Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Odpowiadamy na pytania z webinaru -AnyDesk – program do zdalnego pulpitu – dostępne funkcje do pracy zdalnej i wsparcia technicznego.

Odpowiadamy na pytania z webinaru -AnyDesk – program do zdalnego pulpitu – dostępne funkcje do pracy zdalnej i wsparcia technicznego.

Dziękujemy za Twój udział w Akademii home.pl. Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane pytania podczas webinaru „AnyDesk – program do zdalnego pulpitu – dostępne funkcje do pracy zdalnej i wsparcia technicznego.„.

Poproszę o porównanie licencji płatnych od bezpłatnych.

Licencje bezpłatne służą jedynie do użytku prywatnego. Regularne, częste i długie nawiązywanie sesji w licencji darmowej prawie zawsze kończy się zablokowaniem możliwości nawiązywania sesji. Dodatkowo licencje bezpłatne posiadają mocno okrojone funkcjonalności oraz ograniczenie w postaci liczby sesji. W licencjach płatnych programu AnyDesk do użytku firmowego, nie mamy już ograniczeń w postaci liczby sesji, możemy łączyć się do tylu urządzeń końcowych do ilu w danej chwili potrzebujemy. Przy płatnej licencji otrzymujemy również dodatkowe funkcje tj. książka adresowa, możliwość ustawienia większej ilości nienadzorowanych dostępów, możliwość sprawdzenia logowań sesji, możliwość wprowadzenia logo firmowego w programie oraz funkcje administracyjne.


Jak wprowadzić licencje do apki w telefonie, aby synchronizował książkę adresową? 

Największą skarbnicą wiedzy są oczywiście „internety”, natomiast szukałbym przede wszystkich Przede wszystkim licencjonowanie aplikacji AnyDesk na iOS/iPadOS nie jest jeszcze możliwe. Dlatego na tych urządzeniach nie można również uzyskać dostępu do książki adresowej. W systemie Android do licencjonowania klienta wymagane jest małe obejście: trzeba przejść do zakładki „Pliki” na my.anydesk.com i utworzyć niestandardowego klienta dla systemu Android z włączoną opcją „Przypisz do licencji”. Po zainstalowaniu wspomnianego klienta na urządzeniu z Androidem można uzyskać dostęp do książki adresowej za pomocą menu w aplikacji.


AnyDesk świadczy wsparcie techniczne bezpośrednio za pośrednictwem mojej osoby” – czy to oznacza, że AnyDesk nie oferuje bezpośredniego wsparcia dla klienta, tylko po zakupie z home.pl pomoc świadczy wyłącznie home.pl?

Absolutnie nie. Wsparcie techniczne świadczone jest w dwóch wariantach: za pośrednictwem mojej osoby oraz konsultantów technicznych bezpośrednio z AnyDeska. Osoba, która zakupi licencje może po zakupie i w czasie trwania okresu abonamentowego kontaktować się bezpośredni ze mną lub z producentem.


Kto świadczy w home.pl pomoc techniczną poza Pana biurowym czasem pracy?

Poza moją osobą pomoc techniczną świadczy zespół konsultantów dostępny w godzinach 8-20 w dni powszednie pod numerem +48 91 432 55 72 oraz infolinia ogólna dostępna całodobowo również w weekendy pod numerem 504 502 500.


Dodatkowe materiały 

Jak działa AnyDesk? Instrukcja połączenia do zdalnego pulpitu

 https://www.youtube.com/watch?v=WCHVx_JSfsc

AnyDesk – jak włączyć nienadzorowany dostęp? (Dostęp administratora)

 https://www.youtube.com/watch?v=-leTTtJsRR8

AnyDesk na Android – jak korzystać z aplikacji na smartfonie?

 https://www.youtube.com/watch?v=x2abD1j8uH4

Najczęściej zadawane pytania o AnyDesk

 https://pomoc.home.pl/section/produkty-i-uslugi/narzedzia-do-pracy-zdalnej/anydesk

Porównanie AnyDesk vs. TeamViewer 

https://blog.home.pl/2020/08/anydesk-vs-teamviewer-porownanie-aplikacji-do-zdalnego-pulpitu/

Potrzebujesz więcej informacji? Zapraszam do kontaktu:

Marcin Nowak
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów 
Dział Marketplace
e-mail: marcin.nowak@home.eu
tel: +48 725-210-293 


Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach Akademii home.pl

TAGI: /