Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

White house design to #MistrzowieeCommerce – poznaj sklep z home.pl, który sprzedaje dzięki filozofii przedmiotu

White house design to #MistrzowieeCommerce – poznaj sklep z home.pl, który sprzedaje dzięki filozofii przedmiotu

Przy budowaniu oferty w sklepie internetowym bardzo ważna jest wizja – czym chcemy się wyróżniać na tle konkurencji i do kogo dotrzeć z naszym pomysłem? Swoim pomysłem na biznes podzieliła się z nami właścicielka sklepu White house design w ramach cyklu #MistrzowieeCommerce, która na dzięki sklepowi Shoper w home.pl wystartowała ze sprzedażą mebli i akcesoriów do dekoracji wnętrz w stylu skandynawskim (i nie tylko). Jak się okazuje, starannie wyselekcjonowana oferta nie jest dziełem przypadku, albowiem związana jest z nią filozofia przedmiotu. Brzmi ciekawie?

---

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl. Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innego narzędzia do prowadzenia sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

---

Dla właścicielki White house design przywiązanie do stylu oferowanych przedmiotów jest bardzo ważne. Wspomina zresztą o tym w swoim sklepie internetowym:

[…]Wszystko co istnieje sprowadza się do przedmiotów, które nas otaczają i emanują energią, którą my odbieramy. Piękno ma pozytywny wpływ na nas i naszą podświadomość. Dlatego przedmioty w moim sklepie wybieram bardzo świadomie, mają one za zadanie zdobić każde wnętrze oraz praktycznie służyć przez długie lata.

Sklep White house design działa w home.pl od 2013 roku. Od tamtego czasu nieprzerwanie prowadzi sprzedaż stylowych akcesoriów do domu, a elementem wyróżniającym go na tle konkurencji jest nie tylko spójna wizja w poszerzaniu oferty, ale również sposób jej przedstawienia. Mamy tutaj bowiem rzadki przypadek, gdy kategorie przedmiotów zostały zaprezentowane w formie graficznej (a tekst pojawia się tylko po najechaniu na ikonę kursorem myszy). Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, ponieważ wielu użytkowników należy do „wzrokowców” – tym samym łatwiej im będzie nawigować w poszczególnych kategoriach. Co ciekawe, część przedmiotów dostępnych w sklepie jest dostarczana zza granicy dzięki rodzinie (o tej zależności przeczytasz poniżej).

CIEKAWOSTKA

White house design to sklep prowadzony rodzinnie. Jak wspomina właścicielka firmy – „Dodatkowo wspiera nas moja siostra z mężem , którzy tworzą meble (pufy w stylu Chesterfield) w Londynie – ich produkty można  znaleźć w naszym sklepie. Są to ręcznie robione od podstaw pufy, prawdziwe niepowtarzalne perełki.”.

home.pl: Skąd pomysł na taki biznes?

White house design: Pomysł na sklep urodził się wraz z zajściem w pierwszą ciąże (był to czas kiedy szkoliłam się na kierownika popularnego marketu budowlanego). Niestety ciąża „nie spodobała się” się kierownictwu i wraz z porodem straciłam prace. Wiele się jednak nauczyłam – szczególnie jeśli chodzi o klienta (jego potrzeby, wahania i czego szukają ).

Pasja i zainteresowanie architekturą, wystrojem wnętrz  towarzyszy mi odkąd pamiętam. Zabawa lalką barbie zawsze polegała na budowaniu i dekoracji dla jej domku (ze wszystkiego co było dostępne w domu). Gotowy plastikowy dom dla lalek w ogóle nie wchodził w grę do zabawy – był po prostu nudny.  A więc pomysł na biznes praktycznie sam się wyklarował z życia i pomocy męża, który bardzo wspierał i wspiera nadal ten projekt.

Pasja i zainteresowanie architekturą, wystrojem wnętrz  towarzyszy mi odkąd pamiętam. Zabawa lalką barbie zawsze polegała na budowaniu i dekoracji dla jej domku […] A więc pomysł na biznes praktycznie sam się wyklarował z życia i pomocy męża, który bardzo wspierał i wspiera nadal ten projekt.

Niektóre produkty w sklepie wychodzą poza branżę dekoracyjną. Skąd pomysł na tak szeroki asortyment?

Od początku chciałam aby asortyment był ciekawy i unikatowy, nie zamykamy się tylko na styl skandynawski, który do mnie przemawia najbardziej. Chcielibyśmy, aby klient znalazł na naszych pólkach nie tylko przedmioty dekoracyjne jak wazon, ale praktyczne, które musi używać i to właśnie te rzeczy powinny być świetnie zaprojektowane i przy okazji cieszyć oko.  Na przykład przybory do golenia, potrzebne każdemu facetowi, stoją w łazience – powinny więc dobrze wyglądać. Siła tkwi w szczegółach! Nowością jest u nas kategoria Eko – to również wyraz mojego spojrzenia na świat i chęć pozbycia się przedmiotów na chwile, szczególnie z plastiku które nas zalewają. Oszczędniej wychodzi kupić jedna porządną rzecz np. drewnianą szczotkę do zamiatania  i używać jej bardzo długo, a później jeszcze poddać recyclingowi, niż co chwile zaopatrywać się w plastikowe wyroby.

Jak wyglądało pierwsze zamówienie w Pani sklepie?

Z pierwszego zamówienia bardzo się cieszyliśmy , sprawdzaliśmy jak klient nas znalazł (skąd się o nas dowiedział) Był to etap rozeznania , gdzie najlepiej się reklamować. Zanim wysłaliśmy paczkę długo ją pakowaliśmy, żeby wszystko było idealnie, był to okres świąteczny wiec paczka była gratisowo zapakowana w ozdobny papier z sznurkiem i świąteczna ceramiczna  dekoracją .

Z pierwszego zamówienia bardzo się cieszyliśmy, sprawdzaliśmy jak klient nas znalazł (skąd się o nas dowiedział). Był to etap rozeznania, gdzie najlepiej się reklamować.

Dlaczego zdecydowała się Pani na sklep w home.pl?

Wybraliśmy usługę, która była korzystna cenowo i gwarantowała dodatkowo grafikę sklepu.  Latem szykujemy rozbudowę sklepu, tak aby odświeżyć stronę i ułatwić dostęp do wyszukiwania produktów (przy większej ilości chcemy, aby wyszukiwanie było bardziej intuicyjne).

Najśmieszniejsza historia związana z prowadzeniem sklepu?

Prowadzenie sklepu wbrew pozorom nie jest nudnym zajęciem, szczególnie kiedy angażuje się w niego cała rodzina.  Początki były trudne i śmieszne. Sklep prowadzony jest z domu, był okres gdy dzieci były bardzo małe i nie rozumiały że muszę np. odebrać telefon i porozmawiać profesjonalnie, doradzić. Często, aby móc profesjonalnie odebrać telefon musiałam uciekać przez cały dom, aby w tle rozmówca nie słyszał krzyku dzieci i ich aktualnych potrzeb (podejrzewam że nie jedna matka miała podobnie:)).

Początki były trudne i śmieszne. Sklep prowadzony jest z domu, był okres gdy dzieci były bardzo małe i nie rozumiały, że muszę np. odebrać telefon i porozmawiać profesjonalnie, doradzić.

Wyzwania i plany na najbliższe miesiące?

Na wiosnę szykujemy nowości – chcemy rozbudowywać kategorie ogródu w sklepie, na pewno pojawi się więcej ekoproduktów. Latem chcemy rozbudować sklep – odświeżyć grafikę (jesteśmy na etapie szukania grafika, który czuje nasze skandynawskie klimaty z  nutką szaleństwa).

===

Sylwetka Mistrza Ecommerce – White house design

Nazwa sklepu: White house design

W home.pl od: październik 2013

Adres sklepu: https://whitehousedesign.pl

Branża Ecommerce: dekoracje i akcesoria do domu

Wyzwanie: dostarczać estetyczne przedmioty, które pozwalają zachować życiową równowagę

Cechy sprzedawanych produktów: spójność, wizja, filozofia

===

Poznaj innych uczestników akcji #MistrzowieeCommerce: