Automatyczne odpowiedzi są ważną funkcją dla firmowych skrzynek email. Użytkownicy poczty Microsoft Office 365 od teraz mogą zarządzać automatycznymi odpowiedziami w ramach subskrypcji CodeTwo. Przeczytaj więcej o nowej funkcjonalności i poznaj Autoresponder w CodeTwo.
Jak działa Autoresponder w CodeTwo?
Z Autorespondera skorzystasz po uprzednim włączeniu tej funkcji w Panelu Administracyjnym CodeTwo. Dzięki temu będziesz tworzyć i używać nowego typu reguł w aplikacji do zarządzania podpisami email w poczcie Microsoft 365.
Autoresponder w CodeTwo pozwoli Ci projektować profesjonalne szablony HTML dla automatycznych odpowiedzi, wzbogacając je o linki, grafiki, czy spersonalizowane podpisy email. W automatycznych odpowiedziach możesz dowolnie zmieniać pola Od, Do, DW, UDW oraz Temat w wiadomościach zwrotnych.
Dzięki wbudowanemu harmonogramowi zaplanujesz wysyłanie automatycznych odpowiedzi z wyprzedzeniem lub tylko w określone dni. Opcja Limiter pozwoli Ci zdecydować, ile automatycznych odpowiedzi wyślesz na ten sam adres email w określonym czasie.
Przeczytaj również: Dlaczego stopka w mailu jest taka ważna?
Przykłady użycia Autorespondera
Warto używać Autorespondera w sytuacjach, gdy:
- będziesz poza biurem bez dostępu do poczty email,
- przestaniesz lub zamierzasz przestać używać jakiegoś adresu email,
- adres email lub domena w Twojej organizacji wkrótce się zmieni,
- otrzymujesz wiadomości, na które masz zamiar odpowiedzieć za jakiś czas.
Jak zacząć z Autoresponderem CodeTwo?
Autoresponder jest dostępny bez żadnych dodatkowych kosztów w ramach subskrypcji CodeTwo: podpisy email dla Office 365. Wystarczy włączyć go w Panelu Administracyjnym CodeTwo.
Jeśli nie masz jeszcze subskrypcji CodeTwo: podpisy email dla Office 365, odwiedź stronę home.pl i wypróbuj usługę do zarządzania stopkami dla poczty Microsoft Exchange.