Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Jak zorganizować skuteczny webinar lub spotkanie online?

Odpowiadamy na pytania z webinaru – Jak zorganizować skuteczny webinar lub spotkanie online?

Dziękujemy za Twój udział w Akademii home.pl. Poniżej podpowiadamy na wszystkie zadane pytania podczas webinaru „Jak zorganizować skuteczny webinar lub spotkanie online?„.

Jak używać w ClickMeeting pisaka do tablicy?

Podczas prezentowania treści jako prezenter, na dole jest menu gdzie m.in. można wybrać pisak aby zakreślać na slajdach interesujące nas fragmenty.

Jak ustawić wirtualne tło przez uczestników jak nie mają wersji desktopowej?

Wirtualne tło za prezenterem jest dostępne tylko na aplikacji instalowalnej (desktopowej).

Jak tworzy się ankiety?

Jako prezenter w pokoju webinarowym, wybiera się ikonkę ankiet, a następnie ‘stwórz ankietę’. Ankiety mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Więcej informacji pod tym linkiem.

Czy rozwiązanie jest bezpłatne?

Pierwszy miesiąc jest bezpłatny.

Jak zrobić, żeby jednocześnie mogło pracować 2-3 prezenterów? Mimo, że mamy konto z wybranej 3 opcji, może być tylko jeden.

Można dokupić więcej slotów na miesiąc lub rok.

Dlaczego dostaję informacje o nowościach po angielsku a nie po polsku?

Być może zostały włączone takie preferencje językowe w newsletterze, lub włączony jest firmowy VPN dający lokalizację np. Londyn.

Czy szkolenie z obsługi ClickMeeting jest odpłatne, czy jak mamy wykupiony roczny abonament to szkolenie jest za darmo?

W zależności od pakietu jest albo wliczone w subskrypcję, albo trzeba wykupić oddzielnie.

Jak się szybko skontaktować z pomocą ClickMeeting podczas prezentacji w razie problemów technicznych?

W zależności od kolejki na czacie (nie ma bota, tylko od razu połączenie z żywą osoba), alternatywnie można wykupić indywidualne wsparcie podczas wydarzenia.

Jak równolegle nadawać na YouTube i ClickMeeting?

Należy włączyć integrację ClickMeeting i YouTube. Wejdź w 'Ustawienia’ w swoim panelu klienta i przejdź do zakładki Integracje. Następnie przy YouTubie kliknij 'Autoryzuj’. Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych do logowania do kanału YouTube. Kiedy je wpiszesz, Twoja integracja zostanie włączona. Więcej informacji w bazie wiedzy ClickMeeting.

Czy można wgrać własne tło?

Tak, w zależności od pakietu.

Czy można wykupić dostęp miesięczny do konta Live?

Tak.

Mam ustawione spotkanie cykliczne z jednym linkiem dostępu. Dostęp jest chroniony tokenem przypisywanym do maila. Czy jest możliwość zliczania obecności tych uczestników automatycznie? Znam możliwości statystyk i generowania plików XLS, CSV ale np. z 10 spotkań muszę sam generować raport sumarycznych obecności. Jest to pomocne przy szkoleniach i sprawdzaniu obecności. Czy macie to na swojej roadmapie?

Mamy na roadmapie – nowy moduł statystyk powinien być gotowy do końca roku, ta prośba to częsty feedback więc powinno być to uwzględnione. W razie dalszych pytań zachęcam do kontaktu przez support@clickmeeting.com

Szukając odpowiedzi na kolejne pytania zachęcam do:

–  odwiedzania naszej bazy wiedzy https://knowledge.clickmeeting.com/pl/

– kontaktowanie się z nami przez czat na stronie (zielony dymek w prawym dolnym rogu)

– kontakt na support@clickmeeting.com


Zapraszamy do udziału w kolejnych webinarach Akademii home.pl