupu usługi. Tak jest ten model wyliczony. To, że możemy płacić aż 20% np. za hosting to jest właśnie też powiązane z tym, że płacimy przez 3 lata za prowizje za usługi. 

Jak mam Klienta z innej firmy, to muszę sama go przenieść, czy też z tym pomagacie?

To bardzo indywidualny case w przypadku każdego klienta. Generalnie płacimy partnerowi prowizje od wykupionej usługi. Usługą w tym przypadku jest hosting, więc jeżeli z jakiegoś powodu chcesz przenieść klienta z jakiegoś powodu z innej firmy do nas to dostaniesz prowizje za to, ze klient kupił hosting. Kwestie przenoszeni są po Twojej stronie, my pomożemy w kwestiach technicznych na tyle ile możemy żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie wcześniej, ale zadania typu przeniesienie danych przez FTP, zmiana delegacji domeny, ustawienia DNS-ów,  poprawienie ścieżek plików, niewyczytujące się grafiki – to jest zadanie, w mojej interpretacji, webmastera.

Czy przenoszenie to to samo co cesja?

Przenoszenie rozumiem jako, przenoszenie danych z jednego hostingu w firmie X do innego hostingu w firmie np. home.pl. Cesja to przekazanie praw do na przykład domeny. Ja rozumiem to jako dwa zupełnie inne wątki. Mogę mieć domenę w home.pl jako osoba prywatna, Marcin Kowalik, ale mogę zrobić cesję i wtedy właścicielem tej domeny jest jakiś Jan Kowalski i to jest zupełnie inny temat niż przenoszenie danych hostingowych.

Jak odbywa się wypłata zgromadzonych pieniędzy?

Klienci kupują usługi z twoje polecenia. Prowizje się naliczają. Powiedzmy, że 17  marca ktoś coś kupi z Twojego polecenia to zobaczysz te swoje prowizje po 10. kwietnia, czyli po 10. dniu następnego miesiąca. Walidujemy to w cyklu miesięcznym. Te prowizje się tam zbierają i chyba od 100 zł (musiałbym sprawdzić, ale wydaję mi się ze od 100 zł), jak już uzbierasz 100 zł prowizji wtedy wystawiasz fakturę na firmę Cube Gruop. My w tym wszystkim pomagamy: dowiedzieć się jaka ma być kwota, na kogo wystawić fakturę itd. Wystawiasz fakturę na Cube Group, wysyłasz ją do firmy Cube Group i dostajesz przelew.

Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach home.pl

home.pl wspiera rozwój firm w Internecie

home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie.

#wspieramyrozwójfirm