Google wprowadza kilka ciekawych aktualizacji funkcji w popularnej, biznesowej poczcie Gmail od Google Workspace. Sprawdź nowe, przydatne funkcjonalności, które ułatwią i usprawnią pracę w Twojej firmie.
Lepsze wyszukiwanie, dzięki dodatkowym filtrom wyszukiwarki w Gmail
Google wprowadza dodatkowe filtry do swojej poczty Gmail. Dzięki nim, oprócz filtrowania po słowach kluczowych, będzie można również określić dodatkowe warunki filtrowania, takie jak wg typu zastosowanego załącznika, np. dokument tekstowy, arkusz kalkulacyjny lub PDF lub wg przedziału czasowego. Dodatkowo będzie można przefiltrować skrzynkę Gmail wg określonych warunków, np. zaproszeń z kalendarza Google.
Nowa funkcjonalność pozwoli na szybsze wyszukiwanie potrzebnych materiałów. Zostanie ona wprowadzona automatycznie dla wszystkich użytkowników poczty Gmail w Google Workspace.
Dodatkowe pola wyświetlające komunikat o nieobecności w Gmail
W komunikacji biznesowej liczy się czas, stąd informacja zwrotna o nieobecności odbiorcy maila może przyspieszyć uzyskanie informacji z innego źródła. Google udoskonala powiadomienia o nieobecności, tak aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom uzyskanie tej informacji. Pojawi się ona dodatkowo po najechaniu wskaźnikiem myszy na nazwisko w skrzynce odbiorczej lub w wierszu „Do” lub „Od” w wiadomości email.
Nowa funkcja zostanie wdrożona do połowy marca i będzie włączona automatycznie. Jej aktywacja nie wymaga aktywności po stronie administratorów kont Google Workspace w firmie.