Coraz większa konkurencyjność firm w sieci i ich ofert powoduje, że przedsiębiorcy jeszcze mocniej inwestują w budowę swojej wiarygodności. Prowadzenie kont w social media – w odniesieniu do ostatniej awarii globalnej Facebooka oraz Instagrama – okazuje się niewystarczające, jeśli chcesz być dostępny ze swoim biznesem przez całą dobę. Kolejnym krokiem dla początkujących przedsiębiorców powinna być większa dywersyfikacja kanałów sprzedaży np. poprzez budowę własnej strony internetowej. Ale jak sprawić, aby była ona wiarygodna w oczach internautów? Z pierwszego raportu #DigitalTrends od home.pl dowiesz się, jakie elementy wpływają na pozytywny odbiór strony WWW.
W badaniu #DigitalTrends udział wzięło 200 przedsiębiorców z sektora MŚP, którzy odpowiedzieli na 3 pytania:
- Co powinna zawierać strona internetowa, aby została uznana przez Ciebie za wiarygodną?
- Co obniża wiarygodność strony internetowej?
- Za pomocą jakich elementów budujesz wiarygodność swoich stron internetowych?
Czego dowiedzieliśmy się z wyników badania? Przykładowe wnioski:
- Ponad 80% użytkowników rezygnuje z przeglądania strony, jeżeli ta nie zawiera danych firmy
- Co trzeci internauta sprawdza, czy strona posiada jasny i czytelny regulamin
- Ponad 70% ankietowanych uważa, że certyfikat SSL podnosi wiarygodność strony WWW
- Prawie co czwarty internauta uznaje stronę za mało wiarygodną, jeśli ta nie wyświetla się prawidłowo na urządzeniach mobilnych
Pobierz raport za darmo klikając na poniższy przycisk.