Pakiet Google Workspace jest niezawodnym zestawem aplikacji biurowych. Zapewnia biznesowi zarówno podstawowe narzędzia, takie jak Arkusze, Dokumenty i Prezentacje, jak polecaną biznesową pocztę Gmail oraz komunikatory i czaty firmowe. Google udostępnił nowy kalkulator wartości biznesowej, dzięki któremu możesz oszacować zysk, jaki przyniesie wdrożenie w organizacji nowoczesnego pakietu Google Workspace.
Kalkulator wartości biznesowej – G Suite
Aby prowadzić efektywny biznes, warto podejmować działania oparte na kalkulacjach i realnych prognozach. Decyzja o wdrożeniu nowego pakietu aplikacji biurowych powinna być poparta wyraźnymi korzyściami dla biznesu. Wdrożenie pakietu Google Workspace w firmie ma realny wpływ na 4 obszary organizacji:
- Wzrost przychodów;
- Efektywność pracowników;
- Ograniczenie ryzyka i wzrost bezpieczeństwa;
- Zmniejszenie kosztów związanych z IT.
Jak sprawdzić korzyści wynikające z wdrożenia pakietu G Suite w firmie? Wystarczy wpisać kilka prostych informacji w kalkulatorze wartości biznesowej G Suite, takich jak m.in:
- Liczba pracowników;
- Wielkość organizacji;
- Roczna marża zysku.
Następnie kalkulator stworzy spersonalizowany biznesowy raport informujący, ile czasu organizacja może zaoszczędzić oraz o ile może podnieść swoje przychody, dzięki wdrożeniu pakietu aplikacji biurowych G Suite.
Chcesz poznać więcej zalet oraz możliwości wdrożenia pakietu G Suite w swojej firmie? Skontaktuj się z infolinią home.pl i zapytaj o polecany pakiet narzędzi aplikacji biurowych G Suite dla swojego biznesu.