Wpisz poszukiwane słowo i wciśnij Enter.

colormint.pl to #MistrzowieeCommerce – czyli jak biznes idzie w parze z artystyczną pasją

colormint.pl to #MistrzowieeCommerce – czyli jak biznes idzie w parze z artystyczną pasją

W cyklu #MistrzowieeCommerce przedstawiamy najciekawsze sklepy internetowe, działające na home.pl. To strony, które są prowadzone z pomysłem, smakiem, fantazją i co najważniejsze, spełniają oczekiwania klientów w Polsce i na całym świecie. Z naszych artykułów dowiesz się, jak rozpocząć biznes w sieci, jak zarabiać na swojej pasji i dlaczego warto to robić właśnie u nas!

Do trzeciej części naszej akcji zaprosiliśmy sklep internetowy, który od początku swojej przygody z ecommerce jest bardzo konsekwentny i ukierunkowany na sprzedaż autorskich produktów – plakatów opartych na własnej grafice oraz zdjęciach. W tym odcinku opiszemy działalność…

colormint.pl to jeden ze sklepów, w którym już od pierwszego wejścia wiesz co oferuje i…chcesz to kupić jak najszybciej! Wprowadzasz się do nowego mieszkania lub remontujesz pokój i zastanawiasz się, jak wzbogacić wnętrze? Postaw na oryginalny, zrobiony z wysoką dbałością o szczegóły plakat. Taki element świetnie nadaje się również jako prezent, o czym nie zapomniała również właścicielka sklepu colormint.pl. Dlatego obecność kategorii „Okazje i święta” będzie dla wielu klientów wybawieniem przy braku pomysłów na podarunek. W opisywanym przez nas e-sklepie nie brakuje plakatów dla osób ceniących minimalizm – grafiki w czerni i beli oraz fotografie uwypuklą na ścianie konkretny detal, obiekt lub moment z naszego życia. A to jedynie przykład, ponieważ asortyment sklepu jest bardzo szeroki. Każdy znajdzie w nim plakat dla siebie.

Ciekawostka

Właścicielka colormint.pl opisała nam, jak dokładnie wygląda jej biznes zza kulis i jakim wyzwaniem było jedno z zamówień. Bardzo inspirujące!

Swoją działalność prowadzę we własnym mieszkaniu. Nie potrzebuję magazynu, ponieważ sprzedawane plakaty drukuję na bieżąco w firmie zewnętrznej i nie gromadzę ich u siebie w jakiejś dużej ilości. Przywożę, sprawdzam czy wszystko wyszło w druku poprawnie, pakuję i wysyłam. Właśnie – kontrola jakości to bardzo ważny element mojej działalności ponieważ z zasady jestem bardzo dokładna i wyjątkowo wnikliwie sprawdzam, czy plakat wyszedł perfekcyjnie, tak by uniknąć reklamacji ze strony Klienta. O ile małe formaty mogę swobodnie rozłożyć i przejrzeć dokładnie, to wymiary typu 2 metry na 2,5 metra to już nie lada wyczyn! A zdarzyło mi się takie nietypowe zamówienie. Ale dla chcącego nic trudnego. Co prawda mieszkanie na tę chwilę wyglądało jak po przejściu huraganu, trzeba było porozsuwać to i owo, aby móc rozłożyć taki format. Ostatecznie udało się, plakat został sprawdzony wysłany i co najważniejsze nie wrócił z powrotem.

home.pl: Skąd pomysł na taki biznes? Dlaczego plakaty?

colormint.pl: Mam na imię Kasia jestem właścicielką małego studia graficznego oraz sklepu internetowego www.colormint.pl, gdzie sprzedaję nowoczesne, obecnie bardzo modne plakaty dekoracyjne do wnętrz. 
Moje początki związane były z reklamą. Pracując przez wiele lat w branży reklamowej jako grafik komputerowy, operator DTP, w końcu szefowa studia zdobyłam szereg wartościowych doświadczeń. Design, grafika, fotografia, a także dekoracja wnętrz to była moja pasja od zawsze. Przez te wszystkie lata w moim życiu reklama łączyła się dekoracją, a efektem tego był pomysł na tworzenie plakatów. Kreatywność, nieszablonowe myślenie oraz wyczucie estetyki pchnęło mnie to stworzenia mojej własnej marki COLORMINT design. Tworzę plakaty kierując się własnym poczuciem estetyki i wierzę, że pomogą odświeżyć każde wnętrze, zarówno to minimalistyczne jak i klasyczne. Dokładam wszelkich starań, aby produkty które oferuję były dopracowane w każdym calu i wyprodukowane w najwyższej jakości.

Kreatywność, nieszablonowe myślenie oraz wyczucie estetyki pchnęło mnie to stworzenia mojej własnej marki COLORMINT design. Tworzę plakaty kierując się własnym poczuciem estetyki i wierzę, że pomogą odświeżyć każde wnętrze, zarówno to minimalistyczne jak i klasyczne.

Jak wyglądało pierwsze zamówienie w Pani sklepie?

Zdając sobie sprawę z mnogości sklepów z podobnym asortymentem długo wahałam się czy w ogóle własną witrynę uruchamiać. Zanim otworzyłam swój własny sklep internetowy próbowałam swoich sił na Instagramie oraz na portalu daWanda i stamtąd właśnie pochodziły moje pierwsze zamówienia. Jakież było moje zdziwienie oraz oczywiście radość, jak zobaczyłam, że jedną z pierwszych klientek jest osoba zza naszej zachodniej granicy 😉 Wtedy postanowiłam zaryzykować i rozpocząć pracę nad własnym sklepem.

Najciekawsze lub najbardziej nietypowe zamówienie, jakie kiedykolwiek pojawiło się w sklepie?

Dzięki współpracy z wieloma profesjonalnymi drukarniami mogę zaoferować całą gamę produktów, nie tylko plakaty. Jednym z ostatnich zleceń było opracowanie i zrealizowanie oprawy graficznej dla Salonu psiej urody 🙂 Począwszy od ulotek, wizytówek, tablicy reklamowej, plakatów do wnętrza salonu po dużych rozmiarów baner. Jak widać, posiadając witrynę prezentującą jedynie plakaty można również zaciekawić Klientów innymi materiałami.

Dlaczego zdecydowała się Pani na sklep w home.pl?

Jako początkujący sprzedawca szukałam prostej i intuicyjnej usługi do sprzedaży. Wybrałam e-sklep od home.pl ponieważ jest skonstruowany w jasny i przejrzysty sposób, tak by bez problemu poradzić sobie z jego obsługą. W razie problemów zawsze można liczyć na zdalną pomoc specjalistów z home.pl. Sklep internetowy posiada wiele integracji z różnymi systemami internetowymi np. z Facebookiem, Allegro, PayU itp. co znacznie ułatwia pracę. Nie bez znaczenia także był fakt, iż przez pierwszy rok funkcjonowania nie trzeba było ponosić wysokich kosztów i opłat za sklep.

Wybrałam e-sklep od home.pl ponieważ jest skonstruowany w jasny i przejrzysty sposób, tak by bez problemu poradzić sobie z jego obsługą.

Wyzwania i plany na najbliższe miesiące?

Zdecydowałam  się kolejny rok kontynuować współpracę z home.pl, mając nadzieję na dalszy rozwój mojej marki, a tym samym sklepu colormint.pl. Oczywiście priorytetem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Uwielbiam dobry design i piękne wnętrza, dlatego kolejnym celem jest poszerzenie asortymentu. Na ten moment na stronie można znaleźć tylko grafiki na ścianę w formie plakatów lub obrazów. Chciałabym także móc zaoferować inne piękne produkty, które nadadzą wyraz każdemu wnętrzu.

Uwielbiam dobry design i piękne wnętrza, dlatego kolejnym celem jest poszerzenie asortymentu.

Najśmieszniejsza historia związana z prowadzeniem sklepu?

Oprócz stałej oferty jaką prezentuję na swojej stronie wykonuję również zlecenia indywidualne. Można przysłać do mnie swoją własną koncepcję, pomysł na plakat czy inną formę prezentacji. Jednym z zabawnych zleceń było wykonanie plakatu, którego tematem przewodnim był … ziemniak 🙂 Plakat dużych rozmiarów z zabawnym ziarniakiem był główną dekoracją podczas festynu z okazji … Dnia Kartofla. Bardzo miło wspominam współpracę z Klientką, która zamówiła u mnie taką grafikę, a najważniejsze że ów plakat spełnił w 100% swoje zadanie. Był zabawny i wprawiał w dobry nastrój.

====

Zastanawiasz się, jak poradzili sobie pozostali #MistrzowieeCommerce w home.pl? Zapoznaj się z naszymi odsłonami cyklu poniżej.

SteelPoster to #MistrzowieeCommerce – poznaj najlepsze sklepy internetowe w home.pl!

Nicehome.pl to #MistrzowieeCommerce – inspirujący sklep z dekoracjami w home.pl